Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.5 dlaczego krąży wokół tego silnika zła opinia?


Piko94

Rekomendowane odpowiedzi


Ty albo sobie jaja robisz albo nabijasz posty. Opłaty + naprawa i robi się już 15000


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To bylo pierwsze auto z brzegu, jak ktos chce cudowac i szukac 15 letniego auta w stanie salonowym to powodzenia, niech zbiera na paliwo, duzo paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja dziś kupiłem tą o której pisałem.

Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 1.05.2017 o 22:37, Jumis napisał:

Witajcie. Może ktoś coś wie na temat tego autka https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a4-ladne-quatro-skory-6-biegow-v6-zamiana-ID6yQOnt.html Gość chce się ze mną zamienić na mojego Peugeota 607 2,2HDI. Miałem już kilka b5 ale nigdy 2.5. chodzą o tym silniku różne legendy nie chciałbym się wkopac. Proszę mi doradzić na co mam zwrócić uwagę przy zamianie. auto mi się bardzo podoba. Pozdrawiam

Ja pierdziu....     takiej wlasnie wersji szukalem!  Ten kolor te wnetrze  ehhhhh   dla mnie bajka.     Musisz sie tylko uodpornic na lamenty, miec druga siodemke w kieszeni na male co nieco i bedzie git ;)

 

Gartuluje Jumis  wspanila maszyna!

Edytowane przez Rattamahata
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już ja mam od dwóch tygodni. Nie mam do niej żadnych zastrzeżeń. Wymieniłem dyfer bo pizgał mam jeszcze przegub przedni do wymiany i to wszystko. Jedyny mankament to spalanie [emoji3]

Wysłane z mojego Lenovo K53a48 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już ja mam od dwóch tygodni. Nie mam do niej żadnych zastrzeżeń. Wymieniłem dyfer bo pizgał mam jeszcze przegub przedni do wymiany i to wszystko. Jedyny mankament to spalanie [emoji3]

Wysłane z mojego Lenovo K53a48 przy użyciu Tapatalka




Posiedź troche w wątkach o 2,5 ... poczytaj kto tam sie wypowiada ... załatw do niego kom. ;) .... bo nie znasz dnia ani godziny kiedy sie to przydać może :D.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach



Posiedź troche w wątkach o 2,5 ... poczytaj kto tam sie wypowiada ... załatw do niego kom. [emoji6] .... bo nie znasz dnia ani godziny kiedy sie to przydać może [emoji3].

Mówisz ? [emoji3]

Wysłane z mojego Lenovo K53a48 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Mówisz ? [emoji3]

Wysłane z mojego Lenovo K53a48 przy użyciu Tapatalka



Kiedyś podziękujesz za radę ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, Arturoo napisał:

Posiedź troche w wątkach o 2,5 ... poczytaj kto tam sie wypowiada ... załatw do niego kom. ;) .... bo nie znasz dnia ani godziny kiedy sie to przydać może :D.

Powiedział fanatyk 2.5 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jumis ... do Kuby Ci się kontakt na bank przyda ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kuba zostaniesz moim ziomkiem ? [emoji3]

Wysłane z mojego Lenovo K53a48 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystko zależy jaki wiek przebieg i kto jak to użytkuje wszystko da się zajechać 

2.5 to przeważnie dojechane sprzęty bo chodziły w klasie premium a tam jeden dba a drugi kupuje dożyna i dalej bez sentymentów 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osobiście mam teraz od 3 lat 2,5 TDi v6 z kodem BDG 163KM z multitronikiem czyli poprawione głowice jeśli chodzi o wałki.

Aktualnie jestem po remoncie jeśli można to tak nazwać, sam wszystko robiłem i za części zapłaciłem już 5 tyś zł a to jeszcze nie koniec bo szykuje się pompa i wtryski do regeneracji.

A wszystko przed niedbalstwo poprzednich właścicieli. W samą porę otworzyłem górę silnika i dół bo hydrauliki zajechane dźwigienki pospadane właśnie przez hydrauliki i niestety jedna uszkodziła wałek który się nie wyciera w tym modelu silnika bo dźwignie są łożyskowana ale mało kto o tym wie.

I jeśli chodzi o mnie to jest świetny silnik ale wymagający, należy o niego dbać to odwdzięczy się świetną i długo trwał pracą, niestety ma opinię złą właśnie przede wszystkim bo ceny części są drogie a jak ktoś nie dba to koszty się później potęgują jak coś rypnie :P

Przy regularnych wymianach (częstszych niż producent zaleca) czyli olej co 10 tyś km, rozrząd co 90 tyś km i tu również hydrauliki i łańcuch pompy oleju silnik będzie służył dobrze i długo. Nie wliczam oczywiście osprzętu który w każdym nawet najlepszym silniku może zawieść.

Ogólnie pomimo moich problemów z silnikiem spowodowanym oczywiście niedbalstwem poprzednich właścicieli jestem mega zadowolony z silnika, ale oczywiście nie oszczędzam na częściach i wymianach bo silnik wymagający.

Jeśli kogoś na to stać to bardzo polecam

Edytowane przez ELF102
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...