Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Regulacja biegu jalowego


Rafal-L

Rekomendowane odpowiedzi

mam vcds i jedyna dostępna wartość to 128, może jakiś manual jak to zrobić ? Dwumasa i sprzęglo nowe, poduszki całe jeszcze oryginalne a nadal trzęsie. Kumpel ma A4B6 1.8t  BFB z 2002 r. i u niego cisza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz sie udać do ogarniętego tunera. sam vcdsem tego nie zrobisz. Potrzebna ingerencja w sofcie aby odblokować możliwość regulacji przez vcds. 

Ewentualnie mogę wykonać taką modyfikacje na podesłanym do mnie wsadem z waszych ECU. 

Jaką dwumase zalozyles? tzn jakiej firmy? 

Edytowane przez soul87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta wartość możesz zmienić na 127 lub 129?jak możesz to zrobić to każda jednostka 1=10obr 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w BFB od pewnego rocznika tej wartości nie można zmienić. 

O czym pisałem powyżej dlaczego tak jest. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie tuner zrobił to bez problemu. VCDSem się nie dało.

Okazało się jednak że dwumasa była już do wymiany (luźno obracały się jej części względem siebie).

Przebieg 187tys i jedyne co odczuwałem to te drgania przy 720rpm i przy przyspieszaniu w zakresie około 1800-2600 rpm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Softem owszem mozna to zrobic, ale za kazdą zmianą musisz jezdzic do tunera zeby grzebał w sofcie :) A mozna to zrobic tak że mozna odblokowac w sofcie to raz to żeby dalo się regulowac przez VCDS do woli . Zmiana obrotów w sofcie jest prosta i kazdy umie to zrobic, gorzej jest z opcją odblokowania regulacji do VCDS :D

Ileż można pisać :) 

Czytanie ze zrozumieniem sie kłania ?????? 

wymiana dwumasy pomogła na drgania????? 

Edytowane przez soul87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymiana dwumasy pomogła na drgania w zakresie 1800-2600.

Teraz jest bardzo gładko. 

Przy 720 to nie wiem bo mam teraz minimum 920 ale żeby było idealnie gładko to nie powiem. Audi 80 1.8 z 1991r bez dwumasy chyba pracuje bardziej gładko na jałowym. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 26.12.2018 o 22:54, krzysiekml napisał:

tylko w bfb czy po prostu od jakiegoś rocznika nie da rady ruszyć obr ?

 

Z tego co patrzyłem to w softach w b7 to zablokowane jest i trzeba odblokować zeby była możliwośc regulacji vagiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, czy ktoś z okolic Tarnowa mogłby mi pomóc w wyregulowaniu poduszek silnika oraz odboju przedniego w 1.8t 150km? mam niestety drgania na jałowym , najwidoczniej poprzedni właściciel oddał auto do wymiany rozrządu , gdzie po montazu nie wyregulowali odboju przedniego zawieszenia silnika... nie chce jechać do typowego mechanika bo mnie pewnie wyśmieje albo zrobi na odwal sie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i jest pięknie, kolega soul87 odblokował regulację obrotów a także kuniów dorzucił, teraz zaczyna to w końcu jeździć. Polecam, wszystko robi zdalnie, ty mu wysyłasz on ci odsyła i gra gitara.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! :)

Odgrzewam kotleta w związku z problemem poduszek w silniku 1.8t bfb. Problem znany, oryginał prawie 5 stówek szt. Używek praktycznie nie ma sprawnych, 99% na allegro to złom, śledzę temat kilka miesięcy. Kolega @soul87 kilka stron wcześniej pisał, że montował poduszki febi z b5 1.8t, koszt ok. 100zł/szt., natomiast febi do b6 koszt ok 200zł/szt. Niestety nie udało mi się znaleźć różnic tych poduszek, ani nawet  najważniejszych wymiarów - długość. Wydaję mi się, że jednak jako alternatywa od ORI lepsze będą dedykowane do b5 1.8t niż do b5 s4, gdzie są całkiem inne silniki, a przy tym dużo cięższe. Czy ktoś również montował te z b5 1.8t? Są o połowę tańsze niż do b6, a wyglądają identycznie, choć jak pisałem wymiarów nie znalazłem.

pozdro :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można Podwyższyć w 1.8t w wpisując wartość 133 w silnik->adaptacja - > blok 001 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

meyle dedykowane do 1.8t tez daja rade.

Ale te silniki mają coś takiego w sobie że niektóre na ORI poduszkach beda sie telepać a niektóre zawieszone na betonowych podstawkach będa aksamitnie pracować w kabinie .... 

Mam juz 3 auto z 1.8t i wiele takich zagazowałem i wiem co mowie w temacie :)

Edytowane przez soul87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...