Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dzwonienie - klepanie w silniku :/


dziadutb

Rekomendowane odpowiedzi

Fiolet to się robi jak metal trze o metal bez smarowania, musi powstać wysoka temperatura ok 700-800 stopni :decayed:

Nie podejżewam takowej na klawiaturze , chyba że ją już zmieliło :whistling::grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fiolet to się robi jak metal trze o metal bez smarowania, musi powstać wysoka temperatura ok 700-800 stopni :decayed:

Nie podejżewam takowej na klawiaturze , chyba że ją już zmieliło :whistling::grin:

mimo ze wymieniane byly w lutym to widze ze 2 sa jakby bardzie przetarte ale najlepiej jak bym zapodal zdjecia starych na ktorych bylo widac wyraznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:whistling::thumbup1:

To w lutym zamontowałeś jakąś lipę :decayed:

Myślę że teraz już badziewia nie kupiłeś :whistling:

INA :facepalm:

kurcze nie wiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam taki sam problem ale po odpaleniu. Dodam delikatnie gazu i cichnie. Co to może być?

Zrob plukanke, zmien olej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak, u mnie cykało tak samo.. miała być szklanka a w ostateczności urwał sie zawór na wydechu. Po zawaleniu głowicy na trzech garach szrapnele z wysypanej u poprzedniego właściciela turbiny( miałem takie informacje). Wniosek: skrzywiony zawór przez odłamek który dostał sie miedzy gniazdo a zawór. Skończyło sie na wymianie całego słupka na drugi. Teraz nie cyka heh

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To cykanie to wtrysk sterujący-ten większy. Na forum mój wątek "sprytny przyżąd....." z 23maja 2010r. Opis Działania dałem dzisiaj w innym wątku AFN cykanie. Stetoskop drewniany to kawałek kija od szczotki z zamocowanym poprzecznie kawałkiem sklejki przykładanym do ucha a drugim do wtrysku sterującego i trzech innych dla metody porównawczej. dodatkowe informacje: [email protected]

ten.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spr ciśnienie oleju? spr rozrząd a przede wszystkim wałek rozrządu czy jest idealnie ustawiony?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdanie może to być zawór przestawiacza kąta wtrysku N108. Na Vagu jak robi jego test to silnik tak właśnie chodzi podczas przestawiania. Proponował bym podpiąć vag i sprawdzić błędy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie tak buczy jak dla pana #1 2 lata i nic sie nie stalo :D i nie zamierzam tego naprawiac :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam metaliczny dźwięk kilka sekund po odpaleniu silnika na zimno potem ustaje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kilka sekund to nic złego, na porządnym oleju problem znika ale szkoda do starego tdi taki lać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie ja leje motula 5w40 i to chyba dobry olej a nie zniknęło cykanko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...