prezesik18 7 Opublikowano 6 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2015 Całość płynu na pewno nie zleci. Co do zmiany termostatu to nie ma potrzeby ruszać pompy, żeby do niej się dostać trzeba cały przód ściągnąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peacock 1 Opublikowano 9 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2015 No to z pompą mi ulżyło. Co do płynu to chyba na chwilę zjadę, spuszczę i wjadę raz jeszcze zamontować nowy termostat :-) Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mks1948 0 Opublikowano 11 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2016 Podłączę się do pytania ponieważ mój samochód ma niby temperature 90 st ale nie do końca strzałka zatrzymuje sie przed 90 st i na wyśietlaczu mam max 87 - 88 st co może być przyczynną ? ] ] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darko 4 Opublikowano 11 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2016 cały czas mam tak samo,i wszystko jest w porządku, niczym bym się nie przejmował, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal9119 6 Opublikowano 11 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2016 (edytowane) wszystko jest ok u mnie w 1.8 T też jest w granicach 88-91C do 1.8 i 1.6 kupujcie termostaty o nr 4264.87d. jest o wiele tańszy a działa prawidłowo . Edytowane 11 Stycznia 2016 przez rafal9119 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peacock 1 Opublikowano 1 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2016 Całość płynu na pewno nie zleci. Co do zmiany termostatu to nie ma potrzeby ruszać pompy, żeby do niej się dostać trzeba cały przód ściągnąć Okazało się, że jednak pompę trzeba było ruszyć, bo nie było dojścia do jednej śruby. Widziałem na własne oczy Na oko mamy takie same auta. Masz jakiś pomysł dlaczego u Ciebie pompy się nie rusza, a u mnie trzeba? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezesik18 7 Opublikowano 1 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2016 http://a4-klub.pl/index.php?/topic/81274-b5-adr-termostatu-wymiana-adr/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peacock 1 Opublikowano 1 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2016 Czytałem oczywiście. Ciekawy byłem tylko czym różnią się w oznaczeniach nasze samochody skoro w jednym jest dostęp, a w drugim nie ma. Nigdzie niestety nie znalazłem odpowiedzi. Chyba, że tam, gdzie pompy "nie trzeba" odkręcać, jest tak jak u mnie, ale na jakimś patencie się ją odkręca... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepoelo 0 Opublikowano 5 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2017 Witam Panowie. Odgrzewam kotleta ponieważ każdy pisze co innego. Czytając posty od początku wszystkie strony dosłownie zdurnialem. Problem z moim AEB. Kilka dni temu wskazówka pokazywała 65-70'C jak przychamowalem pokazywała 90'C. Pomyślałem ze mało płynu. Dolalem na full bo był min. Wskoczyła wskazówka na 90'C i tak cały dzien było Ok. Na kolejny dzien wskazówka znów 65-70 więcej nie pójdzie. Żadnych błędów vag. Na klimatroniku kanał 49- pokazuje tyle ile na blacie. Na kanale 51- równe 90. Poszedłem sprawdzić może nie zapięta wtyka od czujnika z tylu ale po dopięciu okazało się ze zielone piny. Wyczyściłem izopropanolem w spraju wyczyściłem lecz zero poprawy. Pytanie do was bo bardziej się znacie. Co wymienić termo czy czujnik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się