Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Rdza na przednich błotnikach w A4 B6. Wybrać zamiennik czy oryginał?


stomi

Rekomendowane odpowiedzi

8 godzin temu, johnnythebest napisał:

Czy trzeba pasować te błotniki z intercarsu czy od razu do lakiernika i zakładać na auto?

Ja dawalem od razu do lakiernika i pozniej zakladane na auto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Voucher napisał:

Ja dawalem od razu do lakiernika i pozniej zakladane na auto.

Bardziej polecasz kupić z Intercars i lakierować niż kupić gotowca z allegro za 300-400 zł?

Jak spasowanie z Intercars?

Ile zapłaciłeś za lakierowanie i montaż?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, zapsu napisał:

Bardziej polecasz kupić z Intercars i lakierować niż kupić gotowca z allegro za 300-400 zł?

Jak spasowanie z Intercars?

Ile zapłaciłeś za lakierowanie i montaż?

Zalezy jak chcesz robic. Ja dawalem do lakiernika z cieniowaniem aby jak najmniej bylo widac roznice na aucie.

Spasowanie naprawde ok. Sam bylem zaskoczony.

Placilem 300 zl za lakierowanie jednego blotnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za info. Widzę, że tanio nie będzie. Chyba odpuszczę. Auto ma 17 lat. Lepiej nowe kupić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze też stoję przed tym dylematem, czy z inter i lakierowanie czy może z alledrogo już w kolorze, na portalu aukcyjnym niby 600zł za komplet, w inter wychodzi trochę drożej bo części 400+ lakierowanie, tylko z drugiej str. osobiście wolałbym trochę dołożyć i mieć w miarę blisko ori niż tanio ale z  blachy jak w hondzie, grubości kartki papieru, co byście polecali?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to co zbiorowe/grupowe zamówionko na ori błotniki?

b6 855zł/szt

b7 855zł/szt

Edytowane przez _małyTM_
vw
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale to oczywiście tylko w podkładzie? lakierowanie już we własnym zakresie:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tej cenie za 1 macie 2szt zamiennika w kolorze ,czy warto inwestować ,te ori też pewnie nie wiele dłużej wytrzymają, wszystko zależy od zabezpieczenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z jednej str. co ori to ori, ale z drugiej str. fakt jest taki że cena czyni cuda:D 1700 + lakierowanie dwóch elementów to faktycznie robią się już koszta. W tej kwocie to z inter pewnie ze dwa razy bym wymienił błotniki razem z lakierowaniem:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie zasada 3x "c"

tylko jest też inna strona czy ta część którą kupisz w polcarze interze itd przypasuje bez rzeźby młotka itd

większość blacharzy właśnie narzeka na pasowania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Montowałem kilka szt i spasowanie spoko nie widać różnicy poza trochę cieńszą blachą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, _małyTM_ napisał:

większość blacharzy właśnie narzeka na pasowania

Podaj przykład. Montowałem te z Allegro, chłopaki z InterCars i spasowanie super. Mój blacharz/lakiernik był pełen podziwu spasowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@nitroo ale co ci mam podać..namiary na blacharzy?

czy jakie elementy nie pasowały albo od kogo kupowane?

wystarczy że posiedzisz w biurze i masz styczność z blacharzami/wymieniaczami

w ic mieli kiedyś klockenhorma teraz jest "ich"  blic czy tam 4max

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, _małyTM_ napisał:

@nitroo ale co ci mam podać..namiary na blacharzy?

czy jakie elementy nie pasowały albo od kogo kupowane?

wystarczy że posiedzisz w biurze i masz styczność z blacharzami/wymieniaczami

w ic mieli kiedyś klockenhorma teraz jest "ich"  blic czy tam 4max

Skoro piszesz, że był problem ze spasowaniem to napisz gdzie były kupione te elementy. Oskarżać jest łatwo. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja przerabiałem zamienniki w poprzedniej B5. Szkoda nawet słów. Miałem dwa komplety, te najtańsze i te niby o najwyższej jakości. Po przymiarce bez malowania oba komplety wróciły do sklepu. Syf i ściek najgorszy. Do tego cieńsza blacha i jak by tego nie zabezpieczyć po 2-3 latach wyłazi ruda. Mam znajomego blacharza który robi sporo aut. Odsyła z kwitkiem z miejsca jeśli ktoś przyjedzie ze swoimi zamiennikami. Sam doradza zakup zdrowych używek (w przypadku B6 to chyba niemożliwe) lub zakup zmiennika jakiejś tam firmy do których ma dostęp. Musiałbym dopytać, podobno trzymają formę. Ja bym raczej nie porównywał ori do zamiennika nawet tego najdroższego. Jeśli ktoś robi auto dla siebie wrzuci ori, a jeśli chce je pogonić za rok lub dwa to ulepi wszystko najtańszym kosztem i po Polskiemu niech następny się buja.

Edytowane przez Randor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U kumpla 2 rok 2 zamienniki siedzą w b6 i nic się nie dzieje,spasowanie ok ,jeden ma nawet przytarty i zero rudej,kupione na allegro w kolorze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...