Skocz do zawartości
IGNOROWANY

łącznik stabilizatora tył-jak wymienić krol po kroku ?


rafalw80

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,wszystkich. Czy możecie opisać krok po kroku jak wymienić łacznik stabilizatora z tyłu ? albo podrzucić jakimś linkiem jesłi temat jest już gdzieś opisany ,bo szukałem ale nic nie znalałem. Najbardziej nurtujące mnie pytanie to czy całość wymieniamy gdy auto stoi na kolach czy raczej powinno sie je unieść ?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie musisz podnosić samochodu, wszystko zrobisz z kanału, wystarczy wykręcić 3 sruby, 2 z doły i jedna u góry łącznika. 20 min pracy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystko ogólnie poszło bez problemu tak jak pisałeś ,miałem tylko jeden kłopot.W starych łącznikach górna śruba była stożkowa a w nowych lemfonderach zwykła przez co nie mogłem łacznika dokrecic, zdecydowałem sie wiec użyć tych starych stożkowych

Pozdrawiam i dzieki za podpowiedź

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a do wymiany konieczny jest kanał?

Jak samochód nie obniżony a ty jesteś dosyć chudy to dasz radę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a do wymiany konieczny jest kanał?

Ja dałem rade bez kanału,troche gimnastyki przy tym jest ,ale da sie zrobić

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy wymianie bez kanału auto podnosić, czy ma być na kołach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki jest objaw padniętych łaczników z tyłu? Coś puka??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy wymianie bez kanału auto podnosić, czy ma być na kołach?

Ja wymieniałem z autem na kołach

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie puka przy ruszaniu/cofaniu. Myślałem że to coś w bagażniku pod podłogą, bo mam tam kilka różnych puszek w sprayu, ale ostatnio sprawdziłem i łącznik jest luźny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki jest objaw padniętych łaczników z tyłu? Coś puka??

U mnie nic nie było słychać, nie pukało z autem nic sie nie działo,byłem na przeglądzie diagnosta zawołał mnie do kanału pokazał że są wyrobione to wymieniłem

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie puka przy ruszaniu/cofaniu. Myślałem że to coś w bagażniku pod podłogą, bo mam tam kilka różnych puszek w sprayu, ale ostatnio sprawdziłem i łącznik jest luźny.

sprawdź poduchę z tyłu skrzyni ,bo to często ona puka przy ruszaniu/cofaniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam problem z tylnym stabilizatorem. Zauważyłem że mam wybite łączniki i gumy stabilizatora. Zamówiłem części, łączniki wymieniłem i gumy także ale jest luz między gumą a stabilizatorem. Tuleje były zamiennikiem dlatego zamówiłem oryginalne gumy i po założeniu dalej jest luz. Gdy wyciągałem stare między gumą a stabilizatorem była taka plastykowa tulejka ale się rozpadła. W serwisie powiedzieli że tych tulejek niedostane a gumy musza pasować. panowie co robić? Prosze o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te plastiki występuję wraz z stabilizatorem w kpl. oddzielnie ich nie kupisz, chyba że poskładasz stare i ja jakoś zamontujesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tych starych plastikowych tulejek juz niemam. Czyli pozostaje mi zakup nowego stabilizatora? Może można zastąpić te gumy jakimiś innymi z innego modelu? Lub zrobić z czegoś taką tulejkę? Chyba nie pierwszy mam taki problem?

---------- Post dopisany 14-05-2014 at 20:02 ---------- Poprzedni post napisany 12-05-2014 at 19:40 ----------

Proszę o pomoc!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a najlepiej to jakiś grubszy stabilizator założyć np z rs4 b7 ale to w przypadku jak się ma coś po modzone zawieszenie(niższe i twardsze) i wtedy poprawa na duży +

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odgrzeję trochę. Diagnosta mnie straszył, że często jest problem z wykręceniem tych 2 śrub od spodu, bo tam jest amelinium i się to zrywa zamiast wykręcać? Ktoś coś wie w tym temacie? Poza tym w etce są 2 numery 8E0 505 465 AC oraz AF , a nie wygląda, żeby było tam rozróżnienie na lewa/prawa strona, więc czym się to różni?

   
Edytowane przez HatefulEvil
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...