Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błąd 00256


Rys125

Rekomendowane odpowiedzi

Klima działa , czyli chłodzi , ale dodam , że na zegarach , ani klimatroniku nie widać żadnych błędów - błędy pokazuje tylko VCDS .

Jak myślicie - wymiana czujnika ?

Jeśli tak , to jaki kupić i gdzie - serwis ?

Czy można go wymienić bez opróżniania klimy - jest tam jakiś zawór który odetnie wypływ podczas wymiany ?

Ponizej lista błedów w blokach 08 i 09 - PROSZĘ O POMOC

BLOK 08

Address 08: Auto HVAC Labels: Redir Fail!

Control Module Part Number: 8T1 820 043 T HW: 8T1 820 043 T

Component and/or Version: KLIMA 1 ZONE H06 0140

Software Coding: 34000000

Work Shop Code: WSC 06335 000 00000

VCID: 42813BACDD94CEE

2 Faults Found:

00256 - A/C Pressure/Temperature Sensor (G395)

008 - Implausible Signal

Freeze Frame:

Fault Status: 01101000

Fault Priority: 7

Fault Frequency: 1

Reset counter: 143

Mileage: 168452 km

Time Indication: 0

Date: 2013.06.07

Time: 08:22:17

Freeze Frame:

Temperature: 22.0°C

00457 - Control Module for Network (J519)

013 - Check DTC Memory

Freeze Frame:

Fault Status: 01101101

Fault Priority: 6

Fault Frequency: 1

Reset counter: 143

Mileage: 168452 km

Time Indication: 0

Date: 2013.06.07

Time: 08:22:17

BLOK 09

Address 09: Cent. Elect. Labels: 8K0-907-063.clb

Control Module Part Number: 8K0 907 063 HW: 8K0 907 063

Component and/or Version: BCM1 1.0 H22 0253

Software Coding: 690040B10034A7000001000000005F5F001C06080000010100 0000

Work Shop Code: WSC 00126 211 75498

VCID: ECDD35140F9068E

1 Fault Found:

03020 - Local databus 2

012 - Electrical Fault in Circuit

Freeze Frame:

Fault Status: 01101100

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 5

Reset counter: 143

Mileage: 168452 km

Time Indication: 0

Date: 2013.06.07

Time: 08:22:00

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik cisnienia : 4H0959126. Mozna wymienic bez odciagania czynnika , jest tam zawor.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik wymieniony - problem pozostał .

Jest gdzieś przerwa na kabelku od czujnika .

Może Panowie może wiecie , dokąd leci ten kabelek od czujnika ( fioletowy ) - nie chcę się bawić w szukanie przerwy

i przy okazji rwać całej wiązki , tylko przeciągnąć nowy .

Proszę o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za pomoc - poszukam i mam nadzieje ,że znajdę ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie to ....... jakby sygnału nie było to by klima nie działała, ja mam to samo, przerabiam ten temat dosc długo, puściłem nawet "luźno" przewod do MCE i to nie jest ten problem.

Jestem w trakcie, ale naprawde coraz wiecej jest osób z tymi samymi błedami, i szlak mnie trafia, że nikt jeszcze tego nie rozkminił :kwasny:

ŁĄCZMY SIĘ W BÓLU :grin: ------> http://a4-klub.pl/audi-a4-b8-240/klimatyzacja-dziala-help-logi-270676/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie jest tak , że rusza i działa przez około 4-10 sekund i po tym czasie pada na kilka kilkanaście sekund , a później ponownie rusza

i tak przez cały czas .

Byłem u magika który pracuje w serwisie Audi i ten postawił taką diagnozę i mówił , że często to się zdarza .

Mówił mi ,że kabelek leci od czujnika gdzieś pod podszybie i tam należy go podciągnąć ( tam znajduje się MCE ??? ) - dokładnie nie powiedział mi gdzie ,

ponieważ walczyliśmy z wypalaniem DPF-a i w końcu zbrakło czasu .

A i jeszcze powiedział , że jak nie dam sobie z tym rady , to da mi namiar na elektryka , który ogarnie to w 5 min .

Jeszcze wpadła mi jedna myśl do głowy , a mianowicie ,cz po wymianie tego czujnika nie należy przeprowadzić jego adaptacji ?

Ostatnio jak wymieniłem czujnik ( DPF ) różnicy ciśnień , to właśnie mi go adoptowali .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie jest tak , że rusza i działa przez około 4-10 sekund i po tym czasie pada na kilka kilkanaście sekund , a później ponownie rusza

i tak przez cały czas .

Byłem u magika który pracuje w serwisie Audi i ten postawił taką diagnozę i mówił , że często to się zdarza .

Mówił mi ,że kabelek leci od czujnika gdzieś pod podszybie i tam należy go podciągnąć ( tam znajduje się MCE ??? ) - dokładnie nie powiedział mi gdzie ,

ponieważ walczyliśmy z wypalaniem DPF-a i w końcu zbrakło czasu .

A i jeszcze powiedział , że jak nie dam sobie z tym rady , to da mi namiar na elektryka , który ogarnie to w 5 min .

A jakie masz błedy w 08 i 09 ??

Podpytaj się tego znajomego o jaki przewod mu chodzi dokładnie, a Mce znajduje się nad sprzęgłem, wewnątrz auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błędy mam takie jak na początku postu .

Jeśli chodzi o kolor , to mówił mi o fioletowym - bodajże środkowy - dwa pozostałe , to zasilanie i masa .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to ja mam takie same cyrki z klimą mam nadzieje ze uda wam sie ten problem ogarnąć bo magik u nas podobno najlepszy szpec w okolicy ma czas dopiero za 2tyg. Widzę ze w b8 coraz wiecej usterek klimatyzacji. Powodzenia w rozwiązaniu problemu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to ja mam takie same cyrki z klimą mam nadzieje ze uda wam sie ten problem ogarnąć bo magik u nas podobno najlepszy szpec w okolicy ma czas dopiero za 2tyg. Widzę ze w b8 coraz wiecej usterek klimatyzacji. Powodzenia w rozwiązaniu problemu

No to dawaj do tego magika, zobaczymy czy dobrze czaruje :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po zmaganiach z kabelkiem w końcu znalazłem tą wtykę do MCE i tylko sprostuję , że to pin nr 4 , a nie nr 2 .

Efekty mizerne - czyli bez zmian :-(((

Facet elektryk też obstawiał ten kabelek , a teraz dalej jestem w czarnej d... :-(((

Jutro podjadę do jakiegoś warsztatu - może coś wykumają .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po zmaganiach z kabelkiem w końcu znalazłem tą wtykę do MCE i tylko sprostuję , że to pin nr 4 , a nie nr 2 .

Efekty mizerne - czyli bez zmian :-(((

Facet elektryk też obstawiał ten kabelek , a teraz dalej jestem w czarnej d... :-(((

Jutro podjadę do jakiegoś warsztatu - może coś wykumają .

wiem jak się poczułeś :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak tam Wasze walki z klimą , bo u mnie dalej mizernie .

Odwiedziłem 2 fachmanów od klimy , ale rozłożyli ręce - jeden z nich chce koniecznie wydłubać sprężarkę i twierdzi ,że to w niej tkwi przyczyna .

Nie wiem ,czy prawda , ponieważ VCDS nie zgłasza żadnego błędu sprężarki .

Ja postanowiłem zaczekać na elektryka , który jest na urlopie - może on rozpracuje temat .

Co jeszcze przychodzi mi do głowy , to to ,że może trzeba byłoby sprawdzić te dwa pozostałe kabelki , które biegną od tego czujnika .

Wiecie może gdzie one są podpięte ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawa rozwiązana przez Łukasza , a mianowicie miałem zamontowany nie odpowiedni czujk ciśnienia klimatyzacji .

Po zakunie nowego i już odpowiedniego w ASO wszystkie błędy skasowałem .

Dzięki za pomoc !!!

Temat do zamknięcia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jaki numer czujnika załozyłeś ? ..........tak zeby było wiadomo :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...