Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Falowanie obrotów


Fr0styyy.

Rekomendowane odpowiedzi

świeca powinna być dobrana do cewki, a nie głowicy

Świece AEB i BFB są takie same:

101 000 063 AA odpowiednik NGK PFR6Q

Cewka AEB 058 905 105

Cewka BFB 06B 905 115 R

Edytowane przez edekxp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziekuje za informację dziś sprawdzę nr fabryczne cewek zaplonowych i powinno sie trochę wyjaśnić w tej sprawie...

Osprzed silnika napewno jest z bfb tylko zostala wymieniona glowica (na glowicy jest nabity symbol AEB) lub glowica + blok silnika tzw slupek...tego nie wiem jak sprawdzić...

świeca powinna być dobrana do cewki, a nie głowicy

Świece AEB i BFB są takie same:

101 000 063 AA odpowiednik NGK PFR6Q

Cewka AEB 058 905 105

Cewka BFB 06B 905 115 R

Odczytalem nr fabryczne cewek zaplonowych mam obecnie zamontowane 06A905115D VWAG sa inne niz podal edekxp wiec prosze o pomoc od jakiego to silnika mam te cewki...przypominam ze w 2013 kwietniu byla akcja serwisowa na wymiane cewek zaplonowych w serwisie by zamontowali inny rodzaj...co o tym sądzić....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

R są fabryczne z roku produkcji auta ty masz nowsze ja zresztą też bo nie wytrzymały by tyle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

R są fabryczne z roku produkcji auta ty masz nowsze ja zresztą też bo nie wytrzymały by tyle

Dzięki za informację w sprawie cewek, to tylko zostało mi sprawdzić świece zapłonowe....albo kupić nowe i wymienić ale taki manewr musi poczekać aż te - 15 stopni na zewnątrz :) zbliży się do -2:):)

a powiedz jaki moment dokręcania świec używasz???znalazłem że powinien być w przedziale 25-30 Nm??? czy to prawda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam taki problem z obrotami;)gdy na jałowym biegu wcisnę pedał hamulca obroty się wyrównują a po puszczeniu hamulca wzrastają,ogólnie non stop delikatnie falują a czasami utrzymują się na jakieś850 a raz 1100,1200,1300 co ciekawe na zimnym jeszcze skrzypi przez jakiś czas w okolicach paska ale to wrzucę dopiero następny filmik;)jakieś konkretne porady??audi A4 B6 1.8T 163 KM BFB

Edytowane przez KSU
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może serwo dziurawe, sprawdź połączenie podciśnienia do serwa

Masz za duże obroty, jakby lewe powietrze zasysał

Edytowane przez edekxp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem znaleziony...To zawór odpowietrzenia skrzyni korbowej,taki zielony grzybek.numer OE to 035 103 245 G ale co z tego jak nie idzie tego kupić?chyba że nie umiem szukać...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, również mam problem z obrotami w moim AVJ. Auto na zimnym silniku odpala prawidłowo, wskakuje na ok 1200 obrotów, po chwili spada do ok 760/770 obrotów. Problem pojawia się, gdy uruchamiam rozgrzany silnik, w tedy odpala normalnie, wskakuje na sekundkę na 1000 obrotów, a później obroty spadają do 500 obr - auto w tedy nie reaguje na wciśnięcie gazu. Kiedy odepnę wtyczkę od czujnika temp powietrza problem ustępuje - wpierw poczyściłem czujnik, był spory nagar na drucikach, lecz to nic nie dało, więc wymieniłem go (zamiennik firmy FAE) i niestety dalej jest ten sam problem. Oczywiści diagnozowałem auto przez VDCS i błędów nie ma. Wadliwy czujnik, czy jest jeszcze jakaś inna możliwość?

Edit:

sprawdzałem dzisiaj czujniki - poprzez nagrzanie ich suszarką z podpiętym miernikiem - nowy jak i stary są ok - rezystancja zmienia się pod wpływem przyrostu temp.

Przyczyny muszę szukać gdzie indziej..

Edit2:

wyskoczył mi dzisiaj też błąd P0113 - czyli czujnik który teoretycz G42.

gdzie szukać przyczyny Panowie?

Edytowane przez Zajkoo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mam problem z obrotami. Wyczyściłem przepustnice plus adaptacja i auto przestało w ogóle odpalać ;/

Wysłane z mojego HUAWEI MT7-L09 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam nam problem z obrotami na zimnym silniku w audi a6 c5 faluja 2 minuty a później przestaje i jest okej

Wysłane z mojego SM-G530FZ przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 5.09.2017 o 12:38, sledzik999 napisał:

Witam nam problem z obrotami na zimnym silniku w audi a6 c5 faluja 2 minuty a później przestaje i jest okej

Wysłane z mojego SM-G530FZ przy użyciu Tapatalka
 

Miałem taki sam problem, u mnie okazała się padającą przepływka.

Po wymianie spokój.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Was. U mnie podczas pracy silnika na tzw „luzie” obroty same podjezdzaja pod 2000 nastepnie spadaja do ok 900 i za jakis czas ponownie. VAG pokazał błąd 17695 - Elektrozawor regulacji ciśnienia doładowania (N249). Czy to ustrojstwo ktore pewnie umarlo jest przyczyną tych skaczących obrotów?

Edytowane przez depechetom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Nie chce robić nowego tematu dlatego wczepiam się tutaj. Otoz mój problem polega tym, ze obroty jak widać delikatnie falują. Nie cały czas się tak dzieje tylko czasami ( akurat na filmiku udało mi się złapać moment falowania). Czasami nie ma prawie w ogole a czasami falują i to bardzo. Jak myślicie co to za problem? Świecie wymieniłem, olej zmieniony, nic się nie leje. Jedynym dodatkowym problemem jest to, ze podczas odpalania samochodu rano lub po długim postoju jak wystygnie coś wyje, huczy z prawej strony z tylu. Czytałem ze to może być pompka lecz nie wiem, auto pali, jeździ to narazie się tym nie przejmuje.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 1.04.2018 o 10:02, RybaSMT napisał:

Witam

Nie chce robić nowego tematu dlatego wczepiam się tutaj. Otoz mój problem polega tym, ze obroty jak widać delikatnie falują. Nie cały czas się tak dzieje tylko czasami ( akurat na filmiku udało mi się złapać moment falowania). Czasami nie ma prawie w ogole a czasami falują i to bardzo. Jak myślicie co to za problem? Świecie wymieniłem, olej zmieniony, nic się nie leje. Jedynym dodatkowym problemem jest to, ze podczas odpalania samochodu rano lub po długim postoju jak wystygnie coś wyje, huczy z prawej strony z tylu. Czytałem ze to może być pompka lecz nie wiem, auto pali, jeździ to narazie się tym nie przejmuje.

 

Witam,

Kolego udało się ustalić przyczynę tego delikatnego falowania? Ja również postanowiłem coś z tym zrobić tylko szukam tropu. Świece zmienione, może cewki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam problem z lekkim falowaniem obrotów na zimnym silniku, szczególnie do słychać jak auto schodzi z obrotów - nie przechodzi płynnie tylko stopniami 
Jakie grupy logować, aby namierzyć przyczynę? 
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o drgania na wolnych obrotach to u mnie przyczyną były cewki (albo któraś z cewek). Zrobiłem coś, co doradził mi znajomy który buduje S3 na 4xx koni, czyli zerwałem blaszki dolne z cewki które czasami powodowały  przeskok iskry. Podobno one służą tylko do tego by nie było zakłóceń radiowych itp. czego i tak nie zauważyłem. Od tego momentu brak problemów.

DSC_2311.thumb.JPG.05ff89733412c52163c21dc87e032caf.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...