Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Automatyczna wentylacja


biggman

Rekomendowane odpowiedzi

Czyli jest to jedna z tych różnic między B7 a B6? Moze jednak da sie to jakoś obejść, może manetką od B7 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

różnica jest w zegarach, musiałbyś zegary założyć z B7, ponoć niektóre wersje da się zaadoptować do B6.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prosze o wrzucenie rozpiski jak podlaczyc panel MENU + NAWI do zegarow. Chodzi o to jak przepiac kablew kostce przy liczniku zeby wywolac MENU przyciskami NAWI. Tzn tym z symbolem "samochodow".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prosze o wrzucenie rozpiski jak podlaczyc panel MENU + NAWI do zegarow. Chodzi o to jak przepiac kablew kostce przy liczniku zeby wywolac MENU przyciskami NAWI. Tzn tym z symbolem "samochodow".

Z punktu widzenia sterowania opcjami MENU na DIS ważne są piny 1, 6 i 7. Wyciągnij aktualny panel pod NAVI i rozpisz nam wszystkie piny podłączone do jego kostki (być może będzie już przygotowany). Najpierw zobaczymy co tam rzeczywiście jest a później podamy "przepis".

Wrclaguna na 1-szej stronie wrzucił moje schematy do podłączenia panelu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

impuls idzie przez pin 1 ale bezpośrednio do masy, pozostałe są sterowane za pomocą odp oporności. nie wiadomo jak się zachowa przycisk "ruchu drogowego, korka" bo o nim mówimy, w trakcie gdy mamy aktywną nawigację.

moim zdaniem lepiej przerobić, tak jak ja, lub dorobić dodatkowy przycisk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prosze o wrzucenie rozpiski jak podlaczyc panel MENU + NAWI do zegarow. Chodzi o to jak przepiac kablew kostce przy liczniku zeby wywolac MENU przyciskami NAWI. Tzn tym z symbolem "samochodow".

Z punktu widzenia sterowania opcjami MENU na DIS ważne są piny 1, 6 i 7. Wyciągnij aktualny panel pod NAVI i rozpisz nam wszystkie piny podłączone do jego kostki (być może będzie już przygotowany). Najpierw zobaczymy co tam rzeczywiście jest a później podamy "przepis".

Wrclaguna na 1-szej stronie wrzucił moje schematy do podłączenia panelu.

OK, tak zrobie, tylko dobiore sie do kostki. BTW Skoro uaktywnienie MENU nastapilo z przycisku " korki" (pisal ktos o tym na 2 stronie watku), to znaczy ze:

1. pin 1 kostki jest juz doprowadzony do wlasciwego pinu licznika i trzeba go podpiac pod pin"korki" w kostce panelu

2. ktos podmienil piny w kostce licznika["korki" i pin1], ale nie napisal jak nastapilo to przepiecie (ktory pin licznika na ktory)

---------- Post dopisany at 13:07 ---------- Poprzedni post napisany at 13:05 ----------

impuls idzie przez pin 1 ale bezpośrednio do masy, pozostałe są sterowane za pomocą odp oporności. nie wiadomo jak się zachowa przycisk "ruchu drogowego, korka" bo o nim mówimy, w trakcie gdy mamy aktywną nawigację.

moim zdaniem lepiej przerobić, tak jak ja, lub dorobić dodatkowy przycisk.

Jest na 2 str watku jak byk, ze aktywacja MENU zostala podpieta wlasnie pod przycisk "korki". Tutaj: http://a4-klub.pl/audi-a4-b6-b7-132/automatyczna-wentylacja-277696/index2.html#post3634695

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok ale nikt nie napisał co w czasie aktywnej nawiacji.

co daje ponowne naciśnięcie tego przycisku.

w oryginalnym znaczeniu powinno ci wywołać dane zaplanowanej trasy... a ty będziesz chciał wejść do MENU...O TYM MÓWIĘ.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To samo co by sie stalo jak bys mial wlaczone nawi i probowal ustawic webasto lub licznik. Pewnie nic lub nawi off, MENU on. Wlasnie po to chce zobaczyc rozpiske przyciskow nawi i tego gdzie one leca(na jakie piny) do licznika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co ja pamietam przy zmianie panelu z NAVI na MENU zadnych kabli nie dokładałem .

Wszystko było P&P

Rozpiska wtyki z licznika :

Złącze wielostykowe, 32-stykowe, niebieskie

1 - Niedobór płynu do mycia

2 - Niedobór płynu chłodzącego

3 - Czujnik poziomu paliwa

4 - Temperatura płynu chłodzącego

5 - Gałąź przycisków 2 nawigacji

6 - Gałąź przycisków 3 nawigacji

7 - Gałąź przycisków x Telematik

8 - Przełącznik menu

9 - wolne

10 - Przełącznik osłony silnika

11 - Czujnik poziomu paliwa 2

12 - Przełącznik menu (Out A)

13 - wolne

14 - wolne

15 - wolne

16 - FDR/ASR (= ESP)

17 - Magistrala CAN systemu Komfort High

18 - Magistrala CAN systemu Komfort Low

19 - System Infotainment CAN-Low

20 - System Infotainment CAN-High

21 - Wejście temperatury zewnętrznej

22 - Styk S

23 - Poziom oleju / temperatura oleju

24 - Regulacja poziomu

25 - Przełącznik menu (Enter)

26 - wolne

27 - wolne

28 - Przełącznik menu (Out B)

29 - wolne

30 - Transponder 2

31 - Transponder 1

32 - Zacisk 31 (czujnik)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panel na schemacie jest pełny, łącznie ze sterowaniem telematic, to jaki masz inna sprawa, kabelkologia jest dla wersji HIGH. INNEGO schematu w ELSIE nie widzę.

Ja również mam navi i nie dokładałem nic tylko odpowiednio połączyłem punkty dla włacznika MENU. co widać na moim zdjęciu.

STEROWANIE czyli wywołanie danej funkcji, masz za pomocą przycisku, z dołączonym odpowiednim rezystorem.

Tak samo jak przy sterowaniu kierownicy radiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panel na schemacie jest pełny, łącznie ze sterowaniem telematic, to jaki masz inna sprawa, kabelkologia jest dla wersji HIGH. INNEGO schematu w ELSIE nie widzę.

Ja również mam navi i nie dokładałem nic tylko odpowiednio połączyłem punkty dla włacznika MENU. co widać na moim zdjęciu.

STEROWANIE czyli wywołanie danej funkcji, masz za pomocą przycisku, z dołączonym odpowiednim rezystorem.

Tak samo jak przy sterowaniu kierownicy radiem.

OK, rozumiem. Sprawdze wiazke i dam znac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panel na schemacie jest pełny, łącznie ze sterowaniem telematic, to jaki masz inna sprawa, kabelkologia jest dla wersji HIGH. INNEGO schematu w ELSIE nie widzę.

Ja również mam navi i nie dokładałem nic tylko odpowiednio połączyłem punkty dla włacznika MENU. co widać na moim zdjęciu.

STEROWANIE czyli wywołanie danej funkcji, masz za pomocą przycisku, z dołączonym odpowiednim rezystorem.

Tak samo jak przy sterowaniu kierownicy radiem.

OK, rozumiem. Sprawdze wiazke i dam znac.

Rozpisz kostkę bo może być tak że połączenie panel/zegary zawsze jest full opcja wiązki. Rozpisz tu kostkę panelu i wszystko będzie jasne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy słuchajcie, mam u siebie panel małej navi między fotelami, dokupiłem przełącznik navi+ menu, czy podłączając go jeśli okaże się, że mam pełną wiązkę i nie będę musiał dokładać kabli, to czy coś będę musiał kodować żeby mi chodziło menu w zegarach?? (nie mówię o automatycznej wentylacji bo tu wiadomo, że trzeba kodować).

Dzięki,:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy słuchajcie, mam u siebie panel małej navi między fotelami, dokupiłem przełącznik navi+ menu, czy podłączając go jeśli okaże się, że mam pełną wiązkę i nie będę musiał dokładać kabli, to czy coś będę musiał kodować żeby mi chodziło menu w zegarach?? (nie mówię o automatycznej wentylacji bo tu wiadomo, że trzeba kodować).

Dzięki,:hi:

Poza tym że w adaptacjach zegarów trzeba dodać AUX.VENT. do odpowiedniej magistrali CAN - nic więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oki potwierdzam, u mnie po założeniu panelu z przyciskiem MENU- na zegarach wszystko zaczęło śmigać, nie trzeba było żadnych kabli dokładać. Teraz tylko zakodować wentylacje i mam komplet :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiazka ma 10 przewodow. Nie udalo sie jeszcze dobrac do kostki.

Jeśli jest 10 przewodów to masz wszystkie wymagane kabelki - wystarczy podmienić panel na odpowiednią wersję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiazka ma 10 przewodow. Nie udalo sie jeszcze dobrac do kostki.

Jeśli jest 10 przewodów to masz wszystkie wymagane kabelki - wystarczy podmienić panel na odpowiednią wersję.

Dzieki. W ASO za panel MENU+NAVI zycza sobie 275PLN. Musze wiec podpiac jakis microswitch, bo to zdecydowanie za drogo. Jesli do takiego switcha polacze pin1 i mase, bedzie ok?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...