Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Po zmianie sprezyn z 1be na h&r tyl za nisko siedzia.Rozwiązanie!!!


HiRide

Rekomendowane odpowiedzi

Używki :kwasny:

To albo zapomnieliście wspomnieć o tym drobnym fakcie albo ja nie doczytałem :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie okreslilbym tego jako pol srodek. Naprawde spoko sprawa i nie wplywa to na zawieszenie zbytnio a dzwiga ok 2cm max...

---------- Post dopisany at 00:45 ---------- Poprzedni post napisany at 00:44 ----------

No chyba ze podlozysz 2:) tak jak ja z przodu^^

Kolego wyciągnij to z tych sprężyn jeśli życie Ci miłe. Zastanów się w jakim zakresie ugina się teraz sprężyna. Tam gdzie masz gumę sprężyna nie pracuje wcale, całe naprężenie idzie tam gdzie tej gumy nie ma. Jak ta sprężyna pęknie to nie chce myśleć co się stanie.

Takich rzeczy się nie montuje dla własnego bezpieczeństwa, to jest kolejny wymysł sprzedawców !!!!

Co do tematu, u mnie po montażu sprężyn h&r także tył jest wizualnie niżej niż przód. Na zawiasie 1bv również była ta różnica. Ja akurat mam felgi 18" i nie widać tego aż tak jak u Mariusza.

Bartku a ty wymieniałeś coś jeszcze u siebie podczas zmiany sprężyn. Tak się trochę zastanawiam, co ma odbijak do tego jak auto siedzi. Przecież to ma za zadanie przyjęcie uderzenia jak auto za mocno siądzie np. na jakiejś hopie tak żeby amor nie wchodził do końca. Chyba że mylę pojęcia :eusathink:

Tak patrze w etce i jest tam jakaś podkładka na górze sprężyny. Jak zmienialiśmy sprężyny u Mariusza to jakoś tego nie kojarzę. Nakładki sprężyny góra/dół były ale podkładka.....

http://s9.postimg.org/ivu44jet7/Bez_tytu_u.jpg

ta podkladka byla tylko w zawieszeniach na zle drogi :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O mnie sie nie martwcie:) bo dzis wrocilo seryjne zawieszenie plus fedry eibacha pro kit -30mm. za***iście sie teraz jezdzi lepiej jak na seri, troche zyskalo na wygladzie ale wsumie dalej wyglada jak koza. Takie z -40mm bylby ok.

Teraz tylko zostalo mi sprzedac gwint. Jakby kogos interesowalo mam prawie nowy gwint ta technic do b6/b7 oska. Zrobilem na nim 1000km z uwagi na jego nie praktycznosc do moich zapotrzebowan jestem zmuszony go sprzedac. Za czesto 5 osob w aucie. Itp. Kosztowl 950zl nowy oddam za 850zl idzie sie dogadac. Gwarancja 2 lata

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też zmieniłem z 1BE na H&R (zakładam, że Ty masz te same 29369-2).

Po wymianie przód i tył też mi się to nie podobało, choć może nie siadł tył aż tak jak u Ciebie. Więc postanowiłem, że na tył wrzucam z powrotem 1BE i jak dla mnie takie rozwiązanie jest ok. Faktycznie na pustym d*pa jest z 1,5 cm wyżej niż przód ale za to nie ma żadnych problemów z załadowywaniem auta. Komplet osób i bagaż i nie wygląda to tak, że część koła chowa się w nadkolu.

Aby było na temat obstawiam, że używki były już trochę klapnięte

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O mnie sie nie martwcie:) bo dzis wrocilo seryjne zawieszenie plus fedry eibacha pro kit -30mm. za***iście sie teraz jezdzi lepiej jak na seri, troche zyskalo na wygladzie ale wsumie dalej wyglada jak koza. Takie z -40mm bylby ok.

Teraz tylko zostalo mi sprzedac gwint. Jakby kogos interesowalo mam prawie nowy gwint ta technic do b6/b7 oska. Zrobilem na nim 1000km z uwagi na jego nie praktycznosc do moich zapotrzebowan jestem zmuszony go sprzedac. Za czesto 5 osob w aucie. Itp. Kosztowl 950zl nowy oddam za 850zl idzie sie dogadac. Gwarancja 2 lata

Prooooosze jaka sile odzialywania ma kolega Marek z forum :grin::decayed:

---------- Post dopisany at 11:45 ---------- Poprzedni post napisany at 11:43 ----------

Też zmieniłem z 1BE na H&R (zakładam, że Ty masz te same 29369-2).

Po wymianie przód i tył też mi się to nie podobało, choć może nie siadł tył aż tak jak u Ciebie. Więc postanowiłem, że na tył wrzucam z powrotem 1BE i jak dla mnie takie rozwiązanie jest ok. Faktycznie na pustym d*pa jest z 1,5 cm wyżej niż przód ale za to nie ma żadnych problemów z załadowywaniem auta. Komplet osób i bagaż i nie wygląda to tak, że część koła chowa się w nadkolu.

Aby było na temat obstawiam, że używki były już trochę klapnięte

Myster Mark tez tak mowil ze mozna by bylo wrazic na tyl nazot 1be ale jak ma stac wyzej niz przod to ja dziekuje :thumbdown: pozzostaje chyba cos podlozyc pod ta gumowa podkladke pod sprezyny ....albo kupic nowe sprezyny :facepalm:

---------- Post dopisany 02-10-2013 at 20:17 ---------- Poprzedni post napisany 01-07-2013 at 11:45 ----------

Jakis czas temu zakupilem ori plastikowe podkladki x 2 8e0 512 145 koszt 18 zl sztuka

Bez_tytu_u.jpg

yeyp.jpg

casv.jpg

c89m.jpg

i zalozylismy z Myster Markiem te elementy.

Efekt koncowy spelnia moje oczekiwania i jestem zadowolony.Tyl siedzia teraz tak jak przod :wink:

7lkf.jpg

Dzieki Master Mark1 za pomoc :drunk:

ps.jakby mnie ktos chcial zjechac za jakosc 3 zdjec podkladki to informuje ze to nie moj telefon!

Takie fotki strzela S...y Xperia plexofon.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i pięknie:thumbup1:

o ile wyżej poszedł tył dzięki tej podkładce?

a ta podkładka to jest opcjonalnie? nie było tego w 1BE które miałeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i pięknie:thumbup1:

o ile wyżej poszedł tył dzięki tej podkładce?

a ta podkładka to jest opcjonalnie? nie było tego w 1BE które miałeś?

Jakis centymetr do wierchu no moze troszke wiecej.W 1BE nie bylo tej podkladki.W etce to jest chyba oznaczone jako element na złe drogi .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i pięknie:thumbup1:

o ile wyżej poszedł tył dzięki tej podkładce?

a ta podkładka to jest opcjonalnie? nie było tego w 1BE które miałeś?

Jakis centymetr do wierchu no moze troszke wiecej.W 1BE nie bylo tej podkladki.W etce to jest chyba oznaczone jako element na złe drogi .

szkoda, że tylko tyle. Ale skoro masz teraz równo to gites:naughty:

Nie wiesz czy w 1BR takie podkładki były również z przodu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i pięknie:thumbup1:

o ile wyżej poszedł tył dzięki tej podkładce?

a ta podkładka to jest opcjonalnie? nie było tego w 1BE które miałeś?

Jakis centymetr do wierchu no moze troszke wiecej.W 1BE nie bylo tej podkladki.W etce to jest chyba oznaczone jako element na złe drogi .

szkoda, że tylko tyle. Ale skoro masz teraz równo to gites:naughty:

Nie wiesz czy w 1BR takie podkładki były również z przodu?

trzeba by zobaczyc w etce i poszukac ale z przodu amortyzator przechodzi przez sprezyne wiec fizycznie nie ma opcji zeby taka podkladke tam zastosowac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i pięknie:thumbup1:

o ile wyżej poszedł tył dzięki tej podkładce?

a ta podkładka to jest opcjonalnie? nie było tego w 1BE które miałeś?

Jakis centymetr do wierchu no moze troszke wiecej.W 1BE nie bylo tej podkladki.W etce to jest chyba oznaczone jako element na złe drogi .

szkoda, że tylko tyle. Ale skoro masz teraz równo to gites:naughty:

Nie wiesz czy w 1BR takie podkładki były również z przodu?

trzeba by zobaczyc w etce i poszukac ale z przodu amortyzator przechodzi przez sprezyne wiec fizycznie nie ma opcji zeby taka podkladke tam zastosowac

masz rację, faktycznie sprawdziłem w etce i 1BR z przodu nie wyróżnia się niczym szczególnym od pozostałych.

Ale tak na marginesie ten Twój pomysł z zastosowaniem podkładki z 1BR można spokojnie polecić wszystkim co mają 1BA/1BE/1BV, gdzie w większości aut d*pa siedzi minimalnie niżej.

Skoro ta podkładka daje >1cm może tym osobom fajnie wyrównać furki. :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i pięknie:thumbup1:

o ile wyżej poszedł tył dzięki tej podkładce?

a ta podkładka to jest opcjonalnie? nie było tego w 1BE które miałeś?

Jakis centymetr do wierchu no moze troszke wiecej.W 1BE nie bylo tej podkladki.W etce to jest chyba oznaczone jako element na złe drogi .

szkoda, że tylko tyle. Ale skoro masz teraz równo to gites:naughty:

Nie wiesz czy w 1BR takie podkładki były również z przodu?

trzeba by zobaczyc w etce i poszukac ale z przodu amortyzator przechodzi przez sprezyne wiec fizycznie nie ma opcji zeby taka podkladke tam zastosowac

masz rację, faktycznie sprawdziłem w etce i 1BR z przodu nie wyróżnia się niczym szczególnym od pozostałych.

Ale tak na marginesie ten Twój pomysł z zastosowaniem podkładki z 1BR można spokojnie polecić wszystkim co mają 1BA/1BE/1BV, gdzie w większości aut d*pa siedzi minimalnie niżej.

Skoro ta podkładka daje >1cm może tym osobom fajnie wyrównać furki. :whistling:

Jesli dobrze pamietam to podkladka ma 13 mm wysokosci wiec tyle powinnien tyl sie dzwignac.

Jest to jakis pomysl tak jak napisales.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie pytanie, czy ta podkladka pasuje zarowno do oski jak i do quattro? mam na mysli sedana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, :) Tylko w ASO to jest dostępne czy spotkaliście się z tymi podkładkami gdzieś indziej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolega ma na zbyciu takie podkładki,nówki :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolega ma na zbyciu takie podkładki,nówki :whistling:

fajnie :wink:

zapros go do dzialu "sprzedam"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...