Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Po regeneracji dymi


derantis

Rekomendowane odpowiedzi

Witam .Dałem do zregenerowania turbine mechanior ja wstawił .. I przy pierwszej jezdzie zauwazyłem kłeby dymu za soba ...:facepalm:

koles mi wkreca ze dym jest od pompowtryskow .. dym jest siwy. przy układzie wtryskowym byłby czarny raczej.. nie wiem co sie dzieje .. dym pojawia sie tylko w momencie wcisniecia pedału gazu pozniej znika znowu wciskam i kopci dalej .. chłopaki moze to olej sie wypala z katalizatora.. ?? Pomocy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tym masz turbinę ze zmienną geometrią ? Bo słyszałem że tych się nie regeneruje. Tak producenci tych turbin mówią.

VAG coś pokazuje? Jakiś Błąd?

Jak turbina zachowuje się na wyższych obrotach 4000 - 4200

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

vag pokazuje Ok turbo śmiga jak szalone.. 215km/h daje rade bez problemu. Zauwazyłem na vagu za mała temp silnika 61 stopni na kompie a na liczniku pokazuje 90.. ale dochodzi tego gwizd słyszalny w wydechu ... dymi tylko gdy chwile odczekasz i przycisniesz gaz a jak trzymasz gaz na obrotach to nic nie ma moze olej sie spala w katalizatorze... załamka we wtorek zostawiam auto u inego mechanika bo ten co mi zmieniał turbine powiedział ze z zjego strony wszystko zrobione żal ... zawiodłem sie na kolesiu :facepalm: najwazniesze ze turbawka ma 24 miesieczna gwarancje... prosze o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich chcialbym sie podpiac do watku poniewaz mam podobny problem. A mianowicie moje audi 1.9 awx po dodaniu gazu gdy przekroczy 1800 obr puszcza spora chmure czarnego dymu. Na vagu zadnych bledow wymienilem przeplywke, intercoler nadal bez zmian dolot w miare mozliwosci sprawdzilem zadnych dziur jest troszke oleju wiem ze zawsze cos tam moze byc tylko ile tego ma byc. Ostatnio bylem u mechanika sprawdzil pompowtryski i mowil ze ok wiec chyba zostala tylko turbina co o tym myslicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tym masz turbinę ze zmienną geometrią ? Bo słyszałem że tych się nie regeneruje. Tak producenci tych turbin mówią.

Głupot nie opowiadaj... regeneruje się!

Co do dymu to owszem mógł się nagromadzić ale musi się w końcu wypalić. Może koleś od regeneracji dał ciała...

Regenerowałem 3 turba i w jednym koleś założył geometrię od zupełnie innej turbiny...:banghead: kierownice były po prostu mniejsze!

Tak więc może Twoje turbo po prostu puszcza olej

wysłane z Commodore 64

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak ale może turbina za późno wstaje, nie od razu zaczyna pompować i przez ten moment dostaje zwiększoną dawkę paliwa i za mało powietrza więc dymi póki turbina się nie rozkręci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam . Mi jak jebneła turbina to dosyc poszło w kat i wgl caly wydech . po wymianie wydaje mi sie ze kopcił na biało czy siwo kij wie jaki to był kolor ale kopciło sie tak z 4 dni fakt faktem duzo po wymianie nie jezdzilem to nie miało sie kiedy wypalic. A smrud tego dymu i koszt turbiny ktora pocisnea mnie po kieszeni to do dzis czuje hee pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za pozno wstaje tylko jak to sprawdzic? Czy to oznacza regulacja na ciegle przy gruszcze?

Zrób dynamiczne i będzie wiadomo

wysłane z Commodore 64

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...