Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana Rodzaje Lista Liczników - Monochromatyczne I Kolorowe (Wersja Europejska)


Slawek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, a jeśli posiadam czerwony fis a4b7 2.0 diesel wersja UK to bez problemu mogę kupić już europejski kolorowy i nie będzie problemu w kodowaniu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz włożyć EU, tylko musisz znaleźć speca który przepisze dane ze starego licznika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry wszystkim! Naszedł ten czas, aby zmienić licznik na kolorowy fis. Mam licznik z numerem 950g i udało mi się kupić licznik z 980JX. Teraz szukam osoby, która by mi wymieniła licznik :D Dodam, że próbowałem już wcześniej go zmienić u elektryka, ale nie udało mu się to. Szukam osoby, która potrafi to zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakbyś nie znalazł mogę ogarnąć wysyłkowo 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, zakupiłem przypadkiem (jako dawce wtyczek i gniazd) zegary kolorowe z B7 2.0 TDI UK (8E0920982M) - pytanie do specjalistów w tym temacie - czy jest opcja przeszczepienia ich do B7 1.8T? Wiem że są tam różne immo ale może ktoś już robił takie kombinacje z sukcesem? :)  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak można ale trzeba immo off w ecu zrobić i nowe transpondery do kluczyków następnie  odpowiednio to zaadaptować , no i edycja eepromu żeby przerobić wskazania na eu i benzyne 

Edytowane przez Banan
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Obecnie mam licznik o numerach 8E0 920 900 L i kupiłem licznik 8E0 920 930 S z kolorowym FIS, czy komuś poszło bez problemu odczytanie i przepisanie PIN'u ?
Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

51 minut temu, vmisiek napisał:

Witam,

Obecnie mam licznik o numerach 8E0 920 900 L i kupiłem licznik 8E0 920 930 S z kolorowym FIS, czy komuś poszło bez problemu odczytanie i przepisanie PIN'u ?
Pozdrawiam

Pin służy tylko do dopisania immo,a przypisuje się licznik do ECU-to inna czynność. U Ciebie powinno pójść bez problemów,vag eeprom da radę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, pila24 napisał:

Pin służy tylko do dopisania immo,a przypisuje się licznik do ECU-to inna czynność. U Ciebie powinno pójść bez problemów,vag eeprom da radę.

Dzięki, chodziło mi czy nie będzie problemu ogarnąć tego kablem KKL od Viaken czy będę musiał wysyłać do przepisania licznika.

Edytowane przez vmisiek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, vmisiek napisał:

Dzięki, chodziło mi czy nie będzie problemu ogarnąć tego kablem KKL od Viaken czy będę musiał wysyłać do przepisania licznika.

Masz jakieś 90% szans na powodzenie że sam to ogarniesz procedurą vcds,chodzi tutaj o to że ECU w silnikach benzynowych w b6 (me 7.x.x)nie robi problemów przy dopisywaniu licznika. Bo taki edc15 niestety nie zezwala na dopisanie z procedury. Kabel kkl od viakena powinien dać radę z vag eeprom.

Edytowane przez pila24
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dwa pytania:)

1. czy licznik z A4 b6 b6 o nr 8E0920 930S  podejdzie do a4b6 z 2004r ?

oba auta z silnikami bex,wersje europejskie.

2.Kto ogarnia przekodowanie,najlepiej okolice Katowic.Wysylkowo to raczej cyba nie mozliwe.

IMG_3212.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, adam1974 napisał:

Dwa pytania:)

1. czy licznik z A4 b6 b6 o nr 8E0920 930S  podejdzie do a4b6 z 2004r ?

oba auta z silnikami bex,wersje europejskie.

2.Kto ogarnia przekodowanie,najlepiej okolice Katowic.Wysylkowo to raczej cyba nie mozliwe.

IMG_3212.JPG

Ad 1. Podejdzie 

Ad 2. Jak masz kabel kkl to  możesz sam ogarnąć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam kabelek kkl .Jest gdzies w miare procedura  opisana,nie chcialbym czegos uwalic lub cos zablokowac.

Edytowane przez adam1974
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, pila24 napisał:

Ad 1. Podejdzie 

Ad 2. Jak masz kabel kkl to  możesz sam ogarnąć

Jak nie dasz rady to mogę wysyłkowo ogarnąć - jest to możliwe 

Edytowane przez Banan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samemu raczej za to sie nie zabiore.Popytalem tu w okolicy w promieniu 50km i cos moze uda sie ogarnac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Licznik wymieniony,Jeden elektryk niemogl z immo dac sobie rady,Drugi to ogarna bo auto odpala ale  jest problem.Jadac do domu zauwazylem ze przebieg jaki komputer wylicza po ilosci  paliwa w zbiorniku zamiast malec rosnie-doszedl do 2000. Po rozmowie z elektrykiem odlaczylem aku ,po podlaczeniu pokazalo sie 360km,podczas jazdy znow doszlo do 2000km  i tak sie zatrzymalo. Co jest nie tak?

222222.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, adam1974 napisał:

Licznik wymieniony,Jeden elektryk niemogl z immo dac sobie rady,Drugi to ogarna bo auto odpala ale  jest problem.Jadac do domu zauwazylem ze przebieg jaki komputer wylicza po ilosci  paliwa w zbiorniku zamiast malec rosnie-doszedl do 2000. Po rozmowie z elektrykiem odlaczylem aku ,po podlaczeniu pokazalo sie 360km,podczas jazdy znow doszlo do 2000km  i tak sie zatrzymalo. Co jest nie tak?

222222.JPG

Przełóż wskaźnik poziomu paliwa ze swojego starego zegara.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz spróbować ale to jest raczej kwestia jakiegoś uszkodzenia softu w liczniku - już 2 sztuki takie które pokazywały taki zasięg  wymieniłem po prostu na inny licznik ( próby przegrywania innych wsadów itd. nic nie pomagały ) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...