Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana Rodzaje Lista Liczników - Monochromatyczne I Kolorowe (Wersja Europejska)


Slawek

Rekomendowane odpowiedzi

Już się nie chwal, bo ochronę komponentu robi się już od ponad dobrego roku, tylko że dopiero teraz niektórzy kupili, kiedy staniało.

bo kto by kupował za tą cenę, poza tym i tak nie jest to tanie :facepalm: a czym ja się chwale luz :wink:

---------- Post dopisany 03-10-2013 at 12:19 ---------- Poprzedni post napisany 02-10-2013 at 01:36 ----------

Zegary ktore ma zalozone PIXI maja immo4 i pod sterownik edc 16

Dla upewnienia bedziemy montowac z B7 ;) zobaczymy czy sie w koncu da czy nie.

Sent from my телефон

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie małe info :wink:

Przy zmianie licznika i po przepisaniu wszystkiego jesli mamy złe wskazania poziomu paliwa oto odpowiedz :decayed: :

A4 B6 między rocznikiem 2001 vs 2002 pływaki w baku są z odwrotną rezystancją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś do roku modelowego 2002 gdzie był uszkodzony licznik kolor 8E0 920 930 JX przyuczyłem licznik o nr 8E0 920 933 SX czyli zamiennik licznika z końcówką 930T.

:thumbup1:

Pamiętasz może czy to był RB4 czy RB8? Bo na tych wszystkich nowo produkowanych jest na nalepce RB8.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś do roku modelowego 2002 gdzie był uszkodzony licznik kolor 8E0 920 930 JX przyuczyłem licznik o nr 8E0 920 933 SX czyli zamiennik licznika z końcówką 930T.

Slawek , i ten stary JX i ten nowy SX mialy na nalepce RB8 ale tym nie ma co sie sugerowac. Liczniki RB8 z b6 a liczniki RB8 z b7 sa calkiem inne i maja inne immo. Ja zawsze rozpoznaje po wskazowkach zegary z b6 i b7. Jedyne co mi sie udalo to licznik benzyna z b7 przyuczyc do b6, a to dlatego ze w b7 benzynie nie bylo immo4 tylko 3A.

Z dieslem nie jest tak latwo. Z chwila wejscia modelu b7 odrazu bylo immo4.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś do roku modelowego 2002 gdzie był uszkodzony licznik kolor 8E0 920 930 JX przyuczyłem licznik o nr 8E0 920 933 SX czyli zamiennik licznika z końcówką 930T.

Slawek , i ten stary JX i ten nowy SX mialy na nalepce RB8 ale tym nie ma co sie sugerowac. Liczniki RB8 z b6 a liczniki RB8 z b7 sa calkiem inne i maja inne immo. Ja zawsze rozpoznaje po wskazowkach zegary z b6 i b7. Jedyne co mi sie udalo to licznik benzyna z b7 przyuczyc do b6, a to dlatego ze w b7 benzynie nie bylo immo4 tylko 3A.

Z dieslem nie jest tak latwo. Z chwila wejscia modelu b7 odrazu bylo immo4.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Aha, no dzięki za odpowiedź. No wiem, wiem że najlepiej po wskazówkach rozpoznać czy to do B6 czy do B7.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A różnice w wskazówkach kto odkrył no kto?? :decayed:

No nie wiem kto odkrył - Angela Merkel? :polew:

A w ogóle to mi się te w B6 bardziej podobają.:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolega z forum ma taki licznik 8E0920930H czy podejdzie do mojego rocznika 2002 1,8t

Ten nr jest do rocznika modelowego 2001, właściwie rarytas:wink: Nie podejdzie do Twojego auta. Szukaj 930K bo taki to rok modelowy 2002 (jeśli masz modelowy 2002) lub ewentualnie nowszych bo tamte koledzy jak widać w temacie adaptowali też do 2002 -czyli przetestowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pytanie jak wyżej o ten budzik 8E0920930H czy podejdzie zamiast 8E0 920 900 H czy musi być koniecznie 8E0 920 930 K

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpowiedź dla Ciebie taka sama jak wyżej. Nie podejdzie 930H.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Trafiłem na dość nietypowe zegary(8E0 920 900 N ) i chciałbym w przyszłości zmienić je na wersje z kolorowym fisem, czy jest ktoś z Warszawy kto w razie czego by się podjął zadania ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Trafiłem na dość nietypowe zegary(8E0 920 900 N ) i chciałbym w przyszłości zmienić je na wersje z kolorowym fisem, czy jest ktoś z Warszawy kto w razie czego by się podjął zadania ?

Siedlce :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś przy próbie kopiowania immo z licznika 8E0 920 900 G do licznika 8E0 920 930 J wielkie zdziwienie. Według ETKI i tabeli w tym wątku liczniki są zamienne i w tym samym przedziale VIN. Niestety 900 G ma stare immo 930 J juz nowe. Oczywiście zakończone niepowodzeniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:eusathink:Dziwne bo u mnie właśnie z takimi samymi nr robiłeś i wszystko działa :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ty masz rok produkcji 2002 a ten co robiłem dzisiaj to rok produkcji 2001 a modelowy 2002. Jakaś zależność miedzy jednym a drugim widocznie tez musi być.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...