stas_h 0 Opublikowano 7 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2013 Witam, mam podpięte równolegle i mam wrażenie że płyn wychodząc z głowicy łatwiej przepływa przez reduktor niż miałby się jeszcze cisnąć do góry do nagrzewnicy,i w związku z tym słabiutko przepływa przez nagrzewnicę.I myślę czy nie lepiej byłoby wpiąć węże reduktora szeregowo do węża powrotnego z nagrzewnicy.Wtedy płyn musi najpierw przejść przez nagrzewnicę i następnie przez reduktor. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szukacz1969 0 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 Cześć. Też tak miałem i zimą wcale nie grzało. Ciepło robiło się dopiero jak jechałem autostradą, w mieście czułem się prawie jak w cabrio. Po wpięciu reduktora w szereg jest lepiej ale nie idealnie (taki urok multitronika w benzynie). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Śliwek 0 Opublikowano 9 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2014 mam wpiete szeregowo przed chlodniczka oleju i wszystko jest ok, bardzo szybko sie przelacza (na 30st) i nie ma problemow z grzaniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się