Skocz do zawartości
IGNOROWANY

sposób podpięcia węży wodnych przed nagrzewnicą.


stas_h

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam podpięte równolegle i mam wrażenie że płyn wychodząc z głowicy łatwiej przepływa przez reduktor niż miałby się jeszcze cisnąć do góry do nagrzewnicy,i w związku z tym słabiutko przepływa przez nagrzewnicę.I myślę czy nie lepiej byłoby wpiąć węże reduktora szeregowo do węża powrotnego z nagrzewnicy.Wtedy płyn musi najpierw przejść przez nagrzewnicę i następnie przez reduktor.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć. Też tak miałem i zimą wcale nie grzało. Ciepło robiło się dopiero jak jechałem autostradą, w mieście czułem się prawie jak w cabrio. Po wpięciu reduktora w szereg jest lepiej ale nie idealnie (taki urok multitronika w benzynie).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...