Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jak chipować 2.0TDi 120KM? Jakie różnice między 143KM i 170KM?


jach0o

Rekomendowane odpowiedzi

Ktoś z was robił może chiptuning w gromo service Piekary Śląskie? Zaproponowali fajną cenę ale nie mogę znaleźć nigdzie żadnej opinii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś z was robił może chiptuning w gromo service Piekary Śląskie? Zaproponowali fajną cenę ale nie mogę znaleźć nigdzie żadnej opinii.

ja jestem z piekar i nieslyszalem

robie u aligatora dynosoft

ale jeszcze jest digisoft krakow tanszy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro zadzwonię do digisoft. Gromoservice spoko cenę mają.

Edytowane przez ksanto
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy cena powinna być jedynym wyznacznikiem w tym przypadku?

Nie, dlatego pytam czy ktoś miał z nimi styczność :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ślizgało wam sprzęgło po chipie? U mnie pojawił się ten problem, dlatego będę wymieniał je na nowe chyba, że macie jakiś inny pomysł?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie do kolegów. Czy tą moc osiągnęliście samym programem bez wymiany turbo tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Quiz_87 napisał:

Mam pytanie do kolegów. Czy tą moc osiągnęliście samym programem bez wymiany turbo tak?

tak , z wersji 120KM wychodzą okolice 170KM na bezpiecznych nastawach bez wymiany turbo
 

wykres-6.png

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś powie mi gdzie znajde jakieś konkretne inf. o silniku 2.0 tdi 120 km. typ silnika CAGC.

Audi 2.0 tdi 120 km 2009 rok.
Dziękuje,Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, LukaszLukasz1996 napisał:

Ktoś powie mi gdzie znajde jakieś konkretne inf. o silniku 2.0 tdi 120 km. typ silnika CAGC.

Audi 2.0 tdi 120 km 2009 rok.
Dziękuje,Pozdrawiam.

Ten silnik ma pojedynczy boczny intercooler, podobnie jak wersja 143.

Chiptuning wychodzi na tyle dobrze, że samym softem możesz ugrać bardzo ładny przyrost.

Masz budę z 2009 r. więc prewencyjnie zajmij się zabierakiem pompy oleju, bo masz krótki zabierak 77 mm (temat wałkowany w innych wątkach na forum).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Schmolke napisał:

Ten silnik ma pojedynczy boczny intercooler, podobnie jak wersja 143.

Chiptuning wychodzi na tyle dobrze, że samym softem możesz ugrać bardzo ładny przyrost.

Masz budę z 2009 r. więc prewencyjnie zajmij się zabierakiem pompy oleju, bo masz krótki zabierak 77 mm (temat wałkowany w innych wątkach na forum).

Cooler jest centralny niewiele mniejszy od 3.0 tdi 240km w tej budzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Kodzak33 napisał:

Cooler jest centralny niewiele mniejszy od 3.0 tdi 240km w tej budzie.

Faktycznie, dzięki za korektę - zasugerowałem się Exeo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich , odświeżę temat z pytaniem, w ofercie sprzedaży zauważyłem A4 B8 2.0 TDi 143 km z 2010 roku. Po rozmowie ze sprzedającym okazało się, że jest to Silnik oznaczony CAGC. I wychodzi na to, że 120 km. Czy jest to trik zastosowany by sprzedać drożej czy nie ma to znaczenia ?  Sprawdzić na hamowni czy szukać prawdziwego 143 km ?

Jestem zielony w temacie, może ktoś mi wytłumaczy ?

 

Pozdrawiam 

Edytowane przez chris061
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 12.03.2018 o 12:24, Schmolke napisał:

Ten silnik ma pojedynczy boczny intercooler, podobnie jak wersja 143.

Chiptuning wychodzi na tyle dobrze, że samym softem możesz ugrać bardzo ładny przyrost.

Masz budę z 2009 r. więc prewencyjnie zajmij się zabierakiem pompy oleju, bo masz krótki zabierak 77 mm (temat wałkowany w innych wątkach na forum).

Co do zabieraka, mam model z 2010 roku i zastanawiam się czy tez mam ten wadliwy zabierak ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 3.03.2021 o 07:23, chris061 napisał:

Co do zabieraka, mam model z 2010 roku i zastanawiam się czy tez mam ten wadliwy zabierak ? 

Tak Tak, masz krótki, silniki poliftowe miały długi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...