Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jak chipować 2.0TDi 120KM? Jakie różnice między 143KM i 170KM?


jach0o

Rekomendowane odpowiedzi

Jak nie zrobi różnicy 30KM toż to to samo prawie co program 30KM robi różnicę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nie zrobi różnicy 30KM toż to to samo prawie co program 30KM robi różnicę

Nie dla mnie.

Z resztą z moim zapotrzebowaniem

120 + 30 KM - robi różnice

170 + 30 KM - nie robi różnicy

---------- Post dopisany at 00:56 ---------- Poprzedni post napisany at 00:52 ----------

Tak jak pisałem wyżej daj znać chętnie podjadę do Witka jak będziesz robił program :wink: - też mam do niego sprawę to przy okazji z nim pogadam.

14:30

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko fajnie tylko teraz mam stracha przed tym sprzęgłem. Wrclaguna wymieniał sprzęgło na nowe i dwumas a tu teraz taki kłopot i nie małe koszty potem ;/ Zauważyłem że Ci co mają CAHA i modyfikują mają spokój a Ci co CAGA jak ja najwięcej problemów przy programach właśnie z tym ślizgiem. Szczerze to 200KM i 400NM w zupełności mi by stykło nawet nie chciałbym więcej podnosić dla bezpieczeństwa. Nawet samym programem na 170KM by mnie zadowalało już by lepiej jechało :)

wg etki sprzeglo w wersji 143 i 170 jest takie same. w a4b7 bylo inaczej: 2mas i tarcza byly takie same (140vs170) ale docisk w "170" byl inny (podobnie w 140 byl 1 IC a w 170ps 2xIC) => w a4b8 w 143 ps masz zarowno IC jak i sprzeglo identyczne wg etki .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak więc, zrobione u Pana Witka silnik CAGC czyli 120 KM książkowo okazało się że 136,1 KM 323 NM zrobione na 185,1 KM 399,6 NM. Sprzęgło nie ślizga jeździ jak talala, spalanie na odcinku tym samym tylko w druga stronę 0,8 L niższe znacząco wzrosło przyspieszenie na 3, 4 i 5 biegu (4 bieg ciągnie 60-160 przy maks obrotach 4500). Prędkość maksymalna wcześniej była 208 KMH teraz jeszcze nie sprawdzałem. Jednym słowem POLECAM !!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak więc, zrobione u Pana Witka silnik CAGC czyli 120 KM książkowo okazało się że 136,1 KM

W tych silnikach jest zaszyty ogr momentu obrotowego...to znaczy ze przy danych obrotach ecu nie powinien podac wiecej paliwq niz x... By nie przekroczyc zadanego max momentu dla kazdych obrotow... jezeli go tak znaczaco przekracza to znaczy ze cos dziala nie tak(nie tak jak zalozyl producent)..do swiat bozego narodzenia jeezcze troche zostalo wiec z cudami bym zaczekal....

Wysłane z mojego JY-G3 za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak więc, zrobione u Pana Witka silnik CAGC czyli 120 KM książkowo okazało się że 136,1 KM

W tych silnikach jest zaszyty ogr momentu obrotowego...to znaczy ze przy danych obrotach ecu nie powinien podac wiecej paliwq niz x... By nie przekroczyc zadanego max momentu dla kazdych obrotow... jezeli go tak znaczaco przekracza to znaczy ze cos dziala nie tak(nie tak jak zalozyl producent)..do swiat bozego narodzenia jeezcze troche zostalo wiec z cudami bym zaczekal....

Wysłane z mojego JY-G3 za pomocą Tapatalk 2

No nie do końca tak jest, ponieważ z tego co Rogal mówił to w przypadku samochodów wyprodukowanych przez Audi, jeszxze nigdy mu się nie zdarzyło aby silnik miał dokładnie tyle ile jest wypisane na papierze, po drugie auto sprzedawane przez producenta nie może mieć mniej KM ani Nm niż podają dane techniczne. W przypadku audi a4 b8 120km 125-135 to standard. Co wiecej wartość poniżej lub równa papierowym danym technicznym, może sugerować zużycie silnika lub jakąś usterke.

Hej i jak do tej pory? Jestes nadal zadowolony? Ja też przymierzam się do dodania "kilku" koników do CAGC... Miałeś zabezpieczenie na OBD?

Tak miałem blokadę dałem 1600 jeśli mnie pamięć nie myli. spalanie mam zależne od stopy w danym dniu 7,5 - 9,5 (wydaje mi sie ze spadlo o około 0,5l/100km) raz mi wywalilo blad silnika po 2h jezdzie po autosradzie okolo 220 (wyłaczylem i wlaczylem - blad zniknal i juz sie nigdy nie pojawil nawet przy tych samych warunkach to jest 2-3h jazdach 200- 230). Wrazenia dobre puki co wszystko ok.

Co do prędkości to podstawowo maks 208 obecnie 235 kmh

Co do przyspieszenia to wzrosło znacząco szczególnie odczuwalne na 2, 4 i 5 biegu.

Wysłane z mojego Galaxy Note 10.1 za pomocą Tapatalk HD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc,

jasne, ze to nie prom kosmiczny i pewne odchylki w obie strony sa mozliwe ale nie 15 koni w silniku steorwanym elektronicznie co ma miec 120ps??? no ja jestem malej wiary jednak...

Pomijajac rozne ograniczniki uproszcze sprawe do ogranicznika momentu obrotowego.

W sterownikach EDC15 jest to prosto zapisane: dla obrotow X maksymalna dawka paliwa to Y - widac to w logu dynamicznym 008D (swietosc w seryjnym samochodzie)

W sterowniku EDC17 jest to troche bardziej figo fago..

Wezmy mapki z wersji 143ps (akurat taki pod reka mam)

W ponizszej mapce zapisane jest "jaki teoretyczny maksymalny moment obrotowy moze byc osiagniety przy danych obrotach" (tak teoretycznie: potrzebne to do dalszych obliczen)... :to od 2500-10000 to obroty: podzielic przez 2; to w srodku to max moment: podzielic przez 10

cf57309725c7ee5em.jpg

= >przepisz cyferki do excela, zrob wykres a zobaczyc cos podobnego do wykresu momntu obrotowego tego silnika "z katalogu"

Nastepnie sterownik musi wiedziec jaka dawke Y nalezy wtrysnac przy danych obrotach X by uzyskac okreslony moment (wszystko i tak konczy sie na koksie)... wiec to sterownik ma zapisane w kolejnej mapce (ponizej)

w ktorej mamy

os z wartosciami do 4200 to os momemtu do podzielenia przez 10 (czyli seryjnie skala konczy sie na 420)

os z wartosciami do 8800 to os obrotow do podzielenia przez 2 (czyli w tym wypadku do 4400/uwaga: obcinalem mapy dla potrzeb screenshota)

W srodku to paliwo (do podzielenia przez 100): czyli to co bez tych cyrkow w EDC15 bylo na tacy w 008D

4b3069cdfb8ff1e1m.jpg

Oznacza to, ze Twoje auto ma tak ograniczona dawke by przypadkiem nie podac go za duzo i nie doprowadzic do sytuacji jak u Ciebie (teoretycznie)

Oczywiscie dawka paliwa wyrazona "cyfra" musi byc przetlumaczona na parametry wykonawcze miedzy innymi na cisnienie rail pressure czy czas trwania wtrysku tak by pompa podala zadana wartosc paliwa (uproszcze: przy pelnym bucie dla seryjnego auta bedzie to wlasnie wartosc ogranicznika momentu obrotoweg)

Jezeli Twoje auto ma 15 koni w serii wiecej to znaczy, ze z jakiegos powodu pompa/wtryski podaja inna niz zadana ilosc paliwa ... a jak to wytlumaczysz? Popsuty masz samochod czy co?

Pozdrawiam,

Przemek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zwiększone parametry silnika względem tego co podaje producent nie mają przypadkiem związku z tym że w zależności na jakiej wysokości nad poziomem morza silnik pracuje zmienia się też gęstość powietrza, im wyżej tym rzadsze? Więc aby auto miało 120KM na dużych wysokościach, stosuje się zapas, który ujawnia się tzw. bonusem na niskich wysokościach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

morza silnik pracuje zmienia się też gęstość powietrza, im wyżej tym rzadsze? Więc aby auto miało 120KM na dużych wysokościach, stosuje się zapas, który

Moze to auto to edycja na himalaje? Jezli nie to nalezy przyjac ze przy tym samym oprogramowwniu, tych samych czesciach robinych przeciez z duza precyzja bardzo dokladnemu systemowi wtryskowemu (gdzie np kazdy wtrysk ma swoj wlasny numer opisujacy jego charakterystyke i ten numer jest wpisany do ecu - to nie afn!) ...taki gratis musialby byc przy wiekszosci tych silnikow...jak nie jest to cos nie halo z autem albo wykresem..jak jeet to sie cieszyc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie do właścicieli CAGC. W przypadku tego silnika macie "małe": dwumas i sprzęgło oraz skrzynie 5 - biegową (np.KJF)? W przypadku paska 2.0 CR 110 PS model 2010 ten dwumas jest taki sam jak w 1.9 PD. Nie brakuje wam, po podniesieniu mocy, tego szóstego biegu? Jeździłem paskiem 2.0 CR 110PS - silnik CBDC i po chipie odczuwałem dyskomfort. Finalnie zdecydowałem się na wyminę skrzyni na 6-tkę NFP z dwumasą i sprzęgłem od 143PS.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie do właścicieli CAGC. W przypadku tego silnika macie "małe": dwumas i sprzęgło oraz skrzynie 5 - biegową (np.KJF)?

odpowiem jako nieposiadacz a4 z takim silnikiem

wg etki CAGA, CAHA CAGC CAGB jest takie samo: 280mm

wg etki skrzyn 5biegowych w a4 nie widze

wg etki passat 2010 kola ma wymiar 228m przy skrzyniach 5tkach i 240mm przy skrzyniach 6tkach

Pozdrawwiam,

Przemek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc,

jasne, ze to nie prom kosmiczny i pewne odchylki w obie strony sa mozliwe ale nie 15 koni w silniku steorwanym elektronicznie co ma miec 120ps??? no ja jestem malej wiary jednak...

Pomijajac rozne ograniczniki uproszcze sprawe do ogranicznika momentu obrotowego.

W sterownikach EDC15 jest to prosto zapisane: dla obrotow X maksymalna dawka paliwa to Y - widac to w logu dynamicznym 008D (swietosc w seryjnym samochodzie)

W sterowniku EDC17 jest to troche bardziej figo fago..

Wezmy mapki z wersji 143ps (akurat taki pod reka mam)

W ponizszej mapce zapisane jest "jaki teoretyczny maksymalny moment obrotowy moze byc osiagniety przy danych obrotach" (tak teoretycznie: potrzebne to do dalszych obliczen)... :to od 2500-10000 to obroty: podzielic przez 2; to w srodku to max moment: podzielic przez 10

http://images62.fotosik.pl/302/cf57309725c7ee5em.jpg

= >przepisz cyferki do excela, zrob wykres a zobaczyc cos podobnego do wykresu momntu obrotowego tego silnika "z katalogu"

Nastepnie sterownik musi wiedziec jaka dawke Y nalezy wtrysnac przy danych obrotach X by uzyskac okreslony moment (wszystko i tak konczy sie na koksie)... wiec to sterownik ma zapisane w kolejnej mapce (ponizej)

w ktorej mamy

os z wartosciami do 4200 to os momemtu do podzielenia przez 10 (czyli seryjnie skala konczy sie na 420)

os z wartosciami do 8800 to os obrotow do podzielenia przez 2 (czyli w tym wypadku do 4400/uwaga: obcinalem mapy dla potrzeb screenshota)

W srodku to paliwo (do podzielenia przez 100): czyli to co bez tych cyrkow w EDC15 bylo na tacy w 008D

http://images62.fotosik.pl/302/4b3069cdfb8ff1e1m.jpg

Oznacza to, ze Twoje auto ma tak ograniczona dawke by przypadkiem nie podac go za duzo i nie doprowadzic do sytuacji jak u Ciebie (teoretycznie)

Oczywiscie dawka paliwa wyrazona "cyfra" musi byc przetlumaczona na parametry wykonawcze miedzy innymi na cisnienie rail pressure czy czas trwania wtrysku tak by pompa podala zadana wartosc paliwa (uproszcze: przy pelnym bucie dla seryjnego auta bedzie to wlasnie wartosc ogranicznika momentu obrotoweg)

Jezeli Twoje auto ma 15 koni w serii wiecej to znaczy, ze z jakiegos powodu pompa/wtryski podaja inna niz zadana ilosc paliwa ... a jak to wytlumaczysz? Popsuty masz samochod czy co?

Pozdrawiam,

Przemek

Raczej brał bym pod uwagę samą hamownie skoro praktycznie 9 na 10 120 KM silników 2.0TDi miało takie wyniki - takie zdanie tunera. Niżeli doszukiwal się w silniku który wtedy nawet 100 000 km nie zrobił.

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

---------- Post dopisany at 21:06 ---------- Poprzedni post napisany at 21:04 ----------

Mam pytanie do właścicieli CAGC. W przypadku tego silnika macie "małe": dwumas i sprzęgło oraz skrzynie 5 - biegową (np.KJF)? W przypadku paska 2.0 CR 110 PS model 2010 ten dwumas jest taki sam jak w 1.9 PD. Nie brakuje wam, po podniesieniu mocy, tego szóstego biegu? Jeździłem paskiem 2.0 CR 110PS - silnik CBDC i po chipie odczuwałem dyskomfort. Finalnie zdecydowałem się na wyminę skrzyni na 6-tkę NFP z dwumasą i sprzęgłem od 143PS.

Ja odpowiem jako posiadacz CAGC oraz ETKI l. Potwierdzam to co kolega powyzej napisał. A4 B8 w żadnym silniku nie posiads 5 biegowej skrzyni, tylko 6.

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc,

jasne, ze to nie prom kosmiczny i pewne odchylki w obie strony sa mozliwe ale nie 15 koni w silniku steorwanym elektronicznie co ma miec 120ps??? no ja jestem malej wiary jednak...

Pomijajac rozne ograniczniki uproszcze sprawe do ogranicznika momentu obrotowego.

W sterownikach EDC15 jest to prosto zapisane: dla obrotow X maksymalna dawka paliwa to Y - widac to w logu dynamicznym 008D (swietosc w seryjnym samochodzie)

W sterowniku EDC17 jest to troche bardziej figo fago..

Wezmy mapki z wersji 143ps (akurat taki pod reka mam)

W ponizszej mapce zapisane jest "jaki teoretyczny maksymalny moment obrotowy moze byc osiagniety przy danych obrotach" (tak teoretycznie: potrzebne to do dalszych obliczen)... :to od 2500-10000 to obroty: podzielic przez 2; to w srodku to max moment: podzielic przez 10

http://images62.fotosik.pl/302/cf57309725c7ee5em.jpg

= >przepisz cyferki do excela, zrob wykres a zobaczyc cos podobnego do wykresu momntu obrotowego tego silnika "z katalogu"

Nastepnie sterownik musi wiedziec jaka dawke Y nalezy wtrysnac przy danych obrotach X by uzyskac okreslony moment (wszystko i tak konczy sie na koksie)... wiec to sterownik ma zapisane w kolejnej mapce (ponizej)

w ktorej mamy

os z wartosciami do 4200 to os momemtu do podzielenia przez 10 (czyli seryjnie skala konczy sie na 420)

os z wartosciami do 8800 to os obrotow do podzielenia przez 2 (czyli w tym wypadku do 4400/uwaga: obcinalem mapy dla potrzeb screenshota)

W srodku to paliwo (do podzielenia przez 100): czyli to co bez tych cyrkow w EDC15 bylo na tacy w 008D

http://images62.fotosik.pl/302/4b3069cdfb8ff1e1m.jpg

Oznacza to, ze Twoje auto ma tak ograniczona dawke by przypadkiem nie podac go za duzo i nie doprowadzic do sytuacji jak u Ciebie (teoretycznie)

Oczywiscie dawka paliwa wyrazona "cyfra" musi byc przetlumaczona na parametry wykonawcze miedzy innymi na cisnienie rail pressure czy czas trwania wtrysku tak by pompa podala zadana wartosc paliwa (uproszcze: przy pelnym bucie dla seryjnego auta bedzie to wlasnie wartosc ogranicznika momentu obrotoweg)

Jezeli Twoje auto ma 15 koni w serii wiecej to znaczy, ze z jakiegos powodu pompa/wtryski podaja inna niz zadana ilosc paliwa ... a jak to wytlumaczysz? Popsuty masz samochod czy co?

Pozdrawiam,

Przemek

Raczej brał bym pod uwagę samą hamownie skoro praktycznie 9 na 10 120 KM silników 2.0TDi miało takie wyniki - takie zdanie tunera. Niżeli doszukiwal się w silniku który wtedy nawet 100 000 km nie zrobił.

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

---------- Post dopisany at 21:06 ---------- Poprzedni post napisany at 21:04 ----------

Mam pytanie do właścicieli CAGC. W przypadku tego silnika macie "małe": dwumas i sprzęgło oraz skrzynie 5 - biegową (np.KJF)? W przypadku paska 2.0 CR 110 PS model 2010 ten dwumas jest taki sam jak w 1.9 PD. Nie brakuje wam, po podniesieniu mocy, tego szóstego biegu? Jeździłem paskiem 2.0 CR 110PS - silnik CBDC i po chipie odczuwałem dyskomfort. Finalnie zdecydowałem się na wyminę skrzyni na 6-tkę NFP z dwumasą i sprzęgłem od 143PS.

Ja odpowiem jako posiadacz CAGC oraz ETKI l. Potwierdzam to co kolega powyzej napisał. A4 B8 w żadnym silniku nie posiads 5 biegowej skrzyni, tylko 6.

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

To taaką kupę (skrzynię 5-kę i 2.0 CR 81KW) zrobili tylko w pasku i golfie 6...nawet skody mają extra - długie skrzynie 6-biegowe NFP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie do końca tak jest, ponieważ z tego co Rogal mówił to ......po drugie auto sprzedawane przez producenta nie może mieć mniej KM ani Nm niż podają dane techniczne.

a co mial powiedziec? Akurat sa przypadki "brakujacych" koni. Ten silnik pewnie zrobili w Polkowicach w fabryce VW (tam robia 2,0tdi cr do przeroznych pociotkow w grupie szmelcwagena)...

W przypadku audi a4 b8 120km 125-135 to standard.

powaznie?

wpisalem w google "cagc chiptunig remap"

120ps w serii

123ps w serii

126ps w serii

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151746876550815&set=a.10151746876480815.1073741832.355259830814&type=3&theater

Audi A4 B8 2.0tdi CAGC 120km -> 165km 372nm | TURBODIESEL.PL CHIPTUNING TUNING HAMOWNIA BIAŁYSTOK

127 (rekordzista/szukalem wiecej ale nie znalazlem) w serii

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=297652273672808&set=a.117474311690606.16635.117448315026539&type=1&theater

pomijam na ile to zdrowe serie a na ile uzdrowione serie bo klient musial byc zadowolony (pochwali sie wykresem i nagai kolejnych klientow...)..

ale 15koni wiecej to juz absolutny rekord swiata!

Pozdrawiam,

Przemek

P.S.

sorki, ze zamiast "gratki, gratuluje zdrowej serii" taki zamet sieje...

Sa logi z serii i po czipie? (moze T przeladowywala w serii i nabila gratisowe konie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wedlug mnie nie ma co przezywac wyników hamowni, wiadomo auto robione u tunera i hamowane, jedziesz gdzie indziej hamowac i okazuje sie 15km mniej.

Kreska weryfikuuje auto a nie hamownia. Mogą być piękne kreski wygladzane i retuszowane a auto nie bedize "jechalo"

p.s

W edc16 tez jest ogranicznik momentu w nM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie do końca tak jest, ponieważ z tego co Rogal mówił to ......po drugie auto sprzedawane przez producenta nie może mieć mniej KM ani Nm niż podają dane techniczne.

a co mial powiedziec? Akurat sa przypadki "brakujacych" koni. Ten silnik pewnie zrobili w Polkowicach w fabryce VW (tam robia 2,0tdi cr do przeroznych pociotkow w grupie szmelcwagena)...

W przypadku audi a4 b8 120km 125-135 to standard.

powaznie?

wpisalem w google "cagc chiptunig remap"

120ps w serii

123ps w serii

126ps w serii

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151746876550815&set=a.10151746876480815.1073741832.355259830814&type=3&theater

Audi A4 B8 2.0tdi CAGC 120km -> 165km 372nm | TURBODIESEL.PL CHIPTUNING TUNING HAMOWNIA BIAŁYSTOK

127 (rekordzista/szukalem wiecej ale nie znalazlem) w serii

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=297652273672808&set=a.117474311690606.16635.117448315026539&type=1&theater

pomijam na ile to zdrowe serie a na ile uzdrowione serie bo klient musial byc zadowolony (pochwali sie wykresem i nagai kolejnych klientow...)..

ale 15koni wiecej to juz absolutny rekord swiata!

Pozdrawiam,

Przemek

P.S.

sorki, ze zamiast "gratki, gratuluje zdrowej serii" taki zamet sieje...

Sa logi z serii i po czipie? (moze T przeladowywala w serii i nabila gratisowe konie)

No cóż, ja osobiście wyrobionej opini nie mam i mieć nie mogę po w chipowaniu nie siedzę. Co do filmików z internetu też mam dość sceptyczne zdanie (nie odzwierciedlają one rzeczywistości), nie mniej jednak poza wskazaniem R-Performance i fachowcem stamtąd nie mam żadnych argumentów i przedstawiam jego twierdzenie. Jak narazie samochód chodzi bez zarzutu (nabite 110 000 KM)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj. Mam pytanko - śledziłem wątek o tuningu , mam u siebie 2.0 TDI CAGC 120 KM i po kilku miesiącach jazdy zaczyna mi kiełkować myśl że trochę brakuje mi mocy (szczególnie że jeździmy prawie zawsze w komplecie - 4 osoby). Jeśli mógłbyś napisać jak po tych już ładnych kilku miesiącach od "zabiegu podwyższenia mocy" sprawuję się twoja maszyna. pozdrawiam M

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj. Mam pytanko - śledziłem wątek o tuningu , mam u siebie 2.0 TDI CAGC 120 KM i po kilku miesiącach jazdy zaczyna mi kiełkować myśl że trochę brakuje mi mocy (szczególnie że jeździmy prawie zawsze w komplecie - 4 osoby). Jeśli mógłbyś napisać jak po tych już ładnych kilku miesiącach od "zabiegu podwyższenia mocy" sprawuję się twoja maszyna. pozdrawiam M

Odpisałem Ci na PM. ;)

---------- Post dopisany 24-02-2014 at 17:59 ---------- Poprzedni post napisany 20-02-2014 at 19:22 ----------

Z racji rozlicznych pytań na PM odnośnie tego jak auto jeździ teraz po pewnym czasie i czy dostrzegam jakieś wady/usterki. Pozwolę sobie odpisać do Was tutaj:

21.10.2013

Tak, pierwotnie miałem blokadę na chipowanie. dałem 1600 jeśli się nie mylę. spalanie mam zależne od stopy w danym dniu 7,5 - 9,5 (wydaje mi się ze spadło o około 0,5 - 1,5L/100km) raz mi wywaliło błąd silnika po 2h jeździe po autostradzie około 220 (wyłączyłem i włączyłem - błąd zniknął i już się nigdy nie pojawił nawet przy tych samych warunkach to jest 2-3h jazdach 200- 230). Wrażenia dobre puki co wszystko ok. jedyne to widzę ze sprzęgło jest faktycznie delikatne i przy szybkim dodawaniu gazu odrazu po wlozeniu kolejnego biegu czasem zamula (nie ze poslizg tylko raczej kwestia samego sprzegla).

20.02.2014

Muszę przyznać, że jak narazie nie wyczuwam żadnych wyraźnych problemów. Minimalnie czulszy się stał na docisk sprzęgła przy ruszaniu tzn. już na pół sprzęgle ślizgania na 1 biegu nie zrobię. Przejechałem około 6000km od chipa może trochę więcej.

Na chwilę obecną jeszcze mi sprzęgło dobrze trzyma ale wszyscy ostrzegają że jest to najbardziej zawodny element - papierowe sprzęgło. Auto cały czas utrzymuje prawidłową moc i wzmocnione przyspieszenie (z tą różnicą [może to być efekt zużytych opon zimowych] że uruchamia mi czasem kontrolkę ABS/ESR, w trakcie jazdy jak przywalę z całej siły w gaz aby auto się szybko odbiło ~ ogranicza poślizg kół. Wszystko cacy polecam naprawdę. Spadek spalania w trybie miejskim u mnie o około 0,5L/100km a pozamiejskim w zależności od trybu jazdy 1-2L/100km.

Dodam jeszcze że kultura pracy silnika pozostała taka sama tzn. nie słychać głośniejszej pracy czy innej rytmiczności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam,

czy mozna wpiac uniwersalny chip do szyny CR ? da efekt ? nie obciazy podzespolow ? wczesniej wpinalem go do focusa cdti i dal satysfakcjonujace efekty.

co myslicie ?

m

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...