Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Świszczenie przy puszczaniu gazu


MaciejK

Rekomendowane odpowiedzi

Chłopaki powiedzcie mi proszę czym to może być spowodowane, przy puszczaniu gazu słychać taki dziwy świst (tak jakby spuszczało się powietrze z koła) co to może byc?? Czy to coś poważnego??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nadraj to wrzóc na YT lub wrzute i zapusc tu link z tym dźwiekiem...zapewne odgłos z turbo...ale to cholerstwo potrafi wiele róznych dźwieków wydawac...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawa się wyjaśniła.

Po wywaleniu DPF układ wydechowy jest przelotowy i z stąd ten świst.

Nie ma się co przejmować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze nie wiem czy to normalne mam to samo po wywaleniu DPF

strasznie mnie to denerwuje :mellow:

nie wsadza sie tam nic za DPF by nie było tego świstu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze nie wiem czy to normalne mam to samo po wywaleniu DPF
strasznie mnie to denerwuje :mellow:
nie wsadza sie tam nic za DPF by nie było tego świstu?
Wsadź sobie katalizator jak ci to przeszkadza ale nie wiem czy Ci to pomoże bo jak mialem dpf to różnie z występował ten świst ale ciut cichszy, kumplu u mnie po wymianie turbiny na nowa ori, dpf out i egr ten swist rowniez występuje przy schodzeniu z obrotow, z tego co koledzy na forum pisali to jest to calkowicie normalne, glosniejszy wydech bo masz przelot

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety taka cecha tych silników ze słychać jak wirnik tnie ciśnienie...

a jeszcze jak nie ma sie DPFa to tym bardziej...

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak diagnoza : turbina daje o sobie słyszeć po wycięciu DPD kolejna nią na regenerację...

Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generacje turbinki

Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka

Ale dlaczego? Dymi? Nie ma mocy? Tryby awaryjne?

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moc jest ale mam 3 obajwy padającej turbiny

podczas zmieniania biegów słysze jak chrobocze delikatnie

podczas zdejmowania nogi z gazu piszczenie

a jak gaszę samochód to turbo hamuje jak odrzutowiec 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moc jest ale mam 3 obajwy padającej turbiny
podczas zmieniania biegów słysze jak chrobocze delikatnie
podczas zdejmowania nogi z gazu piszczenie
a jak gaszę samochód to turbo hamuje jak odrzutowiec 
Aha to inna kolej rzeczy. Odzywaj sie jak po regeneracji

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 30.11.2017 o 13:58, Karasik2 napisał:

Moc jest ale mam 3 obajwy padającej turbiny

podczas zmieniania biegów słysze jak chrobocze delikatnie

podczas zdejmowania nogi z gazu piszczenie

a jak gaszę samochód to turbo hamuje jak odrzutowiec 

Puki się nic nie dzieje ( ma moc od dołu, nie łapie błędów spowodowanych przez turbinę ) to jeździj , jak będziesz miał pecha to po regeneracji dostaniesz gorszą niż masz teraz :decayed:

Zadbaj tylko o to by klapa gasząca była sprawna , tak na wszelki wypadek :naughty::hi:

Na chrobotanie pomaga czasem pranie filterka znajdującego się na N75 :

 

Edytowane przez piotrsob1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no już idzie zwariować od tego świszczenia jak w środku auta jest to słyszalne aż nadto to co dopiero na zewnątrz

a doczytałem ze regenaracja turbo tu w niczym nie pomoże i teraz nie wiem co mam zrobić z tm piszczeniem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 25.12.2017 o 18:49, piotrsob1 napisał:

Puki się nic nie dzieje ( ma moc od dołu, nie łapie błędów spowodowanych przez turbinę ) to jeździj , jak będziesz miał pecha to po regeneracji dostaniesz gorszą niż masz teraz :decayed:

Zadbaj tylko o to by klapa gasząca była sprawna , tak na wszelki wypadek :naughty::hi:

Na chrobotanie pomaga czasem pranie filterka znajdującego się na N75 :

 

pisałeś "zadbaj o klapę gasząca" dziś jak gasiłem auto czujem telepanie buda czego wcześniej nie zaobserwowałem.

Nie wiem czy to klapa ale przeszukałem forum i chyba tak nie wiem czy masz zdalnosci jasnowidzenia?? :) Czy to objaw u każdego któremu tak świszczy przy zdejmowania nogi z gazu.

ps jak zadbać o tą klapę gasząca /przepustnicę/ 

Podjadę sprawdzić i jak trafiłeś to co polecasz używkę czy może zestaw naprawczy tych kół zębatych?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Karasik2 napisał:

pisałeś "zadbaj o klapę gasząca" dziś jak gasiłem auto czujem telepanie buda czego wcześniej nie zaobserwowałem.

Pisząc  "zadbaj o klapę gasząca" miałem raczej na myśli jej zbawienną pomoc w uratowaniu motorówki w przypadku wystąpienia "choroby wściekłych diesli ":decayed:

Ze świszczeniem z rury wydechowej to raczej ciężko się dopatrywać jakiegoś ciągu przyczynowo-skutkowego z jej udziałem :whistling::D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, piotrsob1 napisał:
Pisząc  "zadbaj o klapę gasząca" miałem raczej na myśli jej zbawienną pomoc w uratowaniu motorówki w przypadku wystąpienia "choroby wściekłych diesli ":decayed:
Ze świszczeniem z rury wydechowej to raczej ciężko się dopatrywać jakiegoś ciągu przyczynowo-skutkowego z jej udziałem :whistling:[emoji3]

To co to za choroba wściekłych diesli?
Bo wychodzi że klapa pada i trzeba będzie coś postanowić

Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka
 

Dobra doczytałem o tej chorobie...i mam też turbo do regeneracji..btw

Edytowane przez Karasik2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Karasik2 napisał:

To co to za choroba wściekłych diesli?

Wystarczy skopiować i wkleić w wyszukiwarkę na YT :

https://www.youtube.com/results?search_query=choroba+wściekłych+diesli

:decayed:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Doczytałem o tym rozbieganiu..

Mam też turbo do regeneracji więc klapa gasząca pomaga przy ew zdławieniu silnika ??. co może spowodować brak ew. sterowania klapa gasząca?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, sprawna klapa odcina dopływ powietrza do cylindrów po wyłączeniu stacyjki, co szczególnie w automatach jest wskazane przy awarii turbiny polegającej na puszczaniu do dolotu dużych ilości oleju silnikowego :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...