Jako, że temat [ALL B5] Efekt wymiany licznika na FIS opisuje głównie wymianę licznika w przedlifcie, a informacje co i jak w polifice giną w czeluściach stron i postów postanowiłem napisać wszystko od zera i podarować potomnym w postaci poradnika. Poradnik jest dosyć obszerny, zawiera 105 stron zarówno tekstu jak i fotografii opisujących krok po kroku moje zmagania z zamianą pół FISa od VDO na PEŁNY FIS, też od VDO, więc czytelna publikacja wszystkiego w postaci tematu na forum mogłaby być niemożliwa. Niniejsze opracowanie przedstawia montaż licznika VDO z pełnym FISem z poliftowego anglika do AUDI A4 B5 Avant z 1999 roku (MY2000), czyli też ostatniego lifta. Plik z poradnikiem jak i instalacją podłączenia przekaźnika 387 - spalonych żarówek znajdują się pod linkiem: WYMIANA Pół-FIS na Full-FIS w polifcie Znaleźć można tutaj pełny opis montażu poszczególnych elementów i kontrolek. Część manualna: Wymontowanie licznika
Zamiana tarcz licznika
Przygotowanie kostek pod PEŁNY FIS
Sygnalizowanie kierunkowskazów przyczepki
Komunikat o otwartych drzwiach - każde z osobna
Kontrola i komunikat spalonej żarówki świateł mijania i pozycyjnych
Kontrola i komunikat spalonej żarówki świateł STOP bocznych i dodatkowego
Wyświetlanie informacji z radia na FIS
Komunikat kończącego się płynu w zbiorniku spryskiwaczy
Montaż i podłączenie manetki FIS
Część softowa: Wgranie wsadu
Dodawanie transponderów / kluczyków IMMO
Kodowanie licznika
Wszelkie pytania i sugestie w sprawie treści poradnika będą mile widziane i dodawane do poradnika najszybciej jak się da. Odsyłam również do tematu: [ALL B5] Efekt wymiany licznika na FIS