Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Falowanie obrotów


kiko79

Rekomendowane odpowiedzi

170 to byl moj max, wiecej jakos nawet mnie nie korciło ;)  Ja przetestowałem jeszcze raz wypadanie zapłonów zaraz po odpaleniu i chociaz zaden expert sie nie wypowiedzial, 

to z tego co widze musze wymienić co najmniej jedna cewke - 2gi cylinder.

IMG_20180711_185521.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj już na zimny silniku też nie chciała iść. Sama już nie wiem co z nią zrobić. Jeszcze dzisiaj jedziemy do znajomego, może uda sie zrobić loggi. Powinno coś wyjść.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na zdjęciu jest kolanko zamontowane do rury dolotowej, prawdopodobnie idzie to do przepustnicy. W miejscu zaznaczonym na zdj wystepuje zapocenie,ma ono wpływ na lekko falujace obroty?

IMG_20200110_221451.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To konkretne zapocenie nie ma wpływu, ale możesz wyczyścić przepustnice bo pewnie pierwszej czystości ona nie jest. Jak się domyślam to jest rura bezpośrednio przed przepustnicą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak,tam jest chyba przepustnica.

Więc gdzie mam szukać przyczyny falujących obrotów ?

Dolot szczelny,przepływomierz czysty sprawny,węże raczej wszystkie całe,od odmy trzasniety ale to nie ma wplywu na obroty...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak nie ma, własnie od odmy zasysa lewe powietrze jak jest tam gdzieś nie szczelna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, doman96b6 napisał:

Ktoś pisal na forum że wymienił i nic mu to nie dało

Musiał mieć jeszcze jakiś problem. Jeśli bierze lewe powietrze to w ogóle auto nie będzie jeździć tak jak powinno. Jak jest pęknięcie, zaklej chociaż izolatką...

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Rosomak91 napisał:

Musiał mieć jeszcze jakiś problem. Jeśli bierze lewe powietrze to w ogóle auto nie będzie jeździć tak jak powinno. Jak jest pęknięcie, zaklej chociaż izolatką...

Doraźnie mam taśma parcianą,z tym ze to doraźnie trwa juz z 2miesiące :-D

Pękła mi zaraz przy czwórniku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, doman96b6 napisał:

Doraźnie mam taśma parcianą,z tym ze to doraźnie trwa juz z 2miesiące :-D

Pękła mi zaraz przy czwórniku

Ważne żeby było szczelnie, te rureczki lubią pękać przy tym czwórniku. Moja też pękła, ale nie widzę sensu wymieniać tak drogiego kawałka plastiku :D izolatka się sprawdza :D 
Tak czy inaczej pęknięcie zlokalizowałem jeszcze tego samego dnia jak powstało bo zaczęło trzymać obroty przy zmianie biegów i właśnie nierówno pracował na postoju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej

w mojej ślicznotce zaczęło dziać się coś dziwnego.

Zawsze odpalałem z kluczyka, bez dodawania gazu, a teraz nie chce ruszyć bez gazu, dopiero jak depne to odpala.

 Druga sprawa, że jak już odpali, to jak stoi to obroty delikatnie się wahają i chodzi jak traktor.

W trakcie jazdy na biegu jak trzymam gaz to pracuje i jedzie ładnie, ale jak wrzuce na luz to widać, że obroty tak latają z 700-800.

Na postoju auto drży :/

 

Edit:

jak postała 20 min po jezdzie, to jak jechałem drugi raz na miasto, to chodziła normalnie teraz.. ki czort

 

Edytowane przez ScarfaceWWL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam 

mam problem z 2.0 ALT , mianowicie na postoju (silnik nie wazne czy zimny czy juz po wielu kilometrach ) spadają obroty o nieznaczną wartość ale dosłownie na pół sekundy i wraca do normy w odstepie czasowym kilku sekund .” Mechanik”sprawdzal i podobno odma czysta . Od czego tu zacząć ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, 

Wczoraj już zauważyłem dziwne falowanie, mianowicie standardowo po odpaleniu ssanie na 1200 poczym spada ładnie do 800 ale gdy mam na luzie delikatnie momentami spada do 700/750 obrotów czuć że zarzuci lekko budą i wraca na 800, trwa to dosłownie chwilkę, gdy wcisnę sprzęgło nic takiego nie występuje. Dodam że dzieje się tak tylko na postoju i właśnie na luzie i bez sprzęgła. Świece do wymiany? ? Nie ruszałem ich odkąd mam samochód czyli jakieś 70tys km. Może jakieś lewe powietrze a może z samym sprzęgłem coś nie tak? ? 

Spotkał się ktoś z was właśnie z takim problemem? 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem tak samo na początku, i skończyło się na wymianie przepustnicy, od tamtej pory mam spokój. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy wciśniętym sprzęgle problem może nie występować, bo gdy jest wciśnięte komputer automatycznie wydłuża czasy wtrysku. Bez sprzęgła czasu wtrysku są krótsze i wtedy silnik może faktycznie reagować na jakieś bodźce oczopląsami. Wymień świece bo jest już ich czas, możesz wyczyścić przepustnice. Możesz rzucić okiem na dolot, czy nie łapie lewego powietrza. Ogólnie posprawdzaj tego typu pierdoły. Jak nie pomoże to można myśleć co dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...