peres100 0 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 Tzn regeneracji turbiny nie robiłem po tym jak sparciala uszczelka pod chlodniczka i wywalilo cały olej w czasie jazdy , tylko jak założyliśmy nowa uszczelke i zalalismy nowy olej tylko ze tak jak pisałem wcześniej mechanik nie miał Castrola gtx 15W40 tylko 10W40 to zaczela tak gwizdac ciśnienie pompuje takie samo jak wcześniej tylko ze gwizda jak sygnal karetki i teraz czy problem jest od tego ze została zmieniona lepkość oleju czy to ze zanim się zatrzymałem w dozwolony miejscu na drodze to kawałek przejechałem na kontrolce olejowej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adifek 4 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 ciężko jest to stwierdzić oba powody mogły wywołać gwizd... gęstość oleju raczej aż takiego wpływu nie ma ponieważ nadal ma smarowanie jakie należy .Bardziej bym stawiał na brak oleju ponieważ do Twojej turbinki pasują dwa rodzaje zestawów jeden ma łożysko ślizgowe z małym kanałkiem na olej drugi ma z dużym. Fabrycznie masz montowany z małym i przez brak oleju mogła sie delikatnie przytrzeć wiec teraz masz dwie opcje: Jeździj aż nie rozwali się całkiem potem sobie oddasz ja do regeneracji,lub po prostu teraz się za nią zabierz i zrób za połowe ceny... Mam na myśli wymiane samego wałka oraz zestawu naprawczego,tylko bierz pod uwagę że zrobisz to taniej ale nie każdy turbiniaż da Ci gwarancje na to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peres100 0 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 Adifek orientujesz się jakie koszty mniej więcej są za taką renowację? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iceweed 0 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 Kumplowi gwizdala od nowosci po regeneracji jak reka odjal. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adifek 4 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 wysłałem Ci pw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olivierofm 4 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2016 (edytowane) A ja mam tak: dwa tygodnie temu odebrałem samochód po regeneracji turbo... Przed regeneracją nie słyszałem gwizdania...teraz przy 2 tys obrotów słychać - zaznaczę tylko...że środek kata również został wywalony i włożona została strumienica... Dodam jeszcze...że jak ją przegazuję na postoju to nie słychać tego...tylko podczas jazdy... Przy tym również auto stało się dużo mocniejsze... Czy to normalka? Edytowane 18 Kwietnia 2016 przez olivierofm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin4x4 47 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2016 na jałowym nie słychać bo turbo nie ładuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olivierofm 4 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2016 na jałowym nie słychać bo turbo nie ładuje. Czyli rozumiem...że prawdopodobnie jest wszystko 0ki? Dzięki za odpowiedź... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Unf 54 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Niekoniecznie. Ja mialem gwizd po regeneracji, bo mi nie ustawili sztangi jak nalezy i mialem przeladowanie. Ale jesli nie masz przeladowania i jezdzi ok to chyba spoko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin4x4 47 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Czyli rozumiem...że prawdopodobnie jest wszystko 0ki? Dzięki za odpowiedź... jak boost się zgadza to nie ma się czym przejmować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olivierofm 4 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2016 (edytowane) Czyli rozumiem...że prawdopodobnie jest wszystko 0ki? Dzięki za odpowiedź...jak boost się zgadza to nie ma się czym przejmować. A co to jest przeładowanie i boost i jkaie są objawy - jestem laikiem i nie znam tej nomenklatury xD Edytowane 19 Kwietnia 2016 przez olivierofm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin4x4 47 Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2016 przeładownie - turbina ląduje więcej niż powinna boost - ciśnienie doładowania jak nie lubisz google to jest masa innych wyszukiwarek.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olivierofm 4 Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2016 przeładownie - turbina ląduje więcej niż powinna boost - ciśnienie doładowania jak nie lubisz google to jest masa innych wyszukiwarek.. I po co ten sarkazm? Po co mi google jak jest forum - tak? Pozdrawiam i mimo wszystko dziękuję za odpowiedź... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slagosz88 0 Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2017 mi zaczela gwizdac jakies 2000km po regeneracji. wczoraj wymienilem na inna i jest cisza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się