Skocz do zawartości
IGNOROWANY

zmiana turbiny od CAHA 170 KM do 143 KM 2008-2012


matiteam3

Rekomendowane odpowiedzi

Odnośnie owsa to czy wtryski nie okażą się za małe? Może nie??

CAGB ma te same wtryski co CAHA 170 KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie owsa to czy wtryski nie okażą się za małe? Może nie??

CAGB ma te same wtryski co CAHA 170 KM

bardzie o sprzęgło się martwię abym nie pchał auta z wawki ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprzegło to niestety najsłabszy punkt .

tak niestety się kończą kombinacje - trza było od razu brać 3.0 TDI i auto by jezdziło jako tako :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak się właśnie zastanawiam...po nowym roku jadę na korektę softu po wymianie turbo na CAHA. Teraz przed, przy 170KM i momencie w granicach 400NM jak jadę załadowanym autem to na 5 biegu uślizguje się sprzęgło...po korekcie na pewno nic lepiej nie będzie i czeka mnie wymiana sprzęgła.

Kupić wzmocnione sachs czy może seryjne nowe sprzęgło to wytrzyma?

chodzi mi o to: http://www.performance-kupplung.de/shop10/index.php/catalog/product/view/id/700/s/sachs-kupplung-verstarkte-kupplung-audi-a-4/category/1072/

czyli wzmocnione 15% względem serii. Pewnie oddałbym zestaw do Radzikowskiego ale nie mogę sobie pozwolić na odesłanie rrazem z dwumasem bo będę uziemniony bez auta :(

Edytowane przez ziomek1988
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CAGA 320NM, CAHA 350NM ale bez przesady, do 380 możesz spokojnie podciągnąć i nic się nie będzie działo :)

Edytowane przez ziomek1988
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie, mam silnik CAGB, poczytałem trochę i postanowiłem zrobić kilka zmian:

- kupiłem nowe turbo od CAHA,

- intercooler od 3.0 TDI,

- mam już założone mocniejsze sprzęgło od 170 KM, Sachs +15%

W przyszłym tygodniu założę turbo i IC i pojadę na program. Chcę zestroić auto na 210 KM i 400 Nm.

Chciałem was zapytać czy warto robić swap wydechu na podwójny z 3.0 TDI? Czy zmiana wydechu coś wniesie/poprawi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie, mam silnik CAGB, poczytałem trochę i postanowiłem zrobić kilka zmian:

- kupiłem nowe turbo od CAHA,

- intercooler od 3.0 TDI,

- mam już założone mocniejsze sprzęgło od 170 KM, Sachs +15%

W przyszłym tygodniu założę turbo i IC i pojadę na program. Chcę zestroić auto na 210 KM i 400 Nm.

Chciałem was zapytać czy warto robić swap wydechu na podwójny z 3.0 TDI? Czy zmiana wydechu coś wniesie/poprawi?

Jestem świeżo po SWAPIE wydechu na 3.0 TDI odnośnie poprawy to odczułem poprawę ale wizualną :grin:

Mam seryjnego CAHA 170 KM jeżdżę już od października z programem na 201 KM i 428 Nm jak na razie jest wszystko ok

Miałem obawy co do sprzęgła czy wytrzyma, piszesz że te w 170-kach są jakieś wzmocnione ???

Ile Nm ma CAHA w serii ???? bo chyba na tyle sobie tylko pozwolę

W mojej serii przed remapem na hamowni wyskoczyło 172 KM i 380 Nm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W 170KM nie jest wzmocnione, jest dokładnie takie samo :) to sprzęgło +15% jest z niemieckiej strony, też tam kupowałem. Ma trochę inny docisk i tarczę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Gdzie można kupić i za ile nowe nie regenerowane turbo CAHA bez oddawania starej turbiny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.motoremo.pl/pl/kontakt/oddzialy-kontakt/poznan
W tym tygodniu zamówiłem dla kuzyna i cena 1900 netto(2337zł do zapłaty) z przesyłką.

Edytowane przez vito_82
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ! Dzisiaj ojciec odebrał moją audinke po zmianie turbo na nowe CAHA. Nie chipowalem wczesniej i nic nie grzebalem. Po tej zmianie mowi ,ze nie czuje zadnych zmian...moze delikatne. Mechanik powiedzial,ze powinienem pojechac zmienic program. Czy tak rzeczywiscie moze nie byc zmian bez korekty softu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no skoro jak piszesz Nie chipowalem wczesniej i nic nie grzebalem no to czas najwyższy :-)

samo turbo za dużo nie da

Edytowane przez Kamyk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Mam nadzieje , ze lepiej niz jakbym turba nie zmienial i chipowal:)

Bez zmiany turba jak miałeś 140 KM to pewnie po mapie wskoczyło by Ci coś między 170 - 180 KM. Po zmianie CAHA powinieneś uzyskać ok +/- 200 KM i w granicach 400 paru Nm zależy od kondycji serducha :).

A później zabawa i czekanie kiedy sprzęgło pierdaknie :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego adifek, sprzedaz - inny dzial!

Nie ogłaszam sie tylko odpowiadam forumowiczowi na pytanie ktore zadal pare postow wyzej

Czytaj caly temat ze zrozumieniem!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprzeglo mam nowe:) takze nie chce doczekac az siadzie:p tak wlasnie mysle o 200km/400nm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprzeglo mam nowe:) takze nie chce doczekac az siadzie:p tak wlasnie mysle o 200km/400nm

Wobec tego działaj. Jeżeli masz teraz 140 KM to jak wskoczy 200 banan Ci nie zejdzie przez jakiś czas :decayed::)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Orientuje się ktoś w jaki sposób wymienia się turbo w caga? Da się to zrobić bez problemu od góry lub dołu bez opuszczania silnika czy jest za mało miejsca?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...