Skocz do zawartości
IGNOROWANY

zmiana turbiny od CAHA 170 KM do 143 KM 2008-2012


matiteam3

Rekomendowane odpowiedzi

1 godzinę temu, wrclaguna napisał:

Troszke kosztuje  ale warto

No nawet sądzę,że nie trochę,a dużo ? Tylko wrclaguna,powiedz mi jakie korzyści z tego Intercoolera będę miał?  Przecież tu nie chodzi o bajer.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie drążyłem temat podniesienia mocy i znalazłem firmę,która kompleksowo wymienia turbo,intercooler,układ wydechowy,sprzęgło obijają kewlarem i zmieniają soft.  Mogą uzyskać ponad 250 hp. Czy przy tymc silniku 105kw,jest to bezpieczny setup ?  

Męczy mnie jeszcze pozbywanie się dpf-a,kontorole w przyszłości. 

Co o tym myślicie? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, kamilch-1984 napisał:

Panowie drążyłem temat podniesienia mocy i znalazłem firmę,która kompleksowo wymienia turbo,intercooler,układ wydechowy,sprzęgło obijają kewlarem i zmieniają soft.  Mogą uzyskać ponad 250 hp. Czy przy tymc silniku 105kw,jest to bezpieczny setup ?  

Męczy mnie jeszcze pozbywanie się dpf-a,kontorole w przyszłości. 

Co o tym myślicie? 

Nie wyciągną więcej niż 240-250km bo nie pozwala na to układ paliwowy. Zmiana układu wydechowego przy 250km mija się z celem bo niczego nie zmieni. Obicie tarczy kevlarem na nie wiele pomoże przy mocy 240km bo moment  będzie na poziomie 470Nm a seryjny docisk tego nie przeniesie. Każdy setup jest bezpieczny jak robi to dobry tuner a Ty dobrze eksploatujesz silnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, kamilch-1984 napisał:

Corradowner ,jedną firma zaproponowała mi powyżej 200 kM zastosowanie  koła kompresji frezowane z kutego aluminium (tzw billet wheel). Możesz mi na świetlić temat?  

Na oryginalnych wtryskach ile można uzyskać Hp?

 Jeżeli wymieniamy wtryski to i od razu pompę paliwa? 

Wirnik jest frezowany na frezarce 5 osiowej CNC a nie odlewany. W czym jest lepszy? Szczerze powiem, że nie wiem. Na ori układzie paliwowym zrobisz max 250km. Jeżeli chcesz więcej niż 250km to trzeba zmieniać cały układ paliwowy. O skrzynie się nie bój, jak nie będziesz strzelał ze sprzęgła to to da radę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

coolery fmic są swietne mam taki u siebie i bardzo ładnie trzyma temperature https://fmic.pl/intercoolery-fmicpl/11-intercooler-550x180x65mm.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 22.10.2018 o 10:48, audifan123 napisał:

coolery fmic są swietne mam taki u siebie i bardzo ładnie trzyma temperature https://fmic.pl/intercoolery-fmicpl/11-intercooler-550x180x65mm.html

On pasuje do silnika CAGA??? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, corradoowner napisał:

Pasuje, mam taki u siebie.

Jak się spisuje lepiej od serii z 3.0 Tdi?? W planie jest narazie stage 1 potem 2 i myślę nad zmianą 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, lukas309 napisał:

Jak się spisuje lepiej od serii z 3.0 Tdi?? W planie jest narazie stage 1 potem 2 i myślę nad zmianą 

Rewelacja. W upalne dni trzyma 26 stopni w dolocie, gdzie IC od 3.0 w tych samych warunkach trzymał 60 stopni. Kilka takich IC zamontowalem w b8 i każdy użytkownik jest zadowolony.  Kilka osób z forum też się przekonało do IC od fmic.pl i nie żałują. Nie pasuje on p&p. Musisz dorobić mocowania i przedłużyć rury odlotowe bo sam IC jest węższy od ori ale za to idealnie mieści się w zderzak i wlot powietrza do IC. Nie jest częściowo zasloniety przez zderzak tak jak ori. Jest też wyższy, bo sięga aż do belki zderzaka i bez porównania wydajniejszy a nowy kosztuje tyle co używka od 3.0 tdi. Mam zdjęcia z montażu jakby co.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Fatal1ty napisał:

Nie bede zakładał nowego tematu i zapytam tutaj . A wiec kupiłem b8 fl z silnikiem cjca i planuje niedługo podnieść trochę moc programem i teraz pytania czy turbo od wersji 177 konnej pasuje p&p ? Ponadto obicie sprzegla kevlarem i zastanawiam się nad wyrzuceniem dpfu . 

Napisz w jaką moc celujesz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 13.11.2018 o 04:39, lukas309 napisał:

Jak się spisuje lepiej od serii z 3.0 Tdi?? W planie jest narazie stage 1 potem 2 i myślę nad zmianą 

od tego badziewia wszystko jest lepsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czesc jakie turbo i intercooler zeby bylo wiecej moc

bo mam po chipie 175km i 385 nm robione z gropowki u aligatora ale po roku brakuje mocy wiec chce wiecej 

dzieki za pomoc interesuja mnie orginalne czesci i nowe  nie po regeneracji i zeby pasowaly do silnika CJCB po 2012 lift orginalnie 136km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 22.09.2018 o 20:47, kamilch-1984 napisał:

Panowie drążyłem temat podniesienia mocy i znalazłem firmę,która kompleksowo wymienia turbo,intercooler,układ wydechowy,sprzęgło obijają kewlarem i zmieniają soft.  Mogą uzyskać ponad 250 hp. Czy przy tymc silniku 105kw,jest to bezpieczny setup ?  

Męczy mnie jeszcze pozbywanie się dpf-a,kontorole w przyszłości. 

Co o tym myślicie? 

co to za firma i gdzie sie miesci

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 24.08.2019 o 14:19, KOMORNIK78 napisał:

co to za firma i gdzie sie miesci

 

Cześć kolego. 

Firma to TecnoGarage, jednakże zrezygnowałem z ich realizacji.  Wiele rzeczy można zrobić samemu,a ceny są u nich całkiem spore. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 4.02.2016 o 21:21, matriw napisał:

Zobacz czy masz plastikową czy metalową. Jeśli plastik to nie musisz kupować do turbo od CAHA. Poza tym chyba ASO ma taką część :)

Przy turbo caga które mam na aucie mam tą rurę do IC metalową, jak kupię turbo od caha z rurą plastikową będę mógł przekręcić z jednej do drugiej turbiny ta rurę I będzie ok?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie,

Wiecie dokładnie od kiedy stosowany był plastikowy adapter 03L131111?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A powie mi ktoś jak to wygląda w z multitronikiem dziś byłem na sofcie i z 143 km caga zostalo mi 127 tuner powiedział że skrzynia blokuje bo mil zrobić mapę skrzyni ale nie może dostac się do jakiegoś pliku i  mapa weszła 157 km i 320 nm co mogę jeszcze zrobi by odzyskać konie bądź dołożyć myślałem o turbo od cglc 177km pomożecie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...