bubbba 0 Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Dość dawno temu miałem wymieniane linki hamulca ręcznego. Po wymianie za bardzo się nie interesowałem jak mocny jest ręczny, ale ostatnio stojąc autem z górki zauważyłem, że aby się nie staczało muszę ręczny zaciągnąć na ostatni ząbęk. Czy regulacja ręcznego, którą się wykonuje po wymianie np. linek, tarcz, klocków pomoże, że ręczny bedzie dobrze trzymał już np 4-5 ząbku, czy może ta regulacja dotyczy czego innego i nie zmieni mi wysokości na którą muszę podciągać dźwignię ręcznego ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aron21 2 Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2013 podepne się do pytania ale do A4 B5 . Jak w B5 wyregulować ręczny ?? W tunelu nic nie ma do regulacji , jest szyna która trzyma linki od ręcznego ale przy niej nie ma do regulacji nic , a przy zaciskach (przedlift) równiez nie widziałem nic do regulacji a ręczny łapie bardzo wysoko , gdzieś czytałem na necie że regulacja jest tutaj "automatyczna" w co za bardzo mi się wierzyć nie chcę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubbba 0 Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2013 podepne się do pytania ale do A4 B5 . Jak w B5 wyregulować ręczny ?? W tunelu nic nie ma do regulacji , jest szyna która trzyma linki od ręcznego ale przy niej nie ma do regulacji nic , a przy zaciskach (przedlift) równiez nie widziałem nic do regulacji a ręczny łapie bardzo wysoko , gdzieś czytałem na necie że regulacja jest tutaj "automatyczna" w co za bardzo mi się wierzyć nie chcę Opis regulacji ręcznego w B5 znalazłem jak w szukajce na tym forum wpisałem zwrot: regulacja ręcznego. Jest nawet, post gdzie ktoś daje obrazki z rysunkami i opisem regulacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciechu20 0 Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2013 W A4 B6 jest regulacja w tunelu środkowym, z tego co pamiętam wyciąga się popielniczkę i jest dostęp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubbba 0 Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2013 W A4 B6 jest regulacja w tunelu środkowym, z tego co pamiętam wyciąga się popielniczkę i jest dostęp. Po rozebraniu tunelu środkowego są widoczne tylko linki zakończone uszami które zaczepione są o tą "kotwicę". Jakiś śrubek regulacyjnych nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bawół1 1 Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2013 sprawdź czy linka przy zacisku w dźwigience jest napięta i czy dźwignia odbija do ogranicznika. Jeśli nie odbija , samoregulacja nie zadziała. Może być zapieczona ośka ręcznego. Samoregulator znajduje się w zacisku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubbba 0 Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2013 sprawdź czy linka przy zacisku w dźwigience jest napięta i czy dźwignia odbija do ogranicznika.Jeśli nie odbija , samoregulacja nie zadziała. Może być zapieczona ośka ręcznego. Samoregulator znajduje się w zacisku. Dźwigienka przy zacisku odbija do ogranicznika. Po zaciągnięciu dźwigni na pierwszy ząbek, dźwigienka przy zacisku nie rusza się, dopiero po zaciągnięciu na drugi ząbek dźwigienka wykonuje ruch. Potem każdy następny ząbek oczywiście skutkuje tym, że dźwigienka przy zacisku odchyla się coraz bardziej. Czy dźwigienka przy zacisku powinna wykonać już ruch przy zaciągnięciu na pierwszy ząbek ? Czy kotwicę, do której zaczepione są ucha linki, można jakoś wyregulować aby linki były bardziej napięte ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aron21 2 Opublikowano 1 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2013 podepne się do pytania ale do A4 B5 . Jak w B5 wyregulować ręczny ?? W tunelu nic nie ma do regulacji , jest szyna która trzyma linki od ręcznego ale przy niej nie ma do regulacji nic , a przy zaciskach (przedlift) równiez nie widziałem nic do regulacji a ręczny łapie bardzo wysoko , gdzieś czytałem na necie że regulacja jest tutaj "automatyczna" w co za bardzo mi się wierzyć nie chcę Opis regulacji ręcznego w B5 znalazłem jak w szukajce na tym forum wpisałem zwrot: regulacja ręcznego. Jest nawet, post gdzie ktoś daje obrazki z rysunkami i opisem regulacji W sumie skorzystałem tylko z podpowiedzi że regulacja jest pod osłoną termiczną bo żadne fotosfory nie są potrzebne do tego Dzięki kolego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxito 1 Opublikowano 24 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2013 bubbba ogarnąłeś temat jak coś służe pomocą jestem świeżo po regulacji, a że mamy ten sam środek podzespoły są podobne więc mogę pomóc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAT1000 9 Opublikowano 25 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2013 To nie możesz od razu opisać dla innych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darecki_M 0 Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2016 (edytowane) Witam! Koledzy wymieniłem linkę prawą od ręcznego i koło staneło dęba. aby jechać musiałem dzwignie recznego odkrecić i wycowac do tyłu. nie wiem jak zwolnić te kotwicę co są zapięte linki. Pomocy .Brak zdjęć w innych opisach. Edytowane 31 Sierpnia 2016 przez darecki_M Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karaluch8 4 Opublikowano 1 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2016 (edytowane) https://zapodaj.net/0114ab3c5a130.jpg.html https://zapodaj.net/59ea12395286c.jpg.html Regulacja jest pod osłoną termiczną tłumika. Trzeba ją odkręcić (4 sruby) i cofnąć do przodu. Reszta w zdjęciach. Edytowane 1 Września 2016 przez karaluch8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid318 0 Opublikowano 15 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2017 (edytowane) Dnia 1.09.2016 o 08:41, karaluch8 napisał: A ja m taki problem linki nowe, zacisk jeden nowy drugi stary tylko uszczelnienia nowe, na obu dzwignie reczmego chodza dobrze a problem jest taki Nowy zacisk slaby reczny stary brak recznego tzn znikomy. Ktos cos poradzi? Edytowane 15 Marca 2017 przez dawid318 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toksichny 0 Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Dnia 29.08.2013 o 10:52, Aron21 napisał: podepne się do pytania ale do A4 B5 . Jak w B5 wyregulować ręczny ?? W tunelu nic nie ma do regulacji , jest szyna która trzyma linki od ręcznego ale przy niej nie ma do regulacji nic , a przy zaciskach (przedlift) równiez nie widziałem nic do regulacji a ręczny łapie bardzo wysoko , gdzieś czytałem na necie że regulacja jest tutaj "automatyczna" w co za bardzo mi się wierzyć nie chcę Niestety B5 ma to nieszczęście, że regulacja jest NAD osłonami od układu wydechowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się