Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ręczna regulacja xenonu


scubi206

Rekomendowane odpowiedzi

Kupiłem lampy xenon (nie bi) niestety bez silniczków regulacji poziomu. Przełożyłem silniczki ze swoich lamp (H7), zmieniłem wtyczkę z 4 pinowej na 3 pinową i niestety ręczna regulacja nie działa :slina: Wie ktoś jak to podłączyć, kupić inne silniczki, coś tam zmostkować? Przeszukałem całe forum ale nie znalazłem odpowiedzi jak to zrobić w xenonie, jest tylko opis jak zrobić w bixenonie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bixenon a xenon to raczej niczym się nie różni jeżeli chodzi o silniczki regulacji - jedynie może być różnica w podpięciu drogowych świateł.

Bi a zwykły różni się soczewką raczej ino.. ale mogę się mylić !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat rozwiązany. Regulacja z kabiny działa :decayed: Zmiana pinów w kostce przy silniczku regulacji. Dla potomnych: silnik w xenonie ma 4 piny, w zwykłej lampie H7 na 3 piny. Wyjmujemy silniczki wraz z kostką z lampy H7 i przekładamy do ksenonów. Podłączenie kabelków kolorami w kostce: 1.Czarny 2.Brązowy 3.Niebieski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wiem że temat bardzo stary ale  nadal przerabiany a więc                                         Mógłbyś bardziej po kolei i szczegółowo to opisać, mam ten sam  problem co ty . Pisałeś że przełożyłeś silniczku z lamp h7 do lamp xenon, one pasują idealnie bo inni piszą że  ze różnią się znacznie długością , czy wtyczki od strony instalacji  również muśiałeś zmieniać ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za zainteresowanie się tematem, czyli wyjmuje silniczki z lamp xenon w ich miejsce wkładam silniczku od lamp h7  i co dalej ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam już nie wiem , autor tematu opisał co i jak ale powiem szczerze że  nie do końca to rozumiem jak on przekładał te silniczki,  jak dla mnie za mało szczegółów 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nakupic części może potrzebnie może nie potrzebnie żeby wziąść je do rąk to jak dla mnie średni pomysł 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Same silniczki pasują bez problemu z lamp xenon do H7 i na odwrót, inny jest w bixenonie tylko. Jeśli robisz przekładkę (z h7 na xenon) silniczka, to żeby działała ręczna regulacja to musisz zmienić piny na tej małej wtyczce od silniczka, xenon jest sterowany z 4 przewodów, zwykła regulacja z 3 i są w innych miejscach...nie pamiętam teraz dokładnie co i jak ale zwykły miernik i można sprawdzić sobie jak jest w zwykłej lampie a jak w xenonie i wyciągnąć wnioski, jak sobie nie poradzisz to pisz, to sprawdzę to w wolnej chwili. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 29.08.2013 o 14:26, scubi206 napisał:

Temat rozwiązany. Regulacja z kabiny działa :decayed: Zmiana pinów w kostce przy silniczku regulacji. Dla potomnych: silnik w xenonie ma 4 piny, w zwykłej lampie H7 na 3 piny. Wyjmujemy silniczki wraz z kostką z lampy H7 i przekładamy do ksenonów. Podłączenie kabelków kolorami w kostce: 1.Czarny 2.Brązowy 3.Niebieski.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, kamil-vag napisał:

Same silniczki pasują bez problemu z lamp xenon do H7 i na odwrót, inny jest w bixenonie tylko. Jeśli robisz przekładkę (z h7 na xenon) silniczka, to żeby działała ręczna regulacja to musisz zmienić piny na tej małej wtyczce od silniczka, xenon jest sterowany z 4 przewodów, zwykła regulacja z 3 i są w innych miejscach...nie pamiętam teraz dokładnie co i jak ale zwykły miernik i można sprawdzić sobie jak jest w zwykłej lampie a jak w xenonie i wyciągnąć wnioski, jak sobie nie poradzisz to pisz, to sprawdzę to w wolnej chwili. 

Dzięki za  zainteresowanie się tematem. Opiszę temat ,  u mnie w aucie jest h7 a mam możliwość    przekładki z innego auta  oryginalnego xenonu ,  myślę tylko o tym aby przełożyć same lampy bez  samopoziomowania i bez spryskiwaczy,  bo  sam to raczej tego juz nie ogarne  a nie ma mi kto pomóc☹️chciałbym żeby lampy xenon po przekładce miały chociaż regulację góra, dół z kabiny  ale zabierając z  drugiego auta xenon i wkładając h7 muszę  dorobić regulację z kabiny  więc podwójna robata, jak to zrobić ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wkładasz do lamp xenon obecne silniczki regulacji z lamp h7, najprościej przełożyć też kawałek wiązki od silniczków do kostki głównej lampy i tyle, ori regulacją z kabiny będzie działać, ale jest to najgorsze rozwiązanie pod względem oślepiania innych kierowców jadących z przeciwka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy a można  zrobić taką regulację  góra, dół  z kabiny przy oryginalnych lampach xenon  zostawiając  oryginalne silniczki w lampach czy  trzeba  wkładać silniczki z lamp h7 ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można, jest wyżej podlinkowane poradnik jak to zrobić, chociaż nie wiem po co strzelać sobie w kolano.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Langista napisał:

Można, jest wyżej podlinkowane poradnik jak to zrobić, chociaż nie wiem po co strzelać sobie w kolano.

Klikam w ten podlinkowany poradnik i nic tam już chyba nie ma , jak to rozumieć z tym szczelaniem sobie w kolano ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na co ręczna regulacja, skoro przy Ori ksenonie masz auto poziom?

https://a4-klub.pl/topic/233002-jak-wyrezac-reczna-regulacje-w-lampach-bixenon/

Edytowane przez Langista
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...