Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie świece wybrać. 1.8T AMB (program na 200KM)


Cezarrr

Rekomendowane odpowiedzi

Ile ludzi tyle bedzie opini:) ja sam uwazam ze swiece boscha sa lepsze.... a NGK jasne ta sama polka....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o ngk nie slyszalem zlej opinii a z boschami było roznie jeśli o 1.8t chodzi, do 2.2t owszem bosche podobno najlepiej się sprawdzają ale w 1.8t....

---------- Post dopisany at 18:02 ---------- Poprzedni post napisany at 18:01 ----------

a ze sam mam pfr7q to polece

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, więc lecimy w NGK. Powiedzcie tylko jeszcze jeśli ktoś z Was wie jaka powinna być przerwa, żeby profilaktycznie sprawdzić po wyjęciu z pudła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś może próbował świece beru uxt10 platynowe do 1.8T? Obecnie mam oryginał audi z oznaczeniem NGKPFR6Q, czas na wymianę i zastanawiam się nad beru. Jeżeli ktoś stosował beru uxt10 proszę o opinię.

---------- Post dopisany 01-10-2013 at 19:32 ---------- Poprzedni post napisany 25-09-2013 at 17:35 ----------

Więc beru uxt10 platyna założone, ryzyko się jak na razie opłaciło. Nie wiem ile auto przejechało na poprzednich NGK, ale różnica po założeniu Beru jest odczuwalna i nie są to tylko subiektywne odczucia. Auto jest wyraźniej bardziej żwawe, lepiej reaguje na wciśniecie gazu. Gdybym miał porównać różnicę, na NGK zawsze po wciśnięciu gazu przez moment lekko ospały potem zbierał się już dobrze ( nie ma nic wspólnego z załączeniem turbiny), na beru reaguje momentalnie. Możliwe, że różnica tylko polega na tym, że Beru są nowe a tamte były zużyte, lub Beru naprawdę świetnie pasują do tego silnika. Najważniejsze, że nie jest gorzej bo ryzyko było duże,160 zł piechotą nie chodzi:) Wszyscy z 1.8T nie tylko audi ( volksawageny, skody, seaty ) jeżdżą na NGKPFR6Q i każdy mówi, że tylko te i żadne inne. Zobaczymy jak po kilkunastu tysiącach będą się sprawować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat był wałkowany miliard razy, ale wolę się upewnić.

Brać NGK PFR7Q, czy może NGK V-Line jeżeli to robi jakąś różnice?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 są zimniejsze, niby lepsze do LPG, ale seryjne 6 tez daja rade, wybor nalezy do ciebie, 7 sa w sumie sporo drozsze, sam mam 7 i poki co na gazie ponad 3000km nic sie nie dzieje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam pfr6q po przelocie niecalym 10tys km jezdzon tylko an benzynie na sprzedaz, ze zrobionymi szczelinami 0.7mm bodajze... tez b dobre do lpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

platynowki maja zywotnosc 60-80 tysiecy wiec... sam je kupowalem jako nowki wiec wiem ile maja przelotu;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...