KubaMpakiet 5 Opublikowano 17 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2013 Nie jest zle, plukanka liqui moly pro line i dobry olej 0Wxx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
laki83 0 Opublikowano 20 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2013 Kuba czemu 0wxx a nie 5w30 lub 40?odkąd pamietam to wszedzie czytam i słysze że do 1.8t to własnie ten drugi.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fr0styyy. 10 Opublikowano 20 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2013 0w40 > 5w Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
laki83 0 Opublikowano 20 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2013 Kamil nie jarze o co ci chodzi..tak jak pisałem to słyszałem że 5wxx jest gitara i wszyscy tak trąbili.teraz nagle nagła zmiana i juz 0wxx..ja juz nie wiem co mam do swojego lać.mam motula xcess 5w40 i słychac mi rano łancuszek.w sumie taką lepkość mi zalecano biorąc pod uwage że 3 razy do roku robie przeloty autostradowe do pl na urlop i spowrotem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1472 Opublikowano 20 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2013 Polecam Liqui Moly 5w40 Synthoil High Tech. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KubaMpakiet 5 Opublikowano 21 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2013 Kamil nie jarze o co ci chodzi..tak jak pisałem to słyszałem że 5wxx jest gitara i wszyscy tak trąbili.teraz nagle nagła zmiana i juz 0wxx..ja juz nie wiem co mam do swojego lać.mam motula xcess 5w40 i słychac mi rano łancuszek.w sumie taką lepkość mi zalecano biorąc pod uwage że 3 razy do roku robie przeloty autostradowe do pl na urlop i spowrotem U mnie tez byl x-cess po zmianie na 0w30 problem porannych trykotow poszedl w niepamiec. 0w30 nie boi sie autostrad, specyfikacja 503.01 wszystko Ci objasni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radko123 6 Opublikowano 21 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2013 A jak wygląda u Ciebie spalanie oleju? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KubaMpakiet 5 Opublikowano 21 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2013 Motula na 10 tysi dolalem moze z 2 setki,zawsze trzymam stan okolo fulla, 0w30 dopiero od 2 tyg tak ze nie wiem ile bedzie bral... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1472 Opublikowano 21 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2013 Wiecej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
laki83 0 Opublikowano 21 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2013 mi bierze z 1L na 10tysi.i w sumie nie wiem czy to duzo..Kuba a ten 0w30 to tez masz motul? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KubaMpakiet 5 Opublikowano 22 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2013 Nie, Ravenol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darkle 2 Opublikowano 22 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2013 mi bierze z 1L na 10tysi.i w sumie nie wiem czy to duzo..Kuba a ten 0w30 to tez masz motul? Wstrzymaj się z tym 0W-30. Chociaż niech kolega zrobi z 5000tys na tym oleju i wtedy napisze ile mu go teraz wciąga. Oby nie musiał pisać w wątkach o znikającym oleju:decayed: 0W-40 zalałbym do silnika w idealnym stanie ale optymalny będzie 5W-40. 0W-30 faktycznie będzie "rzadszy" na zimno więc szybciej wzrośnie ciśnienie w układzie i nie zaklekocze. Ale przecież silnik osiąga chyba wyższe temp niż otoczenia:naughty: Poczytaj sobie o lepkości kinematycznej, porównaj ja sobie dla różnych klas SAE np 0W-30, 0W-40, 5W-40 itp dla temp 40* i 100* i sam sobie odpowiedz na pytanie jaki olej jest najbardziej odpowiedni w naszym klimacie do zwykłych silników samochodów osobowych. Z turbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
laki83 0 Opublikowano 22 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2013 to ja chyba zostane sobie przy tym co mam i nie bede kombinowac:decayed: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się