Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problemy z uruchomieniem ciepłego silnika 2.0 tdi


Ma1477

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli nie wiesz na czym dokładnie podlega obróbka w sofcie to nie mów takich głupot że się paliwa dolewa i jest brutalniej. Jest myk co wcale się nie rusza paliwa a auto pali.

Wybacz ale byłem u tunera pytałem więc jak wiesz co zrobić to się wypowiec i podaj złoty środek i potrzebne do tego przyrządy a nie tylko mrzonki że to nie tak. Tuner powiedział mi że zmniejszają wymaganą prędkość obrotową czyli np. że paliwo podaje już przy 150 obr. Ale stara b5 aż takich rzeczy nie miała jak lekki start by oszczędzić koło 2 masowe i jeździ bardziej bez awaryjnie niż ten wynalazek 2.0tdi. Jak dla mnie 80zł za łatwy start a 200-400zł za wizyte u tunera to jakaś pomyłka jak ceny spadną to i klientów zyskają, pomija ludzi którzy podnosili moc i przy okazji zrobili im to odpalanie. Jak macie kupe kasy to polecam kupno nowszego modelu bo b7 już ma swoje lata i to tylko samochód nie statek kosmiczny ;P Założyłem temat bo bardzo dużo ludzi ma z tym problem ale uzyskuje wiadomości na priv że mogą mi to zrobić za 200zł a to żadna odp wiec daj rozwiązanie a nie piszesz adrian że to nie tak :P czujnika od dpf nie mam wolałem auto bez niego ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@piotrsob1 - ja z 2-3 dni szukałem info czy jest to konieczne, pisałem na forum ale jak widziałeś żadnej odp nie dostałem :kwasny: no i zrobiłem jak "zalecał mechanik"... a że naciągacze to swoją drogą... już więcej tam nie pojadę. to że tam akurat auto trafiło to w zasadzie przypadek - auto mi padło w wakacje w Częstochowie (to ok. 40 km od mojego domu) a że warsztat był blisko i działał w sobotę to się zdecydowałem... no ale to już historia na inną okazję :decayed: BTW wiszę im jeszcze 200 zł za paliwo co niby musieli kupić bo podobno miałem za mało (i faktycznie było jak odbierałem więcej paliwa - tak za ok 100zł) ale jakoś się nie wybieram żeby zapłacić :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak byś zapytał na tym forum, to prawdopodobnie dostał byś odpowiedź:naughty:

A do czegóż potrzebne było im to paliwo za dwie stówy ?:eusathink:

Przecież oni Ci DPF-a wycieli, a coś mi się obiło o uszy że tylko do jego serwisowego wypalenia potrzebne jest min. pół zbiornika paliwa :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz prędkość obrotową silnika na odpiętych wtryskach na ciepłym i podaj mi numer sterownika to moze sie dowiesz pewnych rzeczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Kolegów :hi:

Ja również od dłuższego czasu mam problem z odpalaniem na ciepłym. Jak silnik zimny pali od strzała a jak ma 90 st to czasami ma takie przycięcie. Zaczyna kręcić po czym jest przyblokowanie na ułamek sekundy i odpala. Przy tym zjawisku zapalają się kontrolki od esp i abs (coś jak słaby aku) ale aku na 100% dobre.

Miałem również zmienianą dawkę startową ale nie rozwiązało to problemu. Masy też posprawdzane. Obroty rozrusznika to 210 na vcds. Czyli chyba tutaj jest przyczyna... :eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dżedaj u ciebie bym sie skpil na weryfikacji rozrusznika- szczotki i elektromagnes

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aku podmieniałeś na inny najlepiej nowy egzemparz i jest to samo ?

Jeżeli tak, to wyciągaj rozrusznik i oddaj do regeneracji :wink:

Jak byś robił sam, to zwróć uwagę na szczotki, komutator ( czy nie jest wylutowany) i tulejki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@piotrsob1 - wgrywali na nowo soft i niby sprawdzali czy wszystko ok. że niby auto będzie odpalone i takie tam... licznika nie sprawdzałem ale pewnie jeździli sobie :facepalm: wole o tym nie myśleć że mnie naciągnęli bo tylko człowiek się wkur.... yyy denerwuje :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale Soft to jest tylko zwiększenie dawki paliwa przy zastartowaniu silnika i robi się to gdy problem jest w zasterowaniu czujników itd a u ciebie jest problem mechaniczny czyli rozrusznik kleka i przy tym problemie ukrywanie tego softem nie załatwi tematu,naprawa rozrusznika to o wiele mniejsze pienIądze od "poprawienia"mapy startowej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

210 obrotow to za malo. Luknij do tego rozrucha, w nim pewnie jest przyczyna jak punkty masowe i zasilania sa ok wlacznie z aku:-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nr sterownika podaje ale obr narazie nie bardzo mam jak bo gips i śruby w nodze troch przeszkadzają ;)

WP_000054.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sofcie jest ze jak nie przekroczysz 280obr/min to wtryski nie podadzą Ci paliwa na ciepłym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

210 obrotow to za malo. Luknij do tego rozrucha, w nim pewnie jest przyczyna jak punkty masowe i zasilania sa ok wlacznie z aku:-)

Dzisiaj miałem chwilę bo dawno sprawdzalem vcds obroty rozrusznika i na zimnym ma 210 a na ciepłym 180 więc lipa straszna. Masa i alu ok więc nie ma rady trzeba wyciagc. Dam znać po naprawie czy pomogło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez bieda jak nie kreci powyzej 300 przyjrzyj sie dobrze podczas rozruchu z podpietymi pompkami ze jak krecisz i przekroczysz 280 obr to Ci zaskoczy silnik. Mowa na cieplym min 85c

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...