Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problemy z uruchomieniem ciepłego silnika 2.0 tdi


Ma1477

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich fachowców tego forum.Mam spory problem z moim audi silnik diesel na zimnym pali normalnie a jak się zagrzeje to jak odpalam jakby nie pracował na wszystkie cylindry,jest takie odczucie jakby miał wylecieć z ramy,nie wiem co się dzieje.Wymienione zostały uszczelniacze pod pompowtryskami ale to nic nie dało jeszcze na dodatek coś rozrusznik zle pracuje.Proszę o pomoc bo nie wiem co mam robić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam ten Sam problem. 2.0 BRE  Na zimnym Pali normalnie, nagrzany jak widac na filmie. Wymieniony czujnik polozenia wału przy podstawie filtra oleju lecz nie pomógł. W komputerze brak bledow

co może być przyczyna

pzdr 

 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, batek89 napisał:

Witam. Mam ten Sam problem. 2.0 BRE  Na zimnym Pali normalnie, nagrzany jak widac na filmie. Wymieniony czujnik polozenia wału przy podstawie filtra oleju lecz nie pomógł. W komputerze brak bledow

co może być przyczyna

pzdr 

 

IMG_6361.MOV

Odepnij wtyczkę od czujnika wody i sprawdź czy będzie zmiana

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Dev napisał:

Odepnij wtyczkę od czujnika wody i sprawdź czy będzie zmiana

To jest to? 
 

B74C7214-2729-4062-B8E0-2FE861DE5C57.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, batek89 napisał:

To jest to? 
 

B74C7214-2729-4062-B8E0-2FE861DE5C57.jpeg

Jo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Dev napisał:

Jo

Pytanie. Wtyczka jest na klika czy na wcisk i żeby ja odpiąć trzeba tylko pociągnąć? Pytanie głupie ale nie chce urwać a za pierwszym podejściem nie udało mi się jej odpiąć. Dodam ze wtyczka obraca się w osi czujnika. ????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, batek89 napisał:

Pytanie. Wtyczka jest na klika czy na wcisk i żeby ja odpiąć trzeba tylko pociągnąć? Pytanie głupie ale nie chce urwać a za pierwszym podejściem nie udało mi się jej odpiąć. Dodam ze wtyczka obraca się w osi czujnika. ????

Ok, udało się ja ściągnąć. Samochód pali. Pierwszy strzał z malutkim problemem a później już normalnie palił. Check engine się zaświecił. Zgaśnie sam czy komputerowo trzeba go usunąć?

Co dalej?

przestudiowalem cześć postów i chyba winy należy szukać w rozruszniku i akumulatorze? Dobrze myśle? 
dzięki 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 28.09.2020 o 08:54, batek89 napisał:

przestudiowalem cześć postów i chyba winy należy szukać w rozruszniku i akumulatorze? Dobrze myśle?

Jeśli wszystko inne jest dobre tzn. akumulator, rozrusznik a samochód dobrze zaczął palić na ciepłym po odpięciu czujnika temperatury to zostaje poprawić mapę od zapłonu. Miałem taki przypadek u siebie, zimny palił od strzała a ciepły po 2s kręcenia, wymieniłem akumulator, rozrusznik, nowy dwumas i to samo aż w końcu poprawiłem lekko mapę zapłonu i teraz już jest dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...