Skocz do zawartości
IGNOROWANY

ALARM - montaż ori instalacji alarmu


soulmaster3m

Rekomendowane odpowiedzi

Elegancko tez to ogarnę jak mnie wena tworzenia dopadnie;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam pytanie trochę z innej beczki, posiadam u siebie pompkę zamka centralnego 8DO 862 257 C ta pompka nie posiada modułu alarmu oraz otwierania z pilota, czy jeżeli przełożę te pompkę na oznaczeniu B to będę mógł bez żadnych dodatkowych czynności kupić kluczyki z pilotem i będzie działać otwieranie, czy potrzebuję coś przerabiać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm to jeszcze jedno pytanie, bo zdarzają się wersje, że mimo tego ze ta pompka nie posiada teoretycznie otwierania drzwi z pilota, to jednak niektóre osoby posiadały opcję z pilotem więc jest opcja że ta antena może sie tam znajdować, z tego co pamiętam to chyba jest w lewym słupku, ale czy jak ściągnę dekor to będzie ją widać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie . Założyłem już diody , włącznik , czujki , zmieniłem elektronikę pompki i syrena na razie w trakcie reanimacji bo baterie wylały teraz tylko wszystko podłączyć , i tu się zaczynają schody (konkretnie sterownik ) .

Doszedłem że :

pin 10 -diody

pin 5,6,7,8,15,16,17,18- czujki

pin 1,9,12,13 -włącznik

pin 3,19,20 -pompka

ale kompletnie nie wiem gdzie ma być podłączony pin 11 .

Czy to jest masa ?

Byłbym wdzięczny za pomoc . Pozdrawiam

Edytowane przez lenovo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak byk widać w schemacie, że masa. Nawet podpisane, że to EARTH CONN.

Nie pamiętam gdzie dałem, ale to nawet obok sterownika byle nie na lakier, więc można miernikiem sprawdzić gdzie tam masa dzwoni albo lekko przetrzeć blachę aby masę odkryć.

Edytowane przez soulmaster3m
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzięki . Nie jestem żadnym elektrykiem i nie bardzo znam na odczytywaniu schematów  , więc wolałem się dopytać . Jeszcze raz dzięki . Pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakbym chciał całkowicie wyłączyć alarm z pompy centralnego zamka to mógłbym któryś z kabelków przeciąć albo cuś ? bo nie zależy mi na alarmie, a nie wiem czemu po zamknięciu samochodu za 5 min alarm sam się załącza, wymieniłem pompe przez pół roku spokój i zaś to samo. Mam tego dosyć i chce pozbyć centralkę alarmu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No sęk w tym, że nigdy nie podajecie pełni obrazu a są to istotne informacje.

Odłącz syrenę. Niech sobie miga.

Albo sterownik czujników ruchu.

Albo w ogóle pompkę bo to zasadniczo w niej jest alarm.

Póki nie podasz z błędów pompki co wyzwala alarm to możesz i odłączyć akumulator.

Nie ma opcji "któryś z kabelków przeciąć albo cuś".

 

Alarm wyłączysz TYLKO przez jego wykodowanie z pompki. Nie masz kabla to możesz jedynie wykonać jedną z powyższych czynności.

Edytowane przez soulmaster3m
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no syrene odłączyłem od razu jak problem się pojawił, pompę całkiem to szyby się nie otwierały, więc jak na razie odłączyłem tylko wiązke kabli "B" i nie mruga, na dniach będę w Polsce i naprawię problem, dzięki za wszelaką pomoc. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Otóż po dołożeniu pompki centralnego z alarmem nie działa dozór wnętrza. Pompka o numerach  8D0 862 257 E i po zakodowaniu kluczyka,  zamyka otwiera drzwi i klapę bagażnika z przycisku. Kodowanie pompki aktualnie jest na  15179. Po zamontowaniu wszystkiego  tak aby sprawdzić działanie całego systemu przed finalnym złożeniem ukazało  kilka problemów :

1.       W które miejsce instalacji podpiąć diodę obok rygla drzwi.  Niby jest wiązka podpisana że z tymi dwoma kablami  należy połączyć diodę ale w takich kombinacjach nie ma żadnej reakcji  mimo że dioda jest sprawna (zdj nr 1,2,3)

2.       2 tajemnicze przewody brązowy i brązowo żółty ,gdzie je wpiąć (zdj nr 4, pisze tam złącze przy przekażnikach)

3.       Nie świeci  podświetlenie przycisku ograniczenia ochrony wnętrza. Napięcie +12V dochodzi do przycisku a pomiędzy 3 pozostałymi przewodami a masa jest napięcie 0.4V

 

Na zdjęciu nr 5 widać 3 przewody zasilające  zlutowane w jeden . Aktualnie  są one połączone na stałe pod +12v przez bezpiecznik ale czy tak ma być. Dodam jeszcze że jest problem z zamkiem po stronie kierowcy. Można zamknąć i otworzyć go tylko raz a później pompka przestaje otwierać  pozostałe drzwi. Otwieranie i zamykanie z pilota działa cały czas.  Reszta przewodów połączona tak jak na naklejkach opisano.

Auto to Audi A3 8L 2000r  3D   1.9TDI ASZ

 

 

cb64786659b6a142.jpgd49fd8716b9919ce.jpg0edeed02da4cc6f1.jpga5301e97bf642af4.jpg6af9c219854b6e87.jpge91ab43122cb61bb.jpg4eac063586404e14.jpg15738d3d91c39282.jpge53f783efa368820.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...