Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Numery uszczelek do wymiany przy czyszczeniu EGR


MarcinRoz

Rekomendowane odpowiedzi

sam sobie znajdz :grin:

IFI :: Free services

Znam tą stronę. Ale w schematach widnieje wciąż EGR sterowany podciśnieniowo a u mnie jest elektrycznie... Miałem kiedyś silnik AWX w b6, a teraz BKE w b7. Chłodnica spalin jest identyczna ale EGR wygląda na inny. Więc nie mogę się podpierać opisem z w/w strony bo fizycznie siedzi coś innego w moim aucie. Szkoda, że nie mam ETKI albo ELSY

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co Ci innego wyslalem jak nie ETKE ?????

Owszem ETKE online. Ale wytłumacz mi dlaczego w opisie jest inny typ EGR??????

---------- Post dopisany at 13:39 ---------- Poprzedni post napisany at 11:40 ----------

Dzwoniłem do ASO i potwierdzili, że EGR jest sterowany elektrycznie. Uszczelki i oringi wraz z trzema śrubami zamówiłem.

Temat do zamknięcia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To byś podał koszta i numery, a nie temat do zamknięcia.

Nie ma sprawy. Części będę miał dopiero w następny czwartek ze względu na to, że jestem teraz za granicą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się że wygląda to tak, i nie trzeba serwisu by to kupić :):wink:

http://s22.postimg.org/dq7b66yml/EGR.jpg

Super ale to nie są ORI części (choć wahler jest solidną firmą). Podaj ceny to zobaczymy czy gra jest warta świeczki. Do tego kompletu jeszcze zamówiłem 3 śruby mocujące EGR. Uszczelek po kolektor nie brałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak zgadza się nie są to OE. Aczkolwiek bywa, że zamiennik a w środku OE i to nie jednokrotnie się zdarza.

Uszczelka oznaczona numerem 115600D5 - koszt 8 zł, a 117385D5 koszt 15 zł i to jest ERLING - wysoka półka pierwszy montaż stosowane. Oczywiście OE pewnie nie będzie nadwyrężać budżetu, ale jak coś zapraszam. :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak zgadza się nie są to OE. Aczkolwiek bywa, że zamiennik a w środku OE i to nie jednokrotnie się zdarza.

Uszczelka oznaczona numerem 115600D5 - koszt 8 zł, a 117385D5 koszt 15 zł i to jest ERLING - wysoka półka pierwszy montaż stosowane. Oczywiście OE pewnie nie będzie nadwyrężać budżetu, ale jak coś zapraszam. :hi:

Ja zapłaciłem za komplet: 2 uszczelki, oring i 3 śruby pod EGR kwotę 77zł. Co do jakości nie mam wątpliwości, ale faktycznie cenowo jest drożej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mimo to kwota nie jest wielka tak jak mówiłem, że nie nadwyręży budżetu :wink: Jak będzie potrzeba zapraszam po inne zabawki :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak to wygląda z ASO, blaszanych uszczelek od rury nie brałem (kupowane do 1.9TDI BRB)

Śrubki:

5cd5e32f9b95.jpg

Oring:

3d7860991156.jpg

Ceny na bieżąco możecie sobie sprawdzić: sklep.gajos.com.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak to wygląda z ASO, blaszanych uszczelek od rury nie brałem (kupowane do 1.9TDI BRB)

Śrubki:

http://naforum.zapodaj.net/thumbs/5cd5e32f9b95.jpg

Oring:

http://naforum.zapodaj.net/thumbs/3d7860991156.jpg

Ceny na bieżąco możecie sobie sprawdzić: sklep.gajos.com.pl

Potwierdzam, dostałem identyczne części. W moim przypadku to silnik 1.9 BKE

Po czyszczeniu EGRa wrażenia pozytywne. Auto żwawiej reaguje na pedał gazu od niskich obrotów. Miałem też dziwny objaw przy gaszeniu silnika ( słychać było, przez 2-3 sek, pracujące nadal turbo) teraz jest cisza. O dziwo spadło spadło mi spalanie o jakieś 0,5-0,8l/100KM

Zawór był dość mocno zasyfiony twardym nagarem jak i świeżą mazią. Klapę też wyczyściłem ale była w miarę czysta. Pod klapę założyłem stary oring. Na razie nic nie cieknie. Looknąłem też na rurkę od chłodzenia ale była czysta jedynie okopcona. Przydało by się też kiedyś wyczyścić dolot bo palcem wygrzebałem trochę gęstej mazi ale tragedii nie było, choć nie jestem pewien na 100% jak to wyglądało głębiej...

Ogólnie wrażenia pozytywne :)

Śruby zostawiłem bo są jak nowe. Jedynie oring EGR został wymieniony. Uszczelek pod rurkę też nie wymieniałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:thumbup1:

A powiedz czym myłeś ? Benzyna czy specyfik do kominków ?

Ja akurat psikałem wd40 (nadaje się też do czyszczenia)Nie miałem pod ręką niczego innego. Na błysk tego nie zrobiłem ale 99% brudu zeszło. Na początku wyskrobałem spaleniznę śrubokrętem, następnie wypsikałem całość WD40 i odczekałem 1/2h i czyszczenie szmatką. W razie potrzeby powtórzyć czynności do uzyskania żądanego efektu ;)

---------- Post dopisany at 16:06 ---------- Poprzedni post napisany at 16:02 ----------

Już po zabiegu???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak to wygląda z ASO, blaszanych uszczelek od rury nie brałem (kupowane do 1.9TDI BRB)

Śrubki:

http://naforum.zapodaj.net/thumbs/5cd5e32f9b95.jpg

Oring:

http://naforum.zapodaj.net/thumbs/3d7860991156.jpg

Ceny na bieżąco możecie sobie sprawdzić: sklep.gajos.com.pl

Kolego możesz podać jaki nr mają te blaszane uszczelki pod rure EGR-a?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...