Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Długo kręci na rozgrzanym silniku


Prezes870

Rekomendowane odpowiedzi

Na gwałt to nie musisz:grin:

Ale co rozrusznik i bateria dostanie po d*pie to już im nie cofniesz :naughty:

Jak kabelki i dłubanie Ci nieobce to dasz sobie radę sam, koszt części to z 15 PLN-ów :whistling:

---------- Post dopisany at 11:23 ---------- Poprzedni post napisany at 11:17 ----------

-

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze pytanko, rozumiem, że korekta map, to rozwiązanie... no właśnie długo trwałe, czy raczej tymczasowe. Bo zwiększając wydajność pompy wtryskowej ograniczamy jej żywotność? Chodzi mi o to, że mimo wszystko należy mieć na nią oko i w razie czego być przygotowanym na wymianę/regeneracje. Dobrze myślę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze zrobiona mapa załatwi sprawę na dobre, nie spowoduje to przyspieszonego zużycia pompy, ale nie oznacza też że pompa w każdej chwili nie może odwalić kity :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, otóż mam podobny problem auto na ciepłym pali po około 2-3 sekundach. A na zimnym od strzała dodam że pompa ma 80 tyś km i była założona nowa. Ale dziś na klimatroniku pobawiłem się tymi kodami i zobaczyłem że gdy wskazówka na liczniku od temp zaczyna dopiero wstawać na klimatroniku mam 90 stopni, czy może to być przyczyną? która wartość jest rzetelna? i co jest zepsute czy coś że jest taka różnica wartości? prosiłbym o pomoc i pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem u znajomego zwiększył mi dawkę i teraz pali od strzała tylko przez kilka sekund po odpaleniu ma wyższe obroty około 1100 i później spadają normalnie do 760. Ale mnie to nie pszeszkadza :-)

Wysłane z mojego HTC Desire 310 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam odgrzewam kotleta mam podobny problem auto ostatnio ciężko odpala jak jest ciepłe ,jak stał samochód 3 dni odpala o strzała teraz nagrzeje się i kreci 10-15 sekund , nie mam vaga aby sprawdzić logi i inne błedy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zmienić tą dawkę? Mam 2.5 tdi 2003r.

Edytowane przez MatrixXXL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej do speca od chipow podjedz :)

Nie ma takiej potrzeby,wystarczy VAG za 30 zł,Wchodzimy w silnik-login-(dla AFB 26261,26262,26263 itd.dla innych 2,5 tdi nie znam)-adaptacje kanał 05 i podnosimy wartość do max zdaje sie że 33768-dajemy Sawe i gotowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj Kolego, widzę, że masz tutaj wiele opinii, które zachodzą bardzo daleko. Kiedy robiłem trasy miałem podobny problem, jechałem trasą i po ok 250 km robilem przerwę na chwilkę.. Silnik uruchamiałem po 15 minutach i kręcił dłużej. Zawsze musiałem mieć wszystko na TipTop więc odrazu Bosch Serwis i wszystko o.k. Wskazanie na akumulator, który daje podobne objawy nawet w niwych golfach (jak pogrzebiesz znajdziesz temat) wymieniłem na Boscha S kę i objaw znikł, po jakimś czasie wrócił i vag czysty, wszystko super a problem jakiś tam jest i przechodzi też na zimny silnik powoli. Serwis i diagnoza wszystko o.k. więc wymiana filta paliwa na Boscha i dodatkowo lekkie uszkodzenie "zaworka" plastikowego od ciśnienia na nim i problem znikł momentalnie, sanochód palił od tyku. Dziwna sprawa bo paliwo zawsze shell i to v-power, bp ultimate i ew. orlen verva. Filtry zawsze w terminie, okazał się uszkodzony. Nie była to pompa, mapy paliwowe, dawki paliwa, kąt wtrysku, czy też wtryski. Każdy przypadek hest inny ale warto sprawdzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...