Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana czujnika różnicy ciśnień DPF w A4 B8 2.0TDI


mardock81

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 15.11.2018 o 18:32, fineks666 napisał:

No mam taką nadzieję. Jutro powinien być czujnik. ;)

Panowie małe podsumowanie mojego tematu : po wymianie czujnika na wyżej wymieniony przeze mnie, błąd nie powraca. Czyli w przypadku błędu: Implausible Signal raczej należy wymienić czujnik na sprawny o właściwym numerze. Dziękuję za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, u mnie tez padł czujnik różnicy ciśnień. Pokazywał nie stworzone wartości na zapłonie. No i dpf wypalal sie doslownie za kazdym razem nagle kiedy odpaliłem auto, pozniej błędy, check itd. 

Moje pytanie jest takie, bo jutro wymieniam czujnik. Nie ma problemu wymienić czujnik, a następnie jechac jakies 5 km zeby sie podpiac pod vcds i go adoptować?  Nie mam innej możliwości.  Bedzie ok wtedy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, Morven napisał:

Moje pytanie jest takie, bo jutro wymieniam czujnik. Nie ma problemu wymienić czujnik, a następnie jechac jakies 5 km zeby sie podpiac pod vcds i go adoptować?  Nie mam innej możliwości.  Bedzie ok wtedy?

Witam. Wymień go w miejscu w którym bedziesz podpinał do vcdsa.

Edytowane przez kkt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Morven napisał:

Adaptowac przed odpaleniem?

Tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, dzięki wielkie. 

 

Sluchajcie, nie obylo sie bez jazdy bez adaptacji , przums mialem.  Auto wypalilo filtr odrazu, jak zauwazylem wypalanie nie chcialem przerwac, wypalil w trasie po ok 10 minutach. Co teraz, zrobic ta adaptacje czy nie? Odpowiedzcie szybko bo musze to ogarnac...

 

Dobra, tematu nie bylo, zrobilem adaptacje, błędy skasowane. Zobaczymy jak będzie. Pozdro??

Edytowane przez Morven
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 2.04.2018 o 21:43, M@rcin napisał:

Panowie, Audi A7 245hp 3.0 TDI CDUC   - po podłączeniu kompa błąd czujnika różnicy ciśnień DPF.

Bład został wcześniej skasowany ale nadal powraca.  

Po zajrzeniu pod maskę na wejściu "B" nałożony jest kawałek przewodu, ale dalej nie jest on nigdzie podłączony. Czy tak ma być?
yXegbem.jpg




 

 

 

W a4 b8 2013r też tak mam. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 8.07.2019 o 13:08, kapcia8 napisał:

W a4 b8 2013r też tak mam. 

Być może Wasze dpf-y zostały wycięte. Przewody powinny iść w okolice dpfa. Jak sama nazwa mówi, czujnik ten porównuje różnicę ciśnienia przed i za dpfem. Kapcia8 zapala Ci się check? 

Edytowane przez Jaski19
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, mateusz16 napisał:

Warto zakładać zamiennik z Boscha czy lepiej kupić oryginał?

Bosch to oryginał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegów. Ostatnio zauważyłem że często wypala mi się DPF, a więc po podłączeniu vcds wyszły następujące błędy. Czy po tych błędach można stwierdzić że do wymiany czujnik różnicy ciśnienia? 

Może ktoś wyjaśnić w jaki sposób zrobić adaptacje po wymianie. 

Z góry dzięki za odpowiedź 

20191203_143306-800x450.jpg

20191203_143250-800x450.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój nr czujnika to: 0 281 002 760

07Z 906 051 B czy ktoś orientuje się jaki powinien być jego odpowiednik? Bo czujnika z tym nr za bardzo nie idzie znaleźć 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Sprawdź w katalogu boscha. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W IC według moich numerów proponowali mi jakiś Boscha z końcówką 005. Z kolei na forum wyczytałem że powinien być nr 059906051A, ale ten jest dostępny chyba tylko w Aso. Teraz sam nie wiem czy musi być z Aso oryginalny czy np Boscha. Nie chcę dwa razy płacić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze być boscha bo boscha jest oryginalny. Poszukaj w katalogu boscha po swoim aucie. Jeżeli numer Twojego czujnika jest nie aktualny to bedzie zamieniony na inny numer.

Edytowane przez kkt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, kkt napisał:

Moze być boscha bo boscha jest oryginalny. Poszukaj w katalogu boscha po swoim aucie. Jeżeli numer Twojego czujnika jest nie aktualny to bedzie zamieniony na inny numer.

A więc mój nr oryginału zamienił się na 059906051A a ten z kolei odpowiada 0281006005 Boscha i taki zakupiłem. Problem mam ze zdjęciem wężyków ze starego, nie chce czegoś ułamać. Może przez to że jest dosyć zimno na dworze. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wężyki podważ delikatnie śrubokretem a później możesz złapać wężyk kombinerkami i obracać w prawo i w lewo. Tylko ostrożnie żeby weżyka nie uszkodzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc czujnik wymieniłem. Jazda próbna jakieś 20 km filtr się nie wypalił. Podłączyłem vcds już na miejscu i nic jeszcze nie włączając zaczęły się samoczynnie robić adaptacje w różnych kanałach, nie dało się z tego wyjść trwało to jakieś 15s. Miał ktoś coś podobnego? Czy to mogło być spowodowane wymianą czujnika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Nowy czujnik trzeba zaadaptować.

Edytowane przez kkt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...