Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana ori żarnikow D1S na 6000K


Muskel1

Rekomendowane odpowiedzi

Zakładał ktoś żarniki Osram D1S Cool Blue Intense 6000K ? Duża jest różnica w stosunku do 5500K CBI?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema można prosić o ponowne wrzucenie zdjęć, bo niestety wygasły a czeka mnie teraz wymiana żarników w mojej B7

 

Z góry dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Udało mi się samemu wymienić żarnik Xenon w moje A4B7.

Strona pasażera jest banalnie prosta, odkręcamy dolot, wyjmujemy obudowę filtra powietrza i mamy miejsca że można piłkę do kosza włożyć.

 

Stronę kierowcy też już opanowałem. Dość prosta. Dwie śrubki odkręcamy servo.

Jedna śrubka ze zbiorniczka na płyn do chłodnicy choć w sumie nie wiem czy trzeba ponieważ :

Servo idzie podnieść do góry by wyskoczyło z mocowania i odchylić na tyle w kierunku silnika że spokojnie można dobrać się do żarnika.

Z Servo się nie pitoliłem, szarpłem zdecydowanie do góry by wyskoczyło z mocowania, a następnie mocno w kierunku silnika.

Na zdjęciu widać jak zaczepiłem sobie Servo (uchwytem do kaloryfera) o węże by były odchylone ciągle w jednej pozycji. Odchylić należy na tyle mocno by był dostęp do śrubek dekielka żarnika (oznaczyłem kolorem żółtym). Sama wymiana bajka, druciki trzymające na bok, wyciągasz żarnik i mocno wyciągasz zasilanie.

 

02.jpg

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po lewej 6000k po prawej ori 4300k. Widać różnice , a co do widoczności w nocy jest ogromna różnica. Wymiana bez ściągania lamp, wystarczy trochę kombinowania i zwinne paluchy :)

83348925_475131466762326_4248085215408291840_n.jpg

Edytowane przez Burratos
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam teraz jakieś chińskie 6000k i mogę śmiało powiedzieć, to to wygląda tylko świetnie w lampie, miałem wcześniej philips oryginalne 4300k zdecydoanie lepsze światło zwykłe jak i drogowe, a 6000k jest jak dla mnie słabe. Teraz zamawiam takie

ALLEGRO.PL

Kup teraz na Allegro.pl za 449,99 zł - Philips D1S X-Treme Vision Xenon Żarnik 4800K (8306350192). Allegro.pl - Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki Programowi Ochrony Kupujących!

Myślę, że będzie, o wiele wiele lepsze, bo jednak oryginał to oryginał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety ale czym wyższa temperatura światła tym ciemniejsze. Światło dzienne białe 5000-5500K można montować. Wszystko powyżej jest już za ciemne. 4300 K sa dla mnie osobiście za żółte. Żółta plama przed maską. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego te co zamawiam mają 4800k będą idealnie wypośrodkowane, 4300k tylko w lampie jest białe na ulicy jest takie faktycznie trochę żółtawe, więc myślę, że 4800k będzie idealne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 3.08.2008 o 16:41, Muskel1 napisał:

Witam,

Zanim zaczniecie cokolwiek majstrowac przy xenonach, nalezy dla wlasnego bezpieczenstwa odlaczyc akumulator. Przy zapalaniu zarnikow napiecie siega nawet 25.000 Volt.

Dzieki poradom kolegow ono oraz Pepin udalo mi sie wymienic ori zarniki D1S na 6000k :hi::good:

Zarniki te posiadaja homologacje ale niestety firma nie jest mi zana. Wazne, ze mam na nie gwarancje. Sprzedajacy zapewnial mnie, ze firma produkuje na rynek w USA.

Koszt 110Euro a tak wygladaja:

https://www.dropbox.com/s/2vc636y228emqd1/kompl.JPG?dl=0

https://www.dropbox.com/s/m0ayj0pfc9cd7l8/homolog.JPG?dl=0

 

Poswiecilem na to ok. 2,5 godz. i 80 Euro w kieszeni. :naughty:

Zaczalem od strony pasazera bo prosciej :wink4:

Nalezy odkrecic dolot powietrza (2 srubki),

https://www.dropbox.com/s/17e9bwolai010mf/dolot.JPG?dl=0

nastepnie 2 srubki obubowy filtra powietrza laczyce przeplywomierz.

Obudowe wyciagamy do gory i mamy dobry dostep do tylu lampy.

https://www.dropbox.com/s/r1xhiqmgapvf1bw/obudfil.JPG?dl=0

Dwie srubki torx i sciagamy dekielek,

https://www.dropbox.com/s/uazgkr1n19mctnk/deklkier.JPG?dl=0

https://www.dropbox.com/s/fmfyuighg3ahiey/20130906_092656_preview.jpeg?dl=0

odhaczamy sprezynki i wymieniamy zarnik.

https://www.dropbox.com/s/5gpc9lltvhx5dt1/pasdekl.JPG?dl=0

 

Tak wyglada jedna strona ori druga 6000K:

https://www.dropbox.com/s/tj5wfu6dg44aeh0/4v6-3.JPG?dl=0

 

Strona kierowcy juz troche bardziej skomplikowana, i tu bawilem sie najdluzej, bo jest dosc ciasno a raczki niestety jak u chlopa z kopalni, nie nadaja sie do prac wymagajacych raczek panienki :polew:

W pierwszej kolejnosci odkrecamy zbiorniczek Servo (dwie srubki) i jedna srubke ze zbiorniczka na plyn do chlodnicy.

https://www.dropbox.com/s/e6e6d24f4t4oo0p/servo.JPG?dl=0

Zbiorniczek mozemy spokojnie odciagnac lekko do gory i w bok bez odpinania wezow.

Tutaj byłem kilkakrotnie pytany jak odgiąć ten zbiornik od wspomagania. Otóż należy go z czuciem ale energicznie pociagnąć w góre gdyż u dołu ma ten zbiorniczek taki plastikowy wypust siedzący w gumowym gnieździe. Tak to wygląda dla zrozumienia.

 

9w7gpoqucs3xhia?preserve_transparency=Fa
WWW.DROPBOX.COM

Dropbox is a free service that lets you bring your photos, docs, and videos...

 

5rodyhbvr6iztwf?preserve_transparency=Fa
WWW.DROPBOX.COM

Dropbox is a free service that lets you bring your photos, docs, and videos anywhere and share them easily. Never email yourself a file again!

 

 

 

Nastepna czynnosc, dekielek i ukaze nam sie zarnik czekajacy na wymiane :naughty:

 

https://www.dropbox.com/s/10wa3vqixksiqrj/zarkier.JPG?dl=0

Tutaj kilka zdjec po wymianie obu zarnikow:

https://www.dropbox.com/s/3nh0vrfl8aix6qq/obie1.JPG?dl=0

https://www.dropbox.com/s/j5f9aurszb6vdtx/obie3.JPG?dl=0

https://www.dropbox.com/s/z76bk6ehw77icg5/obie4.JPG?dl=0

Zycze milego rezania :wink4:

Czy analogiczną metodą idzie wymienić w ten sposób żarówkę kierunkowskazu z prawej jak i lewej strony?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Muskel1 napisał:

Aby wymienić żarówki kierunkowskazów musisz lampy wyciągać. 

Mhmm czyli dostępu nie ma, ani do prawej i lewej strony (modlić się żeby się nie spaliła). Jeszcze dopytując w B6 wiem że bez ściągania przedniego zderzaka lamy da radę wyjąć, a w tym modelu B7 jak jest?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W B7 musisz poluzować zderzak aby lampy wyciągnąć, nie trzeba go kompletnie zrzucać. Dostępu do kierunków w zamontowanym stanie nie ma. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...