Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Szarpanie na 4 i 5 biegu


gawel0211

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Panowie! Są takie objawy - jadąc na 4 biegu przy obrotach 1900, przy stałej jezdzie jest szarpanie silnika jakby zaraz miało go wyrwać. Na 5 biegu jest to samo. Przy przyspieszaniu szarpanie ustaje. To jest na oryginale, a na chipie jest o 100 razy gorzej. To szarpanie dzieje się przy stałej prędkości. Pomóżcie..! Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdz/podmień wtrysk sterujący

albo

nastawnik do czyszczenia...

jakby co mam namiary na goscia w W-wie co dobrze to robi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

VAG a podpinales ???

Chcialbym zobaczyc: odczyt błedów, zalogowną statycznie grupe: 000 Basic Settings , 001, 013.

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo wyjęte. W siłowniku olej. Wymycie siłownika, wymiana wężyków, montaż i nadal szarpie. Ręce opadają. Objaw jest taki: na 4 biegu przy delikatnym dodawaniu gazu od ok 1700 -1800 obr silnik zaczyna szarpać ( posadzenie koleżanki na kolanach zwalnia kierującego od wszelkiego wysiłku związanego z osiąganiem przyjemności), po przekroczeniu 2000 obr wszystko ok. Przy szybkim przyspieszaniu efekt prawie niewyczuwalny. Podmieniałem pompę wtryskową, przepływkę i sam już nie pamiętam co jeszcze - bez efektu. Na razie brak mi koncepcji co dalej. Odpuszczam sobie auto na dwa trzy dni. Ale będę śledził wątek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@gawel0211

Widac w 013 ze jeden z wtryskliwaczy nie trzyma parametrów.... skoro nastawnik jest OK(zakladam ze jest) to zostaje Ci tylko wtryskiwacz sterujacy.

Zaprezentuj logi na forum :wink4:

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mam podobne problemy w moim AFN-e. Została wymieniona pompa wtryskowa a dziś rozebrane i wyczyszczone wtryskiwacze. Szarpanie choć zmalało to jednak nie ustało. Pojutrze jadę na elektroniczną korekcję wtrysków, jeśli to nie pomoże to już nie wiem. Do tej pory wydałem 1200 zł i znaczącej poprawy nie widzę. Zobaczę ten wtrysk sterujący no i jeszcze pomyślałem że może chip( chipowany był) kiepsko zrobiony. Będę śledził dalej ten wątek.

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mialem to samo w golfie III 1.9tdi czyli ten sam silnik co 1z, fachowa regeneracja nastawnika i problem znikl a zrobilem jeszcze ze 30000 km zanim sprzedalem.Szarpalo silnikiem tylko przy utrzymywaniu stalej predkosci, przy dodawaniu ustepowalo.na wolnych obrotach po otworzeniu maski widoczne bylo takie lekkie bujanie sinkiem.Za naprawe nastawnika placilem pare lat temu 700zl ale klopot juz nie wrocil.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdzcie kąt wtrysku, może coś z zaworkiem pompy wtryskowej. Spójrzcie na pompe paliwa.

Komp raczej napewno powinien wywalić jakiś błąd.

A może cholercia coś ze sprzegłem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj ustawić dawkę paliwa na 2,8 do 3mg.Ja testowałem u siebie dawki od 1.8mg do 7mg i najlepiej silnik pracuje na dawce 2.8 a jezdziłem rok czasu na dawce 2.2 mg i auto w trasie paliło nie całe 5litrów.Możesz zmieniać dawkę vagiem, w nie wielkim zakresie,Ja u siebie z 2.8 mg doszedłem do 5.0mg,Masz trochę małą dawkę,może dlatego przerywa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...