Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem ze swiatlami stopu? Samoczyne zapalanie sie w nocy.


mkris

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Wszystkich!

Od pewnego czasu zauwarzylem ze jak przyjde rano do auta to swieca sie swiatla stopu. Po otwarciu samochodu gasna?

Natomiast teraz (nie wiem czy to wina pogody wieksza wilgotnosc) zaswiecaja sie kazdej nocy same I same gasna do tego stopnia ze juz dwa razy rozladowalo mi akumulator.

Co zauwarzylem jeszcze dziwnego to to ze jak czasami chcialem otworzyc bagarznik lub jak go zamykalem to lekko pomrugaly trzecie swiatlo stopu.....

VAG nie wskazuje jakich kolwiek bledow.

Prosze o jakies wskazowki gdzie moge szukac problemu.

Chyba ze za to wszystko jest odpowiedzialny czujnik stopu?

Dzieki za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielu przez to przeszlo ;-) siadł ci włącznik stopu przy pedale. Tylko oryginał z serwisu może byc Skody.

Sony Xperia Tapatalk 4.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielu przez to przeszlo ;-) siadł ci włącznik stopu przy pedale. Tylko oryginał z serwisu może byc Skody.

Sony Xperia Tapatalk 4.

Dzieki za odp.

Jutro jade zaraz do ASO

Podczas szukania informacji w necie spotkalem taki trop. Wiec zaraz rozebralem ten czujnik I Panowie tak z czystej ciekawosci co tam moze sie zepsuc jak tam "nic" nie ma...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niby nic ale nie trzyma styków w odpowiedniej pozycji i klops. Nie polam nowego przy zakladaniu. Obrót na puszczonym pedale. ;-)

Sony Xperia Tapatalk 4.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak nie czujnik to tylko jakieś zwarcie w instalacji

zwarcie chyba bym odrzucił ... objawy chyba by były inne?

jeszcze jedna rzecz mnie zastanawia jak bez zapłonu w ogóle światła świeca ;)

Nie polam nowego przy zakladaniu. Obrót na puszczonym pedale. ;-)

Przy zakladaniu starego wlasnie cos mi nie pasowalo kombinowalem az wskoczyl…teraz juz wiem w czym sens ;)

Dzieki!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stop działa bez zapłonu. ;-)

Sony Xperia Tapatalk 4.

Faktycznie :)

Tez tak myslalem tylko dwoje kolegow mnie wprowadzili w blad.

Bylem dzis w ASO I nie mieli na stanie czujnikow I wyslali mnie do VW.

I w koncu kupilem w VW trosze inny jak moj stary ale zalozylem I dziala, zobaczymy czy jutro odpale samochod ;)

Raz jeszcze dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi też.Zielony to do Octavi ll mi dali.Dwa podobne konstrukcyjnie auta i juz mi sie we łbie je... ;-)

http://allegro.pl/oryginalny-nowyz-wlacznik-swiatel-stop-vw-audi-i3613705598.html

Sorry za zamęt.

Sony Xperia Tapatalk 4.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już dwa dni z rzędu odpalil rano.

Acz kolwiek dalej mi się coś nie podoba...więc dziś podlaczylem miernik pod baterię i

Pobór prądu 008,5mA a po ok. minucie spada do 002,1mA

Nie jestem elektrykiem z zawodu więc nie wiemcczy to wystarczy aby osłabić akumulator za noc?

Pozdrawiam ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe co zmierzyłes bo moja ma 160 mA i jest dobrze. ;-)

Czyli 85 Ah aku podzielić przez 0.16A to 531.25h podzielić przez 24 godziny doby wychodzi 22 dni minimum.

Sony Xperia Tapatalk 4.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe co zmierzyłes bo moja ma 160 mA i jest dobrze. ;-)

Czyli 85 Ah aku podzielić przez 0.16A to 531.25h podzielić przez 24 godziny doby wychodzi 22 dni minimum.

Sony Xperia Tapatalk 4.

hej,

w sumie Cie nie rozumie ;)

połączyłem miernik miedzy bateria a klema + i wyszły takie wyniki ... po za tym wszystko było wyłączone.

nie mowie ze "cos jest nie tak" pytam tylko czy taki pobór jest OK?

Mysle, ze problem jest po stronie moich krotkich trasach i akumulator poprostu jest nie doładowany.

zycze milego wieczoru @POWER-KRIS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może coś poj*** i może miało być 85mA ale to tak jeszcze raz mniej jak u Ciebie ;)

W sumie nie ma to już znaczenia...najważniejsze że stop już w nocy nie swieci ;)

Raz jeszcze dzięki za pomoc w temacie!

---------- Post dopisany 01-11-2013 at 18:48 ---------- Poprzedni post napisany 16-10-2013 at 21:54 ----------

Witam ponownie!

Jak to w końcu jest z tym poborem prądu...

Znowu miałem problemy rano aby odpalic napięcie przy rozruchu spadło do 8V

Akumulator ma dopiero rok,myślę że to wina niedoladowanego akumulatora.

Więc zaladowalem go do full prostownikiem i sprawdziłem pobór prądu na minusowej klemie i ...

Jak na mierniku ustawilem mA wartość wynosiła 02.07mA

Gdy dałem na A wartość wynosiła -0.830A

Nie mam pojęcia z tym poborem prądu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema. Widziałem PW tylko z czasem problem był jakoś.

Wiesz co a masz miernik włączony na DCA czy ACA?

Bo ogólnie należy przełożyć czerwony kabelek w mierniku w gniazdo z A i miernik włączyć na 2 DCA czyli mierzysz do 2 Amper Prądu Stałego.

A jak mierzysz napięcie 12V to czerwony kabelek w gniazdo V/omega i przełączyć na 20 DCV.

Sony Xperia Tapatalk 4.

---------- Post dopisany at 20:55 ---------- Poprzedni post napisany at 20:29 ----------

Powiedz mi jeszcze jakiej firmy masz radio? Może bym ukradł?

A na serio to np Alpine musi być podłączony przez stacyjke i bez kluczyka nie działać bo inaczej w 4 dni potrafi aku załatwić.

Sony Xperia Tapatalk 4.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jakie masz napięcie podczas pracy silnika i na zgaszonym silniku? Podczas pracy silnika od 13,8 do 14,5V, a na zgaszonym w okolicy 12.5V. Albo ładowanie szwankuje, albo jest jakaś upływność. Jutro sprawdzę jak to u mnie wygląda z tym prądem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wiec miernik to Sanwa CD772 i jest na "Auto Range" i oczywiscie czerwony kabelek w 15A (jak moge go przelaczyc?)

Radio ori RNS-e

ladowanie jest raczej OK na wolnych obrotach 14V

moze powodem rannych odpalen bylo poprostu nie doladowany akumulator (po rozladowaniu przez te lampy stopu) ale jak jest w koncu z tym poborem pradu samochodu w "spoczynku"...

dzis zaladowalemgo na full (tak mysle) i w najbliższych dniach zobacze co bedzie sie dzialo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaskoczyles mnie tym miernikiem. ;-)

Wiec jak wpinasz na 15A to mierzysz na A,

żeby mierzyć mA itp to musisz przepinac do mA kabelek w tych żółtych gniazdach.

Ale dopóki nie zejdziesz poniżej 0.4A to zostaw na 15A i przełącznik na A bo pisze ze w mA ma bezpiecznik max 0.4 A wiec spalisz.

http://www.a4club.pl/index.php?PHPSESSID=mno1qf3lhdkp54f3shef1u3lq6&topic=25142.0;all

http://www.google.com/search?hl=pl&gl=PL&ie=UTF-8&source=boatbrowser&q=jaki+pob%C3%B3r+pr%C4%85du+a4+b6

Masz lekturę na święta. ;-)

Sony Xperia Tapatalk 4.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...