Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Regeneracja pomp olejowych 2.0 tdi audi vw seat skoda


FUTURUM

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, w swoim ostatnim aucie (A6 C6 2.0 TDI BRF) robiłem u was napęd pompy i byłem zadowolony. Planuje teraz kupić A5 2.0 TDI 170km silnik Caha quattro z 2012(po lifcie). Czy w tym modelu również występuje to wadliwe rozwiązanie napędu pompy oleju?Będę wdzięczny za odp.

Edytowane przez Maniusiek28
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed kupnem sprawdzić ciśnienie na rozgrzanym oleju!!! Zaczynają wycierać sie wałki balansowe razem z panewkami-nie zabierak(imbus)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnie zdjęcie, po lewej w bdb stanie, prawa śmietnik..

IMG_20200622_163238.jpg

IMG_20200622_163256.jpg

IMG_20200622_164644.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, przeczytałem chyba wszystko w necie na temat tych pomp, jedni dają tulejki inni spawają masakra. Skorzystam z Waszej firmy FUTURUM.

Zdecydowałem się na ten krok bo za każdym razem robi mi się słabo jak słyszę o tych ołówkach itp.

Jestem umówiony w Gdyni na środę, zobaczymy.

Moja poczciwa jednostka BPW podobno zmieni kulturę pracy :) teraz ma coś ponad 261 tyś km...

Pytanie do kolegi Futurum, pokażesz jak w moim przypadku wyglądało z tą pompą? Czy było źle czy inaczej?

Edytowane przez RadekO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, RadekO napisał:

 

Moja poczciwa jednostka BPW podobno zmieni kulturę pracy

 

na to nie licz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha. No, ale za to będę miał chociaż  problem z pompą z głowy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 25.07.2020 o 06:56, RadekO napisał:

Moja poczciwa jednostka BPW podobno zmieni kulturę pracy :)

Kultura pracy zmienia się w momencie wywalenia wałków i zamontowaniu zwykłej pompy od 1,9.Tu nie będzie takiej ingerencji ponieważ moduł olejowy masz na kołach zębatych(zakładamy wałek balansowy ze wzmocnionym zabierakiem i już tam nie zaglądasz ).

wałek.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyjechałem w ostatniej chwili, powiedziano mi, że miałem więcej szczęścia niż rozumu. Imbus przekręcił się w gnieździe i malutko brakowało a by nie było napędu. 

Serdecznie dziękuję za pomoc. 

200 km już zrobiłem bez problemu.

Ludzie wymieniajcie to!

Dzięki Futurum i serwis Bosch VASS SERWIS

 

20200729_154739.jpg

20200729_200138.jpg

Edytowane przez RadekO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 27.07.2020 o 20:32, FUTURUM napisał:

Kultura pracy zmienia się w momencie wywalenia wałków i zamontowaniu zwykłej pompy od 1,9.Tu nie będzie takiej ingerencji ponieważ moduł olejowy masz na kołach zębatych(zakładamy wałek balansowy ze wzmocnionym zabierakiem i już tam nie zaglądasz ).

wałek.jpg

Ogólnie nie lepszym rozwiązaniem jest wstawienie pompy od 1.9 tdi?  Nie wiem jak to cenowo wygląda. Jakie są tego plusy i minusy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 29.06.2020 o 16:00, FUTURUM napisał:

Przed kupnem sprawdzić ciśnienie na rozgrzanym oleju!!! Zaczynają wycierać sie wałki balansowe razem z panewkami-nie zabierak(imbus)

Czy w przedliftach jak caga do 2012 roku także się wycierają te wałki? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Kodzak33 napisał:

Ogólnie nie lepszym rozwiązaniem jest wstawienie pompy od 1.9 tdi?  Nie wiem jak to cenowo wygląda. Jakie są tego plusy i minusy ?

Też właśnie jestem ciekaw. Słyszałem że trzeba zmieniać również wał ale czy to prawda to nie wiem i druga sprawa niby gorzej silnik pracuje czy to też prawda? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 17.08.2020 o 02:19, Kodzak33 napisał:

Czy w przedliftach jak caga do 2012 roku także się wycierają te wałki? 

Wałki nie tak szybko, wycierają się panewki w korpusie olejowym przez co gubi ciśnienie na rozgrzanym silniku..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 17.08.2020 o 09:16, Mateo1989 napisał:

Słyszałem że trzeba zmieniać również wał ale czy to prawda to nie wiem i druga sprawa niby gorzej silnik pracuje czy to też prawda?

Przy naprawie modułu olejowego nic nie wymieniasz(wał).Wał korbowy wymieniasz jeśli kastrujesz silnik z wałków i wstawiasz pompę od 1.9 aby kultura pracy była zadowalająca...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 8.06.2016 o 21:53, FUTURUM napisał:

-R.S. Autoserwis. Śmietanka R.-Wrocław

 

Cześć.

Mam kilka pytań:

1. czy w Skodzie Superb 2.0 140KM 2007r., oznaczenie silnika BSS także występuje przypadłość pompy oleju i czy zajmujecie się ich regenracją?

2. czy nadal polecacie warsztat pana Śmietanki we Wrocławiu?

3. czy dla użytkowników samochodów z kurą na masce też jest rabat i ile kosztuje regeneracja pompy do silnika BSS?

Edytowane przez Augustus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.3 tyg temu zakupiłem auto przeczytałem wszystko w temacie felernych pomp liczyłem że problem może mnie nie dotyczyć i się przeliczyłem.Dziś auto trafiło na warsztat demontaż miski i po zweryfikowaniu walka (Imbusa)okazało się że był wymieniany lecz gniazdo już wyrobione?.Szybki telefon i wysyłka kontakt super liczę na szybką i fachową naprawę modułu w Futurum.Przebieg pacjenta 286000tyś

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...