Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie klocki i tarcze hamulcowe polecacie do Audi A4 B6/B7?


wiktor1979

Rekomendowane odpowiedzi

34 minuty temu, KapelanLP napisał:

Witam! Chciałbym kupić tarcze sportowe Zimmermann przód i tył do B6 1.8T 2004 BEX 190km + mod około 220km. I pytanie mam takie, jakie wymiary tarcz wybrać ktoś wie? Z góry dzięki z pomoc. 

Takie jak masz aktualnie w aucie :facepalm:

No chyba że robisz swap.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

2 godziny temu, KapelanLP napisał:

Witam! Chciałbym kupić tarcze sportowe Zimmermann przód i tył do B6 1.8T 2004 BEX 190km + mod około 220km. I pytanie mam takie, jakie wymiary tarcz wybrać ktoś wie? Z góry dzięki z pomoc. 

Masz rozmiar 312/255mm p/t. Czego byś tam nie założyl to hamować nie będzie. Montuj swap 320mm przód 288mm tyl i będzie coś czuć:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobry komplet dobrany na 320/288 też robi robotę, to już całkiem inne zaciski i tarcze niż 312/255.
345/300 to już poezja, ale nie każdy sobie na nie pozwoli no i zestawik nie kończy szybko zawieszenie? Przód troszkę waży...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 20.05.2017 o 21:26, albert224 napisał:

Serio najpierw tylna jedna poszła a teraz musze sprawdzić przednią bo jest lekkie bicie. Klocki DS i ulkadalem je dość delikatnie i przez jakieś 1,5 kk km .

 

Nie wiem co się stało ale na pewno się nie wygięły jak wspomniałeś :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 5/22/2017 o 00:35, RumJanek napisał:

Dobry komplet dobrany na 320/288 też robi robotę, to już całkiem inne zaciski i tarcze niż 312/255.
345/300 to już poezja, ale nie każdy sobie na nie pozwoli no i zestawik nie kończy szybko zawieszenie? Przód troszkę waży...

E tam poniżej 10kg różnicy na oba koła;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz, niby 10kg na samochód różnicy nie robi, ale amortyzator tak.
Masz 312mm to kopiesz piłkę footbolową, zmienisz na 320mm to już kopiesz do kosza, a 345mm to poziom podstawowy yzej i już masz małą piłkę lekarską, da się ale gdzie się szybciej zmeczysz?
Z zawieszeniem nie podobnie? Gumy, łączniki, stabilizatory, amory itp.? Nie mówię o gładkich grobach, ale nie równych i jak w dziurę wpadniesz, uwierz mi, zawieszenie dostaje za swoje, na się przekonałem, hamowanie pierwsza klasa ale wszystko zaczęło lecieć szybciej...
Mówię o standardowych i kiepskich drogach!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma się co czepiac tych kilku kg. Równie dobrze kierowca może być przypakowany itp......
Nie każdy też robi na tyle kilometrów żeby to odczuć.

Przy większych zestawach to raczej cena dyktuje warunki.

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
 

Edytowane przez lysy-wr400
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

RumJanek ma racje ;) Robi to ogromną różnice, nawet gdyby był to kilogram.

 

lysy-wr400 - kilogram na tarczy zrobi więcej niż 100 kg różnicy w wadze kierowcy ;) Bierz pod uwagę, że jest to masa nieresorowana. Pamiętasz takie zabawy z dzieciństwa, że łapałeś koło rowerowe za ośkę i ktoś je rozkręcał ? Ciężko było skręcić czyli wybić z płaszczyzny obrotu no nie ? O to się właśnie w tym wszystkim rozchodzi ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No racja.
[emoji5]

Czyli nie tylko ceną trzeba się sugerować.

Osobiście uważam ze jeśli ktoś jeździ energicznie to większe hamulce to podstawa.
Trzeba się liczyć z tymi faktami i założyć większe.

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi mi o to, że seryjne amory i inne podzespoły dostają w d*** jak mocno odbije kołem w górę, wtedy czuć tą rozpędzoną masę jak dobija, jeśli amory i sprężyny są mocniejsze, wtedy nie ma problemu, m.in. w S4 bo inaczej by tego nie zakładali.
Nie ma takiego problemu jeśli drogi są równe i po dziurach się nie jeździ mocno.
Ja kiedyś latalem kilka tygodni w Austrii z reklamami, żeby trochę nogi poćwiczyć, zakładałem na nogi woreczki, pół kg każdy, uwierzcie że po kilometrze je zdejmowalem, ten kilogram robił takie obciazenie i zmęczenie nóg, jak bym maraton robił :D
Nie myślcie że odradzam zestaw 345/300, w żadnym wypadku, dzielę się spostrzeżeniem na co dodatkowo zwrócić uwagę bo sam na takim jeździłem i skuteczność była zajefajna, moja jak jechała na serii a później nie wiedząc o zmianie depnela tak samo, prawie miała nos na kierownicy :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, a co byście polecili do mojej B6?
dogorywają mi przednie hamulce i muszę wymienić cały komplet; 
problem u mnie jest, że autko stoi od czasu do czasu nie ruszane i troche  rzdzewialy - widziałem gdzieś wyżej polecane Ferodo z powłoką antykorozyjną?
zda to egzamin?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, koscielny napisał:

Koledzy, a co byście polecili do mojej B6?
dogorywają mi przednie hamulce i muszę wymienić cały komplet; 
problem u mnie jest, że autko stoi od czasu do czasu nie ruszane i troche  rzdzewialy - widziałem gdzieś wyżej polecane Ferodo z powłoką antykorozyjną?
zda to egzamin?

 

312mm jeszcze nie ma z powłoką w inter carsie. Bo taki rozmiaz za pewne masz;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak mi to wygląda...
mierzyłem obwód (~989mm) i po przeliczeniu najbliżej do 312mm srednicy 

strasznie mi zebralo wewnętrzną strone tarczy, chyba wczesniej ktos o tym pisal, musze przesledzic jeszcze raz watek

Wandej,

to ostatecznie co mi polecisz w takim wypadku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy jakie tarcze Zimmerman i klocki Ferodo do 

 A4 B6 Avant 1.9 tdi silnik BKE 85kW rok prod 2004
VIN WAUZZZ8E45A090897.

styl jazdy normalny 

gdzie najlepiej na alledrogo czy jakiś iny sklep??
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 1.06.2017 o 10:57, mateusztbg napisał:

Pisz do forumowego wandeja, najlepsze ceny ma a i doradzi dobrze ;)

Potwierdzam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panów,

chciałbym zapytać o poradę w sprawie tarcz i klocków na przód do mojej B6 (1.9TDI AVF, bez chipa). Raczej do normalnej jazdy, ale czasem wyskoczy się na autostradę (jeżdżę 160 z rodzinką) plus jeżdżę na co dzień po Warszawie, czyli szybciej i dynamiczniej niż w małej mieścinie - stąd przydałby się lepsze heble. Na 90% nie rozważam swapa (czyli szukam tarcz 288/25), nie chce mi się bawić w wymianę dodatkowych części, za to pomyślałem o lepszych tarczach i klockach. Zdążyłem zorientować się, że dość mocno polecanym i chwalonym zestawem są tarcze Zimmermann i klocki Ferodo. I na taki zestaw budżet pewnie się znajdzie.

Moje pytanie, czy opłaca się dopłacać do tarcz perforowanych ZIMMERMANN - Sport Coat Z? Cenowo wychodzi ok 280 zł / szt co jest 2x więcej niż zwykłe tarcze. Czy faktycznie skuteczność jest lepsza i człowiek nie żałuje wydanych PLNów?

Drugie pytanie to jakie klocki do tego? Standard Ferodo czy jest jeszcze coś lepszego?

I trzecie: do końca roku będę zmieniać także i tył, czy tu także warto inwestować w tarcze perforowane?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, baarszczu napisał:

Witam Panów,

chciałbym zapytać o poradę w sprawie tarcz i klocków na przód do mojej B6 (1.9TDI AVF, bez chipa). Raczej do normalnej jazdy, ale czasem wyskoczy się na autostradę (jeżdżę 160 z rodzinką) plus jeżdżę na co dzień po Warszawie, czyli szybciej i dynamiczniej niż w małej mieścinie - stąd przydałby się lepsze heble. Na 90% nie rozważam swapa (czyli szukam tarcz 288/25), nie chce mi się bawić w wymianę dodatkowych części, za to pomyślałem o lepszych tarczach i klockach. Zdążyłem zorientować się, że dość mocno polecanym i chwalonym zestawem są tarcze Zimmermann i klocki Ferodo. I na taki zestaw budżet pewnie się znajdzie.

Moje pytanie, czy opłaca się dopłacać do tarcz perforowanych ZIMMERMANN - Sport Coat Z? Cenowo wychodzi ok 280 zł / szt co jest 2x więcej niż zwykłe tarcze. Czy faktycznie skuteczność jest lepsza i człowiek nie żałuje wydanych PLNów?

Drugie pytanie to jakie klocki do tego? Standard Ferodo czy jest jeszcze coś lepszego?

I trzecie: do końca roku będę zmieniać także i tył, czy tu także warto inwestować w tarcze perforowane?

W tym rozmiarze nie ma sensu inwestować w tarcze perforowane. Założ zestaw zwykłych zimmermann + klocki ferodo lub tarcze i klocki ferodo.

 Będziesz zadowolony a i po kieszeni też nie dostaniesz mocno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...