Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie klocki i tarcze hamulcowe polecacie do Audi A4 B6/B7?


wiktor1979

Rekomendowane odpowiedzi

3 godziny temu, Wandej napisał:

W tym rozmiarze nie ma sensu inwestować w tarcze perforowane. Założ zestaw zwykłych zimmermann + klocki ferodo lub tarcze i klocki ferodo.

 Będziesz zadowolony a i po kieszeni też nie dostaniesz mocno.

@Wandej dzięki za opinię. Przy okazji, wyczytałem, że możesz sprzedać komponenty w całkiem dobrej cenie. Można wiedzieć, ile kosztowałby u Ciebie taki zestaw ZIMMERMANN + FERODO, tylko przód?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Potwierdzam.Mam je w B5,tarcze i klocki na przodzie i spisują się dobrze.

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bierz textara

tarcze pokryte powłoka antykorozyjną COAT

koszt 288mm to około 410zł za tarcze i klocki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bierz textara
tarcze pokryte powłoka antykorozyjną COAT
koszt 288mm to około 410zł za tarcze i klocki

Ferodo teraz tez ma powłokę i wolałbym od Textara chociażby ze względu na cene


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem ze ferrodo juz ma

a ile wychodzi komplet z ferrodo 288mm

Edytowane przez wyzyk83
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem ze ferrodo juz ma
a ile wychodzi komplet z ferrodo 288mm

Zależy gdzie kupisz ale około 310-320zl


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tyle to płaciłem za komplet ferrodo ale tarcze bez powłoki?

także nie wierzę że klocki i tarcze ferodo z powłoką kosztują 320zł

Edytowane przez wyzyk83
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakościowo Ferodo na pewno nie będzie gorsze od Textara a będzie znacznie tańsze tak jak Wandej wspomniał.

Jak już miałbyś dołożyć to Zimmermann bo to niemiecki produkt, do Textara nie warto dokładać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tyle to płaciłem za komplet ferrodo ale tarcze bez powłoki?
także nie wierzę że klocki i tarcze ferodo z powłoką kosztują 320zł

Tak kosztują. Jeszcze nie wszystkie w ofercie maja z powłoka ale jest tego coraz więcej. A po za tym przy takim rozmiarze i tak ledwo tarcze widać wiec powłoka IMO to zbędny temat.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tarczę z powłoką zakładam nie ze względu na wygląd lecz na to że tarcza jest bardziej odporna na korozję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takim razie który komplet : FERODO czy TEXTAR ? (mowa o serii 288mm)

Ja nie dawno wrzuciłem textara na tył tarcza i klocek. Spisują się ok. Wcześniej zakładałem oz + ferodo dlatego teraz dla odmiany dałem textar.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tarczę z powłoką zakładam nie ze względu na wygląd lecz na to że tarcza jest bardziej odporna na korozję

Sugerujesz ze tarcza z powłoka prędzej się zużyje niż skoroduje?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja montuje textara komplety albo tarcze zimmermana i klocek ferodo

jedne jak i drugie spisują bez zarzutów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Wandej napisał:


Sugerujesz ze tarcza z powłoka prędzej się zużyje niż skoroduje?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

miałem na myśli że dłużej wytrzyma przed korozją niż ta bez powloki coat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem na myśli że dłużej wytrzyma przed korozją niż ta bez powloki coat

To wiadomo. Tarcze z powłoka i tak zaraz korodują po zewnętrznej stronie i jeśli auto chwile postoi to również na miejscu styku z klockiem. Jak dla mnie + w miejscu gdzie zakłada się ja na piastę ale tylko w przypadku dużych tarcz


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Wandej napisał:


To wiadomo. Tarcze z powłoka i tak zaraz korodują po zewnętrznej stronie i jeśli auto chwile postoi to również na miejscu styku z klockiem. Jak dla mnie + w miejscu gdzie zakłada się ja na piastę ale tylko w przypadku dużych tarcz


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

właśnie oto mi chodzi styk z piasta oraz od wewnątrz i ranty nie korodują

dla mnie osobiście 80zł za komplet na przód nie robi różnicy i wole dołożyć do powłoki coat

ale to zależy na co kogo stać

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...