Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie klocki i tarcze hamulcowe polecacie do Audi A4 B6/B7?


wiktor1979

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 27.04.2019 o 22:42, Wandej napisał:

Jak dobrze przerzeźbisz to i podejdą z merca Actrosa.

Szukaj z q5 poliftowego będzie p&p

Dzięki za pomoc :) pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Witam, miałbym prośbę o dobór tarcz i klocków do Audi A4 b6 1.8T quattro

tarcze mam p312/t255 1LT/1KP

VIN jeśli potrzeba to WAUZZZ8E24A057976

Zależy mi na dobrej sile hamowania( aktualnie mam założone ATE i średnio mi pasuje). Chce także założyć przewody w oplocie, co by troszkę wzmocnić hamulce (nie jestem specem, ale powinno dać jakiś efekt?)  A i jeszcze jedno pytanko, jeśli jesteś w temacie, takie heble(312/255) stykną do mocy około 200-210KM czy raczej przed chipem myśleć nad swapem?

Byłbym wdzięczny za pomoc w doborze i jakieś ceny zestawu tarcze/klocki/przewody.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rób swapa 320/288mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jakieś mniej więcej koszty takiego swapa? 

I koszty zestawu 312/255 gdybym się narazie wstrzymał z chipem bo nie wiem jak to mnie finansowo wyjdzie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, artalepo napisał:

A jakieś mniej więcej koszty takiego swapa? 

I koszty zestawu 312/255 gdybym się narazie wstrzymał z chipem bo nie wiem jak to mnie finansowo wyjdzie ;)

napierw hamulce, potem c*py

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdaje sobie sprawę o kolejności w tuningu, i jestem zwolennikiem tego że najpierw hamulce/konkretne opony/przeniesienie napędu - ale to nie o tym jest temat.

Chciałbym się po prostu zorientować w kosztach swapa na 320/288 a wymianą na aktualny rozmiar bo może się okazać że braknie funduszy i muszę narazie zostać na 312/255 i odłożyć podnoszenie mocy w czasie. Tak więc jeśli masz wiedzę nt szacunkowych kosztów to byłbym wdzięczny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, artalepo napisał:

Zdaje sobie sprawę o kolejności w tuningu, i jestem zwolennikiem tego że najpierw hamulce/konkretne opony/przeniesienie napędu - ale to nie o tym jest temat.

Chciałbym się po prostu zorientować w kosztach swapa na 320/288 a wymianą na aktualny rozmiar bo może się okazać że braknie funduszy i muszę narazie zostać na 312/255 i odłożyć podnoszenie mocy w czasie. Tak więc jeśli masz wiedzę nt szacunkowych kosztów to byłbym wdzięczny

ok 2500zł 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Dev napisał:

ok 2500zł 

Ale warto , lepiej zrobić na raty 320/288, przód później tył niż inwestować w 312/255

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, greg2505 napisał:

Ale warto , lepiej zrobić na raty 320/288, przód później tył niż inwestować w 312/255

jo, rób najpierw przód 320mm a z biegiem czasu 288 na tył

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć.

Mam pytanie przed zakupem. Jakie tarcze i klocki będą pasowały do mojego auta nr VIN WAUZZZ8E13A112318. Chcę kupić komplet przód i tył.

Pozdrawiam
Krzysztof

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, =Fresz= napisał:

Cześć.

Mam pytanie przed zakupem. Jakie tarcze i klocki będą pasowały do mojego auta nr VIN WAUZZZ8E13A112318. Chcę kupić komplet przód i tył.

Pozdrawiam
Krzysztof

312mm/255mm. Gdybyś był zainteresowany zakupem pisz pw.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, potrzebuję klocki i tarcze, przód 312 i tył 255. Wiem, że lepszy byłby swap na większy rozmiar, ale aktualnie nie mogę sobie na to pozwolić. Pytanie moje jedno, jaką firmę polecacie? Wczoraj przyjechałem z Holandii, trochę zasuwałem, jak się zatrzymałem to aż dym z klocków leciał, a w pewnym momencie w ogóle nie czułem, żeby one hamowały po nagrzaniu (pedał na maxa i było można wyczuć ślizganie się klocków po tarczy). Nie wiem jakie są klocki teraz bo nie widzę, a montował je poprzedni właściciel. Wymieniać może płyn hamulcowy przy okazji i przewody? Czy zostawić jak jest ok?

A i czy jest sens inwestować w perforowane tarcze? (nawiercane)

Edytowane przez veltikey
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 31.05.2019 o 17:24, veltikey napisał:

Witam, potrzebuję klocki i tarcze, przód 312 i tył 255. Wiem, że lepszy byłby swap na większy rozmiar, ale aktualnie nie mogę sobie na to pozwolić. Pytanie moje jedno, jaką firmę polecacie? Wczoraj przyjechałem z Holandii, trochę zasuwałem, jak się zatrzymałem to aż dym z klocków leciał, a w pewnym momencie w ogóle nie czułem, żeby one hamowały po nagrzaniu (pedał na maxa i było można wyczuć ślizganie się klocków po tarczy). Nie wiem jakie są klocki teraz bo nie widzę, a montował je poprzedni właściciel. Wymieniać może płyn hamulcowy przy okazji i przewody? Czy zostawić jak jest ok?

A i czy jest sens inwestować w perforowane tarcze? (nawiercane)

jesli juz to nacinane lub nacinano-nawiercane. Same nawiercane maja tendencje do wyginania sie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, DivaynEays napisał:

Same nawiercane maja tendencje do wyginania sie

:facepalm:

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potrzebuje tarcze i klocki do a4b6 3.0 asn manual quattro. Nie jestem pewien jaki jest rozmiar. Jak by ktoś coś miał proszę na pw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, bartez55 napisał:

Potrzebuje tarcze i klocki do a4b6 3.0 asn manual quattro. Nie jestem pewien jaki jest rozmiar. Jak by ktoś coś miał proszę na pw.

312/255 w serii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 2.06.2019 o 00:43, DivaynEays napisał:

jesli juz to nacinane lub nacinano-nawiercane. Same nawiercane maja tendencje do wyginania sie

 

Taak, bo tarcze się wyginają :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, Adam-Lewian napisał:

 

Taak, bo tarcze się wyginają :D

same

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


DEV - który zestaw będzie skuteczniejszy na przód do mojej A4 B6  i starczy na dłużej ? Gładki Zimmermann 320 mm  do tego Ferodo DS performace - czy Zimmermann GT i Ferodo Premier.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...