Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Napinacz, łańcuch rozrządu 1.8T BEX AVJ


kamil7361

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2.6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

No fajnie tylko to raczej ten elektrohydrauliczny

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, grzesiek216 napisał:

No fajnie tylko to raczej ten elektrohydrauliczny

 

ten jest bez " fazatora " - nie ma w nim solenoidu. 
Istnieją 2 typy, " z wtyczką " i " bez " 
kolega Ci wysłał " bez " tak jak chciałeś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No zgadza się tylko ja mam oczywiście ten drogi ale podobno da się to zmienić i tego cały czas próbuje się dowiedzieć. Nie chcę od nowa wałkować tematu bo pewnie już dawno to ktoś tłumaczył tzn zamontowanie tego bez cewki w zamian za fabryczny z cewka. Postów jest kilka tysięcy i nie jestem w stanie znaleźć konkretnego dlatego jeśli ktoś wie gdzie to jest to niech poda linka i już.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, grzesiek216 napisał:

No zgadza się tylko ja mam oczywiście ten drogi ale podobno da się to zmienić i tego cały czas próbuje się dowiedzieć. Nie chcę od nowa wałkować tematu bo pewnie już dawno to ktoś tłumaczył tzn zamontowanie tego bez cewki w zamian za fabryczny z cewka. Postów jest kilka tysięcy i nie jestem w stanie znaleźć konkretnego dlatego jeśli ktoś wie gdzie to jest to niech poda linka i już.

Przecież jego montaż się niczym nie różni od tego co masz teraz. Trzeba tylko po takim zabiegu wywalić to gówno z softu żeby nie waliło błędami i nie świecił check. Już sporo osób jeździ na takim setupie. Jak nie masz w okolicy takiej osoby co potrafi to wyłączyć, a ciężko to stwierdzić bo nawet nie chciało się uzupełnić profilu, to kup jeszcze mppsa żeby zgrać wsad (70zł na alledrogo). Wysyłasz do jednego z polecanych tunerów, który ogarnie to zdalnie i wgrywasz poprawiony wsad.

Przejrzyj kilka ostatnich stron tematu i się dokopiesz. Sory ale ja za Ciebie czarnej roboty nie będę odwalać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i to jest konkretna odpowiedź. Dzięki. Gdyby to było kilka stron które przewalilem i nic nie znalazłem to nie pisałbym za każdym razem o odnośniku do tematu samej zmiany. W temacie napinacza jest w kółko gadka przez setki stron o oleju łańcuchu itd a nie o opcji przekładki prostszego sprzętu i jak się okazuje to osobna zabawa z softem ale tego jakoś specjalnie nikt nie porusza a przecież takie super rozwiązanie. Mimo wszystko dzięki jeszcze raz będę szukał kogoś u siebie kto to ogarnie tzn w zielonej górze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam sprawdzic czujnik walka rozrzadu.Mi w kanałach tez pokazywał różne wartości silnik po nagraniu na wolnych szarpal telepalo buda jak dawałem gazu wszystko ok wymieniłem na nowy i jak ręką odjol. Jestem z Warszawy jak ty też możemy się spotkać podmienimy zobaczysz czy to to zeby sie niepotrzebnie na koszta nie wbijać.  :)

Edytowane przez Damian022
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A was tam w tej Warszawie na lekcjach czytania - uczyli sztuki "czytania ze zrozumieniem"? Zepsuć się może wszystko, każdy czujnik, i każdy zespół. Temat dotyczy problemów związanych z napinaczem w wersji z solenoidem - właściwie zdiagnozowanych. Nie dotyczy "telepania" na wolnych z powodu np "przebitej" świecy zapłonowej, lub uszkodzonego MAF itd. Tak, więc nie pleć "bezdur" o tym. że coś Ci tam w kanałach "pokazywało" bo jedną rzeczą jest co "pokazuje" a drugą - interpretacja tego.

Jak "Goździkowej pomogła Etopiryna" to już nie znaczy, że np na koronawirusa - ona też zadziała. Nie znaczy to też, że pewien rachiit z Żoliborza przestanie psuć moją Polskę - nawet jak mu się założy 3 maseczki na obrzydły pysk...

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wracają do tematu. Jak pisałem wcześniej mój grzechotał. Wymieniłem na swaga i grzechotał dalej. Wymieniłem na ori bez i jest ciszej, ale delikatne brzęczenie słyszę. Poddaję się i zostawiam. U was całkiem cicho? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, grubcio1980 napisał:

A wracają do tematu. Jak pisałem wcześniej mój grzechotał. Wymieniłem na swaga i grzechotał dalej. Wymieniłem na ori bez i jest ciszej, ale delikatne brzęczenie słyszę. Poddaję się i zostawiam. U was całkiem cicho? 

Odpukać na febim bez wtyki po prawie 6tys cicho i zero terkotania przy odpalaniu nawet po kilku dniach postoju i oby tak zostało jak najdłużej.

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, grubcio1980 napisał:

A wracają do tematu. Jak pisałem wcześniej mój grzechotał. Wymieniłem na swaga i grzechotał dalej. Wymieniłem na ori bez i jest ciszej, ale delikatne brzęczenie słyszę. Poddaję się i zostawiam. U was całkiem cicho? 

Ja wymieniłem równieżna SWAG'a napinacz z solenoidem + łańcuch.

Zrobione mam na tym zestawie już, a może dopiero 13 tyś . Na zimnym czy ciepłym jest cicho, po tygodniowym postoju jest max 1 sek grzechotania (tak cichego, ze z miejsca kierowcy przy otwartych drzwiach go praktycznie nie słychać, a dopiero gdy sie stanie przy otwartej klapie komory silnika) dodam, że po dłuższym postoju nie zawsze zaterkocze, także według mnie jak narazie jest wszystko okej no i oby zostało tak na wieki :drunk: a gdy juz kiedyś nadejdzie taki moment ( oby nie ) to zakupię ori napinacz bez solenoidu :) z wiadomych względów :D

1 godzinę temu, grubcio1980 napisał:

Przy odpalaniu u mnie zawsze cicho było. Przy 2000 słyszę takie terkotanie 

 

u mnie na niskich obrotach jak i na wysokich brak terkotania.
 

Edytowane przez michall51
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

historia z przesuniętym znakiem na wałku ssącym jest efektem niewiedzy i powielania jej lub trzepania piany ... trzeba zadać sobie pytanie czy 1.8 T składamy na wsuniętym tłoku fazy czy wysuniętym. Nikt o tym nie mówi nawet guru tego forum ... Więc otsochodzi ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

materiały i dowody na to że to ustrojstwo zwane HEMOROIDEM jest wynalazkiem jest urządzeniem które jest niezbędne w silniku 1.8 T . 

poprawnie utawienie zapewnia zero drgań wibracji szarpań grzechotania podczas rozruchu i  masę innych historii które towarzyszą podczas ustawienia ząbkiem do przodu.

łancuch.jpg

rozrzad.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, przem8 napisał:

Po wartości w 93 to masz rozrząd przestawiony o ząbek.

więc dlaczego auto chodzi poprawnie czuć moc i nie trzepie budą na jałowym ???? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, ocelot103 napisał:

więc dlaczego auto chodzi poprawnie czuć moc i nie trzepie budą na jałowym ???? 

Spytaj konstruktorów. Jeździłem długo z tak przestawionym rozrządem i napinacz też hałasował przy rozruchu, był przymulony z dołu i palił 2l więcej na setkę. Jak Ci odpowiada to jeździj ale to jest nieprawidłowe ustawienie. Tyle w temacie.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

więc prosze mi pokazać okienko z przemieszczającą się fazą z ząbkiem do przodu to przyznam racje :D bo z tego co się orientuje to na 100 działać nie będzie.  tłok przemieści obie płozy w góre i tak bedzie działał i błedu nie bedzie !!! okienka z i kątem zmiennej fazy też nie będzie  ... i zastanawiam się dlaczego nikt tego tematu nie porusza. 
a przyczynę dużego spalania trzeba poszukać gdzie indziej. 


 

Edytowane przez ocelot103
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zwórć uwage na okienka ząbek w przód a ząbek w oczko i jakie będą się wyświetlały okienka20191021_090303ząbek do przodu.jpg

ząbek w przód.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, ocelot103 napisał:

więc prosze mi pokazać okienko z przemieszczającą się fazą z ząbkiem do przodu to przyznam racje :D bo z tego co się orientuje to na 100 działać nie będzie.  tłok przemieści obie płozy w góre i tak bedzie działał i błedu nie bedzie !!! okienka z i kątem zmiennej fazy też nie będzie  ... i zastanawiam się dlaczego nikt tego tematu nie porusza. 
a przyczynę dużego spalania trzeba poszukać gdzie indziej. 


 

masz przestawiony rozrząd na pasku o 1z do tylu ,wałki są dobrze spięte a jak twierdzisz że jest z moca ok i silnik jest elastyczny to żyj w nie wiedzy dalej lub ustaw rozrząd poprawnie i dopiero się wypowiedz 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...