Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Napinacz, łańcuch rozrządu 1.8T BEX AVJ


kamil7361

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2.6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

45 minut temu, Wojtek95 napisał:

Panowie mam problem, w kanale 93 miałem wartość -12cf i oddałem auto do mechanika żeby przestawił rozrząd o 1 ząbek do przodu po ustawieniu teraz pokazuje mi -14cf co jest grane ? Pozdrawiam

Wywalało Ci błąd może? Jak doprowadzisz do ładu to daj znać czy będzie duża różnica w dynamice. W innym audi mam -14 i nic się nie dzieje więc jestem ciekaw czy są jakieś drastyczne zmiany po prawidłowym ustawieniu :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

43 minuty temu, przem8 napisał:

Wywalało Ci błąd może? Jak doprowadzisz do ładu to daj znać czy będzie duża różnica w dynamice. W innym audi mam -14 i nic się nie dzieje więc jestem ciekaw czy są jakieś drastyczne zmiany po prawidłowym ustawieniu :D

Żadnego błędu niema i nie było wszystko się wydaje ok tylko jest tak jakby przymulone te auto a może mi sie wydaje :-) dam znać jak coś sie zmieni 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma reakcji na pedał gazu i to normalne takie zachowanie przy tej wartości,takie rozpędzanie na siłę:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, mniej więcej jakie koszta łańcucha z napinaczem i robocizną (części dobrej marki) tak +/- ? w 2k powinno się wyrobić ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, mniej więcej jakie koszta łańcucha z napinaczem i robocizną (części dobrej marki) tak +/- ? w 2k powinno się wyrobić ?
Ja niedawno kupywalem oryginalny napinacz (2525zl), lancuch (niecale 300 chyba) to z robocizna mnie wyszlo lekko ponad 3tys.

Wysłane z mojego SM-N920C przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, kuki181993 napisał:

Ja niedawno kupywalem oryginalny napinacz (2525zl), lancuch (niecale 300 chyba) to z robocizna mnie wyszlo lekko ponad 3tys.

Wysłane z mojego SM-N920C przy użyciu Tapatalka
 

A teraz odpowiedz sobie sam na pytanie. Czy ta suma wystarczyłaby Tobie i jeszcze jednej osobie na... tydzień pod palmami? Jeżeli nie - to... dobrze zrobiłeś kupując i montując napinacz, jeżeli tak, to poczytaj ten wątek tak "2 lata wstecz" znajdź moje wpisy i... nierób tego więcej :)

  • Pomoc techniczna 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Wylye napisał:

A teraz odpowiedz sobie sam na pytanie. Czy ta suma wystarczyłaby Tobie i jeszcze jednej osobie na... tydzień pod palmami? Jeżeli nie - to... dobrze zrobiłeś kupując i montując napinacz, jeżeli tak, to poczytaj ten wątek tak "2 lata wstecz" znajdź moje wpisy i... nierób tego więcej :)

Wylye podejrzewam,że gość teraz rwie sobie włosy nie powiem skąd :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wylye podejrzewam,że gość teraz rwie sobie włosy nie powiem skąd :facepalm:
Nie, dlaczego? :) i tak nie zaluje zakupu ale warto wiedziec na nastepny raz. To ze Ty moze bys rwal wlosy nie wiem skad to nie znaczy ze ja ;). Ja bynajmniej nie oduczulem zbyt mocno zebym mial wybierac wczasy pod palmami lub napinacz

Wysłane z mojego SM-N920C przy użyciu Tapatalka

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JA wymieniłem niedawno napinacz + łańcuch FAI + rozrząd contitech przy objawach grzechotanie przy odpalaniu zimnego silnika, klekotanie jakby z tylu obudowy do tego wartość w grupie 093 -16

 

po wymianie napinacza i łańcucha grzechotanie przy odpalaniu zimnego silnika zniknęło, ale nadal lekko klekocze z tylu silnika

po wymienianie całego rozrządu wartość w grupie 093 mam 2 i silnik się odmulił

stary napinacz

DSC0189jp_qxxaxeq.jpg

nowy 

DSC0181jp_qxxaxsp.jpg

 

do tego na starym łańcuchu są jakieś znaki jakby ktoś już wcześniej tam zglądał

DSC0193jp_qxxaxsh.jpg

wymiana rozrządu i łańcucha wyniosła mnie 600zl, części 450zl rozrząd i 750zl napinacz i łańcuch

Edytowane przez iddle37
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzie kupiłeś napinacz? A jeśli mógłbym prosić kolegę wylye o numer napinacza tego bez soneloida i czy podejdzie do bfb? Bo wygląda że padł mi sam N205 

błąd 17939- Camshaft timing Adjustment: Open circuit P1531- 004- No signal / communication- intermittent. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten napinacz w pudełku wygląda tak samo jak mój,( w sensie opakowanie i napinacz), wytrzymał już ponad 100 tyś km, czasami się odezwie na zimnym,ale przy takim przebiegu 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, erka napisał:

Gdzie kupiłeś napinacz?

 

http://allegro.pl/lancuch-rozrzadu-audi-a4-b5-b6-b7-passat-b5-1-8-t-i6999709866.html

Edytowane przez iddle37
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 28.11.2017 o 09:27, iddle37 napisał:

JA wymieniłem niedawno napinacz + łańcuch FAI + rozrząd contitech przy objawach grzechotanie przy odpalaniu zimnego silnika, klekotanie jakby z tylu obudowy do tego wartość w grupie 093 -16

 

po wymianie napinacza i łańcucha grzechotanie przy odpalaniu zimnego silnika zniknęło, ale nadal lekko klekocze z tylu silnika

po wymienianie całego rozrządu wartość w grupie 093 mam 2 i silnik się odmulił

stary napinacz

DSC0189jp_qxxaxeq.jpg

nowy 

DSC0181jp_qxxaxsp.jpg

 

do tego na starym łańcuchu są jakieś znaki jakby ktoś już wcześniej tam zglądał

DSC0193jp_qxxaxsh.jpg

wymiana rozrządu i łańcucha wyniosła mnie 600zl, części 450zl rozrząd i 750zl napinacz i łańcuch

Firma FAI to dobry Brytyjski producent - jednak montowanie napinacza OEM z solenoidem nie jest wg mnie grą wartą świeczki. Dlaczego? piszę w tym topiku od dawna.

W dniu 28.11.2017 o 16:15, erka napisał:

Gdzie kupiłeś napinacz? A jeśli mógłbym prosić kolegę wylye o numer napinacza tego bez soneloida i czy podejdzie do bfb? Bo wygląda że padł mi sam N205 

błąd 17939- Camshaft timing Adjustment: Open circuit P1531- 004- No signal / communication- intermittent. 

 

NAPINACZ BEZ FAZATORA

Numery OE

AUDI:    058 109 217 B
AUTLOG:    KT7005
BUGIAD:    BSP23265
FEBI BILSTEIN:    27070
JP GROUP:    1112600400
MAXGEAR:    54-0506
OSSCA:    08386
SEAT:    058 109 217 B
SKODA:    058 109 217 B
VAICO:    V10-9865
VPM:    VPM058109217B
VW:    058 109 217 B

Po montażu, jak przeszkadza Ci świecąca kontrolka MIL (check engine) trzeba pojechać do kogoś żeby Ci wyłączył kontrolkę MIL na tę okoliczność. To w zależności od "widzi mi się" tunera będzie od 200 do 300zł

I jeszcze UWGA do @erka Z OSTATNIEJ CHWILI. Ponieważ, w wyniku rozmów na PRIV udało mi się dowiedzieć, że miał on zgięty/złamany PIN w ECU odpowiedzialny za komunikację z G40 -  proszę więc nie kojarzyć nazbyt ORTODOKSYJNIE* tej "pary" błędów ie:

Cytuj

17939 Camshaft timing Adjustment: Open circuit p1531 004 no signal/communication- intermittent. 16727 Camshaft position sensor G40 signal too high p0343 001 upper limit exceeded

Z samym tylko N205 a "pochylać się" również i nad  G40 Dla potomnych PINO-logia w ECU i w samym G40 jest TU

_______________________________________________

* Ross-Tech podaje że tam również należy "kopać" 

Może komuś się przyda.

Edytowane przez Wylye
uzupełnienie
  • Pomoc techniczna 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napinacz w audi Kraków 874 zł.

Chyba najlepiej brać z ASO?

Autlog itp reszta zamienników po ok 300 zł więc nie wiem czy nie lepiej raz więcej zapłacić...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...