Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Napinacz, łańcuch rozrządu 1.8T BEX AVJ


kamil7361

Rekomendowane odpowiedzi

Lekko przesunięty względem znaku ma być ząbek na wałku wydechowym, tak aby między znakami wychodziło 16 ogniw łańcucha, w necie jest sporo zdjęć jak dokładnie to wygląda,pewnie po ustawieniu prawidłowo na łańcuchu na pasku może być przesunięty o jeden ząb 

Edytowane przez strazak93
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2.6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

22 godziny temu, gardes napisał:

Pokrywa zdjęta, okazało się że wałek ssący jest lekko przesunięty w prawo o nie cały ząbek.

Szukać nowego łańcuszka czy zestaw napinacz + łańcuszek ??

Kilka zdjęć jak to wygląda.

Jakiej firmy polecacie części, bo ostatnio napinacz  AUTOLOG wytrzymał 17 tyś. :/ ??

1.jpeg

2.jpeg

3.jpeg

4.jpeg

Tak to powinno wyglądać. Jak tak masz - to masz dobrze

rozrz 1-8.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakiej firmy polecacie części, bo ostatnio napinacz  AUTOLOG wytrzymał 17 tyś. :/ ?? "

Moj autolog smiga już dużo i działa ok. łańcuch mam swaga. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wpierw miałem ori do 170 tys ... padł ... potem swaga przez 30 tys ... teraz autolog sie kończy przy 5 tys ....
ja bede wrzucał bez fazatora z b5 i nowa mapę silnika wgram :D


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, STANIV napisał:

Wpierw miałem ori do 170 tys ... padł ... potem swaga przez 30 tys ... teraz autolog sie kończy przy 5 tys ....
ja bede wrzucał bez fazatora z b5 i nowa mapę silnika wgram :D


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Dziwne macie przypadki z napinaczami, ja zmieniałem około 1.5r temu na vaico za 730zl nastukane przez ten czas ok 25tkm i nic się nie dzieje . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwne macie przypadki z napinaczami, ja zmieniałem około 1.5r temu na vaico za 730zl nastukane przez ten czas ok 25tkm i nic się nie dzieje . 

Odpukaj w niemalowane i sie ciesz [emoji16]
Aż nóż w kieszeni sie otwiera przy tym wynalazku [emoji25]


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jakie są objawy, że napinacz się kończy...? Bo ja nie rozumiem... myślałem, że wiem już w tym temacie wszystko :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poranne odpalanie mega szoruje powyżej 3 s , u mnie 5-6 S . Z wtyczki daje olej niemiłosiernie ;P teraz czekam tylko na błąd ustawienia wałków i wymieniam


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie było dokładnie to samo, swag wytrzymał niecałe 40k, teraz mam Febi ten bez wtyczki i jak narazie śmiga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, STANIV napisał:

Poranne odpalanie mega szoruje powyżej 3 s , u mnie 5-6 S . Z wtyczki daje olej niemiłosiernie ;P teraz czekam tylko na błąd ustawienia wałków i wymieniam


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Spróbuj wymienić tylko sam łańcuch na SWAG i zalewaj 0W40

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 28.11.2017 o 20:51, Wylye napisał:

NAPINACZ BEZ FAZATORA

Numery OE

AUDI:    058 109 217 B
AUTLOG:    KT7005
BUGIAD:    BSP23265
FEBI BILSTEIN:    27070
JP GROUP:    1112600400
MAXGEAR:    54-0506
OSSCA:    08386
SEAT:    058 109 217 B
SKODA:    058 109 217 B
VAICO:    V10-9865
VPM:    VPM058109217B
VW:    058 109 217 B

Czy ten AUDI:   058 109 217 B , napinacz bez fazatora  będzie pasował do BEX ?

mam teraz taki 058109088K  a czym różni się od tego 058109088D ??

z końcówką D jest 1000 zł tańszy ??

 

Edytowane przez gardes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, gardes napisał:

Czy ten AUDI:   058 109 217 B , napinacz bez fazatora  będzie pasował do BEX ?

Skoro masz go "spisie" to jak myślisz? 

Z punktu widzenia serwisu ASO - absolutnie nie będzie pasował. Z mojego punktu widzenia - absolutnie się nada.

Godzinę temu, gardes napisał:

mam teraz taki 058109088K  a czym różni się od tego 058109088D

Pewnie rokiem produkcji

 

Godzinę temu, gardes napisał:

z końcówką D jest 1000 zł tańszy ??

O ile ten numer nabito w jakiejś fabryce w PRC - to jest to możliwe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Czy ktoś montował u siebie napinacz i łańcuch z firmy FAI i mógłby powiedzieć czy jest to coś warte?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Tomekkkkk napisał:

Witam. Czy ktoś montował u siebie napinacz i łańcuch z firmy FAI i mógłby powiedzieć czy jest to coś warte?

Któryś kolega kilka postów wcześniej takowy kupił, poszukaj trochę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Tomekkkkk napisał:

Czy ktoś montował u siebie napinacz i łańcuch z firmy FAI i mógłby powiedzieć czy jest to coś warte?

https://www.faiauto.com/ Dobra Brytyjska firma handlująca częściami "aftermarketowymi" 

pamiętajcie, czy to będzie FAI, FEBI czy inny Lemforder czy Mayle to nie ma znaczenia. Wszystkie one w większości produkowane są w... Chinach czy w innej Malasia.  Mówiąc, że coś jest "chińskie" dokonujemy pewnego skrótu na który zapracowali tak sami Chińczycy jak i... my mieszkańcy "świata zachodniego" My oczekujemy tanich produktów budujemy fabryki w PRC i oni nam je dostarczają. Miernej jakości tych produktów w 99% winni jestesmy my sami jako konsumenci "end user". Po 1945 społeczeństwa zachodu stały się takim "DURNYM" wężem który z lenistwa i dla wygody (bo mu tak jest wygodniej i taniej) postanowił zjeść na lunch swój własny ogon.  Mało kto wie, że jakość produktów Chińskich może być również PANCERNA. Wystarczy tylko podczas zamówienia określić "priorytet" - którym nie będzie CENA tylko  JAKOŚĆ i.... voila! mamy  towar solidny mocny i nieawaryjny. Proszę odwrócić swoje... laptopy i przeczytać gdzie je wyprodukowano...

Reasumując nie pytajcie czy coś jest z Chin. Wszystko jest tam produkowane... Produkt powinien posiadać "prawdziwe" LOGO atestowanego producenta (na życzenie kontrahenta - szubrawca z EU, Chińczycy wyprodukują lipę i narysują na nim LOGO jakie chcecie.) Dlatego tak ważnym jest by części pochodziły również od legalnych - uznanych dystrybutorów. Dlatego kupowanie czegokolwiek na znanych portalach aukcyjnych jest w "kolejnych 99%" rosyjską ruletką. 

Edytowane przez Wylye
korekta
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie zna może któryś z was lub wie jakie powinno być napięcie we wtyczce do soneloida? Można to jakoś sprawdzić? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, erka napisał:

Panowie zna może któryś z was lub wie jakie powinno być napięcie we wtyczce do soneloida? Można to jakoś sprawdzić? 

https://a4-klub.pl/topic/254579-napinacz-łańcuch-rozrządu-bex-avj/?page=18&tab=comments#comment-4804724

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc. Zamówiłem napinacz VAICO:    V10-9865. W sobotę będzie wymiana. ec9ed346ff255f5d2198488ce720a324.jpg

Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...