...radek... 4 Opublikowano 15 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 A czy VCDSem można sprawdzić z której strony jest problem? U mnie tylko czasami pojawia się błąd, więc chciałbym z tym powalczyć, ale wolałbym od razu z dobrej strony tez bym chcial wiedziec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekxp 16 Opublikowano 15 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 Nie da się Czujniki połączone szeregowo, ale przecież to nie problem znaleźć, kół nie ma 16szt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
...radek... 4 Opublikowano 17 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2014 A czy w b7 da sie wylaczyc wyskakujący komunikat VCDSem? Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pasiak43 0 Opublikowano 1 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2014 Czesc, mam taki problem ze od kilku dni paliła się kontrolka od zużytych klocków, dziś jade i nagle czuje jak przyblokowalo hamulca (opory toczenia) i pedał zrobił się miekkszy. Jakieś propozycje ? Klocki ok, płyn jest .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juras80 0 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2015 To może i ja się podłącze, wczoraj wymieniałęm klocki było wszystko ładnie pieknie i dnia nastepnego czyli dzisiaj zapalila mi sie kontrolka klockow. Słyszałęm ze moze to byc tez wina ze jest za duzo plynu nalanego nie wiem ile w tym prawdy moze ktos cos wie na ten temat bo ja juz zbaraniałęm z ta kontrolka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekxp 16 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2015 Pewnie nie ma styku w którymś z klocków Z płynem nie ma nic wspólnego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juras80 0 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2015 No właśnie bylo sprawdzane dzisiaj i wszystko jest tak jak powinno by na swoim miejscu, odpinane i wpinane raz jeszcze styki poczyszczone i nadal swieci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekxp 16 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2015 Spróbuj zewrzeć kablem obie wtyczki, może w klocku nie ma przejścia. Ja u siebie zmostkowałem w liczniku i mam spokój. Do klocków i tak trzeba zaglądać co jakiś czas a nie czekać na kontrolkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juras80 0 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2015 W sumie racja, jutro tam jeszcze raz zajrze i zobacze jak nic sie nie zmieni to zmostkuje i bedzie po problemie. Bo naprawde irytuje mnie ta kontrolka :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 23 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2015 Czujnik działa na zasadzie obiegu zamknietego jesli obiegu nie ma swieci sie kontrolka. Zrób zworkę w kostce jesli nie pomoze kabel gdzies sie przepalił. Mozna zrobić zworkę w liczniku lub próbować znalesc dziurę. Trzeba zdjąć nadkole i przy wejsciu wiązki w bude delikatnie obskrobać przewód aby dobrac sie do przewodów, z tego co pamietam brązowego i żółtego trzeba robic to delikatnie ponieważ w tej samej wiązce idą przewody od ABS i ESP. Jak sie do nich dobierzemy używamy miernika elektrycznego z funkcja obiegu zamknietego, dotykamy do obskrobanego przewodu i do kostki, jesli nie bedzie obiegu pokaże sie 0 i wiemy gdzie jest przerwa. Puszczamy nowy przewodzik i po problemie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarekaudi 0 Opublikowano 15 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2015 nie czy da nie wyłączyć ten komunikat poprzez wyciągnięcia jakiegoś bezpieczniki lub coś takiego? Też mam pół klocków a kontrolka świeci nie czy da nie wyłączyć ten komunikat poprzez wyciągnięcia jakiegoś bezpieczniki lub coś takiego? Też mam pół klocków a kontrolkka świeci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarekaudi 0 Opublikowano 15 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2015 Rozumiem że najlepiej zacząć szukać w kole gdzie klocek jest najbardziej bardziej zużyty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
5kijas5 0 Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 Ja dzisiaj rozwiązałem ten problem u siebie. Kabelek przy wtyczce(od instalacji auta) był mocno zagięty i skręcony. Wyprostowałem go, owinąłem izolacją żeby usztywnić i po problemie:) Przynajmniej narazie, zobaczymy ile tak podziała. Ale już wiem co było przyczyną. Tak na marginesie to strasznie krótki tek kabelek z wtyczką i dlatego się załamuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gk01 0 Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2015 (edytowane) Co do zgaszenia kontrolki Zielona wtyczka z licznika pin 32 łączymy z masą. Vag: "17 Instruments" " Funktion 07 / Coding" Pierwsze dwie to suma kodów cyfrowych wyposażenia dodatkowego: 01-zużycie klocków hamulcowych 02-kontrolka pasów bezpieczeństwa. 03-kontrolka płynu spryskiwacza 16-nawigacja Czy podłączenie 32 pina do masy zadziała też w A4 B5 po drugim lifcie (końcówka serii, rocznik 2001)? Pozdrawiam. Co do zgaszenia kontrolki Zielona wtyczka z licznika pin 32 łączymy z masą. Vag: "17 Instruments" " Funktion 07 / Coding" Pierwsze dwie to suma kodów cyfrowych wyposażenia dodatkowego: 01-zużycie klocków hamulcowych 02-kontrolka pasów bezpieczeństwa. 03-kontrolka płynu spryskiwacza 16-nawigacja Czy podłączenie 32 pina do masy zadziała też w A4 B5 po drugim lifcie (końcówka serii, rocznik 2001)? Pozdrawiam. Odpowiadam sam sobie, może ktoś skorzysta. W A4 B5 rocznik 2000+ (po lifcie) należy połączyć z masą pin 2 (Brake pad wear) na niebieskiej wtyczce. http://www.audizine.com/forum/showthread.php/405961-Understanding-differences-between-Audi-A4-clusters-and-the-compatibility-issues Edytowane 29 Kwietnia 2015 przez gk01 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiruswirus6 0 Opublikowano 1 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2015 Witam powiedz mi kolo który pin w polifcie 99 podłączyć czyli poprzednie zegary z zegarkiem analogowym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekxp 16 Opublikowano 1 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2015 zielona kostka pin nr 7 - tylko w modelu highline Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian1911 0 Opublikowano 16 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2015 Witam. Mi też zapala się kontrolka zużytych klocków chociaż jest ich jeszcze ponad połowa, ale tylko wtedy kiedy jadę pod jakieś konkretne wzniesienie, sprawdzałem kable i nie wyglądają na przetarte ani załamane, co jeszcze może być przyczyną występowania tego błędu? Pozdrawiam,. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 16 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2015 przeczytałes wogole ten temat ???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pociag16 0 Opublikowano 8 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2015 Witam, mam podobny problem z kontrolką w A4 B7 1,8T, jednak u mnie kontrolka od zużcia klocków zapala sie podczas wysokiej temperatury atmosferycznej, kiedy samochód stoi w słońcu. Czasami zapala sie zaraz po rozruchu silnika, a czasami podczas jazdy. Zauwazyłem także, że pedał hamulca podczas dłuższego postoju twardnieje, nie mozna go wcisnac nawet centrymetr. Stąd moje pytanie, czy któryś z kolegów miał podobny problem bądź orientuje się co może być przyczyną? Z góry dziękuję za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 9 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2015 kostki lub kable zaśniedziały. Trzeba ściągnąć oba koła i testować zworami czy kontrolki nie beda sie pokazywać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się