Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wycie i buczenie przy skręcaniu w A4 B6


espanya

Rekomendowane odpowiedzi

Najpierw wymień sobie pasek koszt nie duży i będziesz wiedział czy pomoglo

Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok zdam relacje

od niedawna też mam ten problem ale tylko przy max skręconych kołach jak zrobisz to daj znać czy pomogło :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a powiedzcie mi jeszcze koledzy czy wymiana paska alternatora jest trudną operacja do zrobienia i jak sie do tego zabrac oraz czy trzeba sciagac zderzak do jego wymiany , mam a4 b6 tdi 130KM 2001r

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut roboty.obejdzie sie bez sciagania zderzaka.musisz uwazac tylko jak idzie pasek albo sciagnac sobie schemat,bierzesz klucz chyba 16 do napinacza odciagasz go do gory i sciagasz stary pasek:wink:a z zalozeniem to juz chyba problemu nie ma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego jest to bardzo proste, musisz ściągnąć pasek od klimy, najlepiej z kanału, jest tam chyba 13 ściągasz pasek i zakładasz nowy tylko wcześniej zakładasz chyba 16 lub 18 na napinacz po to żeby ściągnąć od alternatora

Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W B7 Panowie ta operacja już nie jest taka prosta i przyjemna bo jest inny wentylator i mało miejsca pomiędzy silnikiem a wentylatorem

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I u mnie tez piszczało przy krańcowych położeniach kierownicy, i nie był to pasek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I u mnie tez piszczało przy krańcowych położeniach kierownicy, i nie był to pasek.

a co takiego? Opiszesz swój problem?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a moglibyscie mi koledzy dokladnie napisac jak sciagnac pasek od klimy i alternatora , gdzie po prostu sa te napinacze albo wyslac jakas fotke? bylbym wdzieczny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podjedz do mechanika bo mozesz cos uszkodzic wiem z doswiadczenia wymieni ci za 20zl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pany nie wiem jak jest w b7 ale dzis bylem u mechanika i powiedzial mi ze mialem zatarte lozysko oporowe alternatora a ja myslalem ze to pasek:facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie przypomnialem sobie ,ze rok temu dolalem do zbiorniczka plynu wspomagania troszke plynu ale syntetycznego zamiast mineralnego (taki chyba byl oryginalnie) ,nie dolalem go wiele , po prostu wydawalo mi sie ,ze troszke go brakowalo i taki mi sprzedano w sklepie a rodzaju jaki ma byc przeczytalem tutaj na forum juz po fakcie i mam pytanie czy ta dolewka nieszczesna mogla cos uszkodzic w ukladzie wspomagania? u mnie piszczenie wystepuje tylko na skreconych kolach i tylko na rozgrzanym silniku ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy maksymalnie skreconych kolach mocno obciazamy uklad kierowniczy. I wystapienie piszczenia jest bardzo wysokoprawdopodobne. Dodatkowo maksymalnie kola skrecamy w miejscu, a jak wiadomo skrecanie kolami w miejscu wymaga najwiecej sily wiec uklad jest mocno obciazony. U mnie sie tak dzieje i poprostu staram sie nie cis kierownica na maxa bo nie jest to zbyt zdrowe dla ukladu. Ja mimo ze jestem uczulony na jakiekolwiek dziwne odglosy pracy auta ten temat zostawiam. Jezeli uklad pracuje rowno plynnie i niema z nim zadnych problemow. Plyn ma swoj kolor to niema co przy tym robic. Bo pasek to taki wynalazek ktory ma prawo puszczac przy mocnym obciazeniu to nie lancuch. Zmienisz pasek i za moment znowu sie bedzie to dziac. W przypadku piszczenia paska z alternatora dobrym zabiegiem jest poprostu przejechanie po nim kalafonia. Ktora zwieksza tarcie i redukuje pisk paska:) Sekunda roboty zerowy koszt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzis wymienilem pasek i jest rewelacja ,piszczenie ustalo , stary pasek byl od wewnatrz wszedzie popekany wiec stawiam ze byla to wina paska

---------- Post dopisany 16-07-2013 at 21:58 ---------- Poprzedni post napisany 13-07-2013 at 16:43 ----------

i nic dalej lipa.. pasek nowy conti wymienieony w ubiegla sobote i po dniu zaczelo cos jakby wyc delikatnie pod maska , dzis zrobilem trase 300km i wyje niemilosernie podczas ruszania ,czasem na postoju i zawsze podczas normalnego przyspieszania do predkosci 50km/h , panowie co to moze byc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź sprzęgiełko jednokierunkowe alternatora, czy nie jest zatarte.

Co do pasków Contiego, to założyłem kiedyś taki z napisem "Made in Romania" i po paru tysiach też zaczął piszczeć :facepalm:

Wymiana na Boscha załatwiła sprawę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...