Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wycie i buczenie przy skręcaniu w A4 B6


espanya

Rekomendowane odpowiedzi

Hej,

Co to może być? Dzieję się tak tylko przy skręcie w lewo.

https://youtu.be/ZGrfFL21dNk

Edytowane przez cinkers
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cześć podpinam się pod temat tylko że ja mam raczej problem z maglownicą :

Przy skręcie w lewo się blokuje tzn muszę jej pomoc potem jest oki
zawsze się to dzieje jak autko postoi z godzinę jak już się rozruszy parę razy przyblokuje z 4 albo 5 potem jest ok bez problemu.

Odkręciłem kolumnę kier od maglownicy złapałem kluczem 15 i pokręciłem i też na początku przyblokowało co wyklucza krzyżak ! wymieniłem olej tzw (przepłukanie układu na febi zielony)

co najdziwniejsze jak na wyłączonym silniku się to nie robi nie czuć by cos sie przyblokowało tylko jak wspomaganie działa i tylko blokuje w lewo !! nic nie stuka nie puka luzu nie ma :(

HELP!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam problem z moja audiczka a mianowicie kupilem ja ponad 2lata temu i mialem problem z wyciekiem plynu od wsp tylko ze to bylo dolewanie co 2tyg ok 100ml i bylo wszystko wporzadku dzialala tak jak trzeba i odkrylem ze jest nie podlaczona do chlodzenia plynu a wiec kupilem nowe weze i podlaczylem do tego chlodzenia no i po odpaleniu silnika samo czynnie zaczela mi kierownica skrecac w lewo i prawo lecz po chwili ustalo i sie krecilo delikatnie i gdy wyjezdzajac z garazu zaczalem skrecac to tak jak by nie bylo wspomagania i przy skrecie tak piszczalo jak by na sucho dzilala pompa a wiec postanowilem wrocic do poprzedniego ulozenia i co najgorsze juz nic sie nie zmienilo i mechanik mowil ze pompa do wymiana tylko ze przed wymiana tych wezykow dzialala tyle ze co 2 tyg trzeba bylo dolewac a teraz w postoju tak sie cezko kreci i i piszczy ze az cisnienienie mi rosnie ale w glowie dodam ze przy dodaniu gazu troche lzej sie kreci a plyn leje org zielony g004 no i jestem ciekay czy to przez te podlaczenie czy moglo cos zassac do pompy i ja popsuc czy to moze byc jakas drobnostka w co watpie z gory pozdrawiam i prosilbym o pomoc bo juz nie wytrzymam z tym autem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam problem z moja audiczka a mianowicie kupilem ja ponad 2lata temu i mialem problem z wyciekiem plynu od wsp tylko ze to bylo dolewanie co 2tyg ok 100ml i bylo wszystko wporzadku dzialala tak jak trzeba i odkrylem ze jest nie podlaczona do chlodzenia plynu a wiec kupilem nowe weze i podlaczylem do tego chlodzenia no i po odpaleniu silnika samo czynnie zaczela mi kierownica skrecac w lewo i prawo lecz po chwili ustalo i sie krecilo delikatnie i gdy wyjezdzajac z garazu zaczalem skrecac to tak jak by nie bylo wspomagania i przy skrecie tak piszczalo jak by na sucho dzilala pompa a wiec postanowilem wrocic do poprzedniego ulozenia i co najgorsze juz nic sie nie zmienilo i mechanik mowil ze pompa do wymiana tylko ze przed wymiana tych wezykow dzialala tyle ze co 2 tyg trzeba bylo dolewac a teraz w postoju tak sie cezko kreci i i piszczy ze az cisnienienie mi rosnie ale w glowie dodam ze przy dodaniu gazu troche lzej sie kreci a plyn leje org zielony g004 no i jestem ciekay czy to przez te podlaczenie czy moglo cos zassac do pompy i ja popsuc czy to moze byc jakas drobnostka w co watpie z gory pozdrawiam i prosilbym o pomoc bo juz nie wytrzymam z tym autem

pompa do generalnego sprawdzenia!!

cześć podpinam się pod temat tylko że ja mam raczej problem z maglownicą :

Przy skręcie w lewo się blokuje tzn muszę jej pomoc potem jest oki

zawsze się to dzieje jak autko postoi z godzinę jak już się rozruszy parę razy przyblokuje z 4 albo 5 potem jest ok bez problemu.

Odkręciłem kolumnę kier od maglownicy złapałem kluczem 15 i pokręciłem i też na początku przyblokowało co wyklucza krzyżak ! wymieniłem olej tzw (przepłukanie układu na febi zielony)

co najdziwniejsze jak na wyłączonym silniku się to nie robi nie czuć by cos sie przyblokowało tylko jak wspomaganie działa i tylko blokuje w lewo !! nic nie stuka nie puka luzu nie ma :(

HELP!!

jak nie pomoze porzadne odpowietrzenie to zapewne masz do wymiany lub regeneracji pompe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam problem z moja audiczka a mianowicie kupilem ja ponad 2lata temu i mialem problem z wyciekiem plynu od wsp tylko ze to bylo dolewanie co 2tyg ok 100ml i bylo wszystko wporzadku dzialala tak jak trzeba i odkrylem ze jest nie podlaczona do chlodzenia plynu a wiec kupilem nowe weze i podlaczylem do tego chlodzenia no i po odpaleniu silnika samo czynnie zaczela mi kierownica skrecac w lewo i prawo lecz po chwili ustalo i sie krecilo delikatnie i gdy wyjezdzajac z garazu zaczalem skrecac to tak jak by nie bylo wspomagania i przy skrecie tak piszczalo jak by na sucho dzilala pompa a wiec postanowilem wrocic do poprzedniego ulozenia i co najgorsze juz nic sie nie zmienilo i mechanik mowil ze pompa do wymiana tylko ze przed wymiana tych wezykow dzialala tyle ze co 2 tyg trzeba bylo dolewac a teraz w postoju tak sie cezko kreci i i piszczy ze az cisnienienie mi rosnie ale w glowie dodam ze przy dodaniu gazu troche lzej sie kreci a plyn leje org zielony g004 no i jestem ciekay czy to przez te podlaczenie czy moglo cos zassac do pompy i ja popsuc czy to moze byc jakas drobnostka w co watpie z gory pozdrawiam i prosilbym o pomoc bo juz nie wytrzymam z tym autem

pompa do generalnego sprawdzenia!!

cześć podpinam się pod temat tylko że ja mam raczej problem z maglownicą :

Przy skręcie w lewo się blokuje tzn muszę jej pomoc potem jest oki

zawsze się to dzieje jak autko postoi z godzinę jak już się rozruszy parę razy przyblokuje z 4 albo 5 potem jest ok bez problemu.

Odkręciłem kolumnę kier od maglownicy złapałem kluczem 15 i pokręciłem i też na początku przyblokowało co wyklucza krzyżak ! wymieniłem olej tzw (przepłukanie układu na febi zielony)

co najdziwniejsze jak na wyłączonym silniku się to nie robi nie czuć by cos sie przyblokowało tylko jak wspomaganie działa i tylko blokuje w lewo !! nic nie stuka nie puka luzu nie ma :(

HELP!!

jak nie pomoze porzadne odpowietrzenie to zapewne masz do wymiany lub regeneracji pompe.

Witam!. Panowie szybkie pytanie. Jakiej firmy polecacie przeguby ? SKF ok ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:

u mnie wyglądało to tak - przekładnia regenerowana niecały rok temu,niedawno zaczęło wyć i rzęzić zajrzałem pod maskę i widzę wyciek płynu przez zbiorniczek, bulgotanie i pienienie się płynu, płyn koloru brązowego czyli zużyty.Kolejny krok to wymiana i płukanie oraz odpowietrzenie układu. Początkowo lepiej ale po kilkuset kilometrach to samo, ponowne odpowietrzenie układu, chwilowa poprawa ale objawy wróciły. Jako, że zostało mi trochę płynu postanowiłem jeszcze dolać - dolałem grubo ponad stan - efekt - cisza, brak bulgotania i pienienia się , zero wycieków. Przejechane już koło 500km. Co o tym myśleć ?

Edytowane przez Miszka82
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, od ok. miesiąca od ~70km/h w górę tylko przy lekkim skręcie kierownicą w prawo, słychać buczenie. Przy maksymalnym skręcie w lewo/prawo cisza, żadnych pisków. Płyn w zbiorniczku nie pieni się ani też go nie ubywa.
Foto podglądowe zapożyczone z neta. Miał może ktoś już podobne objawy i podzieli się wiedzą ;) ?

821524559_17_1080x720_audi-a4-b7-2007r-b

#### problem rozwiązany - lewe łożysko. Wymienione i w końcu cisza ;)

Edytowane przez xMarcin95x
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Od niedawana jestem posiadaczem Audi A4 B6 1.9 Tdi AWX. Od pewnego czasu mam problem z takim dziwnym odgłosem przy kręceniu kierownicą. Starałem się prześledzić wszystkie podobne wątki ale nie odnalazłem jednoznacznej odpowiedzi. Dlatego proszę Was drodzy Forumowicze jak sobie z tym poradzić. Odgłosy identyczne jak na tym filmiku. Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc.

Oto link do yt:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Od niedawana jestem posiadaczem Audi A4 B6 1.9 Tdi AWX. Od pewnego czasu mam problem z takim dziwnym odgłosem przy kręceniu kierownicą. Starałem się prześledzić wszystkie podobne wątki ale nie odnalazłem jednoznacznej odpowiedzi. Dlatego proszę Was drodzy Forumowicze jak sobie z tym poradzić. Odgłosy identyczne jak na tym filmiku. Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc.

Oto link do yt:

Hmm.. Dziwne, takich odgłosów jeszcze nie słyszałem, sam z ciekawości dowiem się co to jest, jeśli ktoś pomoże...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W pierwszej kolejności trzeba sprawdzić uszczelkę pod korkiem wydaje się to dziwne, ale w moim przypadku załatwiło to wszystkie problemy z układem kierowniczym :), potem sprawdzić czy nie przecieka zbiorniczek, potem pompę, a potem dopiero doszukiwać się czegoś w przekładni. Płyn mam zalany ori i od pół roku przestałem o tym nawet myśleć :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich,

Mój problem to wycie, buczenie podczas skręcania kierownicy zarówno w ruchu jak i na postoju.

Dodam że przekładnia kierownicza jest po regeneracji a pompa wspomagania też została wymienione lecz na używkę, z tego co zapewniał sprzedający- sprawną w 100%

Hałas się nasila gdy silnik się nagrzeje (na zimnym jest w porządku) oraz przy pewnych obrotach silnika - konkretnie przy 1200rpm jest najgłośniej, płyn w zbiorniczku się pieni tak jakby układ był zapowietrzony..płyn zmieniony na ori G004, wcześniej przez układ przepuszczony febi 6162, układ odpowietrzony..

Bardzo Was proszę napiszcie swoje sugestie bo już mam dość tego auta i tracę nerwy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Od niedawana jestem posiadaczem Audi A4 B6 1.9 Tdi AWX. Od pewnego czasu mam problem z takim dziwnym odgłosem przy kręceniu kierownicą. Starałem się prześledzić wszystkie podobne wątki ale nie odnalazłem jednoznacznej odpowiedzi. Dlatego proszę Was drodzy Forumowicze jak sobie z tym poradzić. Odgłosy identyczne jak na tym filmiku. Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc.

Oto link do yt:

https://www.youtube.com/watch?v=YTDenW1ZR3w

Hmm.. Dziwne, takich odgłosów jeszcze nie słyszałem, sam z ciekawości dowiem się co to jest, jeśli ktoś pomoże...

Miałem takie dźwięki zaraz po wymianie pompy wspomagania.

Po jakimś czasie prestało wyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich,

Mój problem to wycie, buczenie podczas skręcania kierownicy zarówno w ruchu jak i na postoju.

Dodam że przekładnia kierownicza jest po regeneracji a pompa wspomagania też została wymienione lecz na używkę, z tego co zapewniał sprzedający- sprawną w 100%

Hałas się nasila gdy silnik się nagrzeje (na zimnym jest w porządku) oraz przy pewnych obrotach silnika - konkretnie przy 1200rpm jest najgłośniej, płyn w zbiorniczku się pieni tak jakby układ był zapowietrzony..płyn zmieniony na ori G004, wcześniej przez układ przepuszczony febi 6162, układ odpowietrzony..

Bardzo Was proszę napiszcie swoje sugestie bo już mam dość tego auta i tracę nerwy.

Mi urwało się sitko w zbiorniczku, które powodowało wszystkie problemy jak u Ciebie. Spuść płyn i zobacz jak wygląda sitko lub wymień zbiorniczek na nowy z ASO! :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podpinam się pod temat, wymieniałem ostatnio wahacze i myślałem że to ich wina ale nic bardziej mylnego.

u mnie wyje tylko przy maksymalnym lub prawie maksymalnym skręcie prawo lub lewo, nie ma znaczenia czy jest mokro czy sucho.

wyje jak cholerka :/

czy również to była by pompa ? :o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 9.05.2016 o 23:23, Kalmez napisał:

Witam. Od niedawana jestem posiadaczem Audi A4 B6 1.9 Tdi AWX. Od pewnego czasu mam problem z takim dziwnym odgłosem przy kręceniu kierownicą. Starałem się prześledzić wszystkie podobne wątki ale nie odnalazłem jednoznacznej odpowiedzi. Dlatego proszę Was drodzy Forumowicze jak sobie z tym poradzić. Odgłosy identyczne jak na tym filmiku. Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc.

Oto link do yt:

 

Wymieniłem płyn na Total LHM ale nic to nie pomogło. W necie znalazłem środek o nazwie Lubrizol 6178, który podobno przynosi niesamowite rezultaty jeśli chodzi o eliminacje wszelkich pisków, zgrzytów itd. Stosował ktoś z Was ten środek? Warto zaryzykować? Czy może ktoś ma jakieś pomysły co jest przyczyną tego dźwięku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Total LHM mi pomógł na odgłosy ale dochodzące z pompy .... takie jak na filmiki u mnie czasem tez występują ( co dziwne pojawiło sie na wiosne i w Audi i w ciezarowce w podobnym czasie )  zastanawiałem się czy to nie może być taśma pod kiera ? 

Edytowane przez Adam :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...