Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wycie i buczenie przy skręcaniu w A4 B6


espanya

Rekomendowane odpowiedzi

W razie czego jak nie uda Ci się znaleźć zawsze możesz zakupić takie cudo i obsłuchać autko jak u lekarza ;)

Stetoskop Diagnostyczny warsztatowy samochodowy (4161944637) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

100% skuteczność

Jak mechanizator rozłoży ręce to pomyślę nad takim bajerem :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mialem podobnie ale okazalo sie ze winne bylo lozysko oporowe alternatora.bo sie zatarlo i pasek mial co robic i sie slizgal

Byćmoże to być właśnie to bo na zimnym silniku sama jego praca jest dosyć głośna i specyficzna jakby pasek delikatnie piszczał. Będę wymieniał olej to zlecę mechanizatorowi przegląd wszystkich potencjalnych usterek o których tutaj piszecie. Póki co dzięki i odezwę się jak odkryję przyczynę denerwujących dźwięków.

na max skręcie jeśli jest hałas to łożysko alternatora... proponuję sprawdzić bo za długo nie można na tym jeździć ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Moje wspomaganie nie działa prawidłowo :/, opisze trochę co się dzieje...

Jak nie wykonuje szybkich ruchów kierownica, to działa idealnie , leciutenko.

Jak wykonam szybki manewr to jakby cos się zacinało, blokowalo. Ogólnie nic nie hałasuje i nie wskazuje na to żeby było cos nie tak ze wspomaganiem.

Dodaj ze rok temu poprzedni właściciel naprawiał wspomaganie w warsztacie specjalistycznym bo wyciekal płyn, robli kompleksowo kolumnę i pompę i jest jeszcze na to gwarancja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak przerywa to tak jakby płytki w pompce się zacinały albo już wytarte niektóre ale dziwne toby było :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podejzewam że przy szybszym ruchu potrzebuje wiekszego ciśnienia i może wtedy się uwidaczniać niedomaganie pompy albo zły płyn wspomagania . W maglu są też jakieś zaworki może jakiś trzymający cisnienie za szybko się otwiera ale to tylko moje domniemania . Najszybciej i najprosciej wymień płyn na ori z aso koszt jest stosunkowo niewielki .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Płyn rozgrzewa sie i robi się zadszy . Ale powtarzam to tylko moje przypuszczenia :D .

---------- Post dopisany at 11:43 ---------- Poprzedni post napisany at 11:41 ----------

Poprzedni wlasciciel pewnie robił maglownice skoro ciekła a niedobór płynu zajechał może pompeczke . Będzie dobrze :) . Wymień płyn na poczatek .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadzwonilem do poprzedniego właściciela i do wiedziałem się ze wspomaganie było robione 2 miesiące temu, i prześle i gwarancję.

Dzwonkiem tez do tego serwisu i w następnym tygodniu pojade na kontrolę.

Dowiedziałem się tez ze mompa była regenerowana bo bo wszystko było w niej zmielone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze uklad zle przeplukali i opiłki zabiły drugą pompę albo magiel też tak kiedyś miałem . Jesteś w dobrej sytuacji bo masz gwarancje :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam.

chce wyciagnac maglownice bo pojawily sie dosc spore wycieki takze co 2km musze dolewac... i mam pytanie odnosnie rozbiorki. da sie ja wyciagnac bez ruszania silnika? bo strasznie malo miejsca jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podejrzewam ze jest tak samo jak w b5. 2 śruby od gory jedna pod pompa hamulcowa druga pod podstawa akumulatora. Trzecia taka sama od dolu bliżej kola kierowcy. Ciężko ja wyczaic za pierwszym razem. Do tego odkrecic obydwa sworznie od drążków kierowniczych od zwrotnic. No i dwie duże śruby od przewodów tez łatwiej je chyba odkrecic zagladajac od strony nadkola kierowcy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok to łyknę LEMA :) Zastanawiam się czy wymienić oprócz gałki również tę część która jest pod gumową osłoną (czyli sam trzon drążka) ? Dodam że mechanik nie był w stanie określić czy może być zuzyty ten element natomiast powiedział że skrzypienie również bierze się właśnie z prawdopodobnego jego zużycia.

---------- Post dopisany 28-04-2014 at 17:10 ---------- Poprzedni post napisany 03-04-2014 at 18:56 ----------

Dla potomnych którzy mają podobne objawy jak ja - ów piszczenie to nic innego jak wywalone końcówki drążka. Po wymianie obu stron nastała cisza. Dodam że potwierdzam tezę jakoby prawa strona zużywała się szybciej niż lewa - ponieważ na drugiej gałce był jedynie minimalny luz, wręcz niewyczuwalny.

Natomiast nie udało mi się wyeliminować jeszcze jednego problemu, kiedy jadę po dziurach jest kompletne cisza, natomiast kiedy podczas szybszej jazdy (50-60km/h) koło trafia na nieznacznie zagłębioną studzienkę słychać głuche stuknięcie. Coś jakby wahacz opadając uderzał o coś... nie wiem jak to nazwać (Dodam że efekt jest jednakowy po prawej i lewej stronie).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Da się bez wyciągania silnika,musisz poluzować poduszki i troche podnieść na podnośniku(tylko nie podkładaj pod miskę olejową i bez przesady żeby nie naciągnąć połączeń wydechu).

Jak to zrobisz to będziesz miał więcej miejsca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...