Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wycie i buczenie przy skręcaniu w A4 B6


espanya

Rekomendowane odpowiedzi

Wahaczy jest 4 na stronie do tego końcówka i łącznik masz co sprawdzić by wiedzieć co stuka. Polecam zajechać na pierwszą lepszą stację diagnostyczną dasz Panom 10 zł i z miłą chęcią Ci sprawdzą zawias, powyginają i będziesz wiedział gdzie i co jest zerwane.

A co do stuku amorka owszem, ale może również stukać na poprzecznej nie równości, np, zmiana pasa w koleinach.

Szybka diagnoza stacja, ścieżka i Panowie zerkną co nie domaga,. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skąd dochodzi dzwięk??? Może pompka Ci się kończy. Moja wydawała piszczenie przy skręcie w zakresie 800 - 1500 obr/min.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za pomoc , a te brzeczenie w kierownicy przy drganiach tych styków bo drza mi czasem styki a czasem osłona kierownicy ta pod która jest poducha można jakoś wyeliminowac ? lub jak sciaga sie to osłone ? wystarczy mocniej pociagnac?

---------- Post dopisany 14-11-2013 at 19:07 ---------- Poprzedni post napisany 11-11-2013 at 17:52 ----------

Prawdopodobnie do ywmiany jest jednak koncówka drążka kierowniczego , a jak wyeliminowac te brzeczenie w kierownicy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trosze odswieżę temat.

Dzis zauwazyłem to samo u siebie. Ja skręce kołami max w lewo lub w prawo to piszczy, nie wiem czy zawracac sobie tym głowe bo samo wspomaganie działą bardzo ładnie lekko i w pełnym zakresie, tylko ze sa piski przy max skrecie i wydaje mi sie ze to moze byc pasek przynajmniej oddaje taki odgłos.

Tylko ze moze byc tak ze wymienie pasek mechanik mnie policzy za wymiane a bedzie tak samo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymien plyn na ori jak ja. Moze tez byc pasek alternatora jednak zrob najpierw plyn

Wysłane z kosmosu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak kręcę kierownica na postoju to słychać delikatne buczenie, które wzrasta jak dodam lekko gazu.

Podczas normalnej jazdy (skręcenie podczas jazdy) buczenia nie słychać, choć czasami mam wrażenie ze jak jadę w rondzie około 30 km/h to buczenie tez się pojawia....

Czyżby pompa wspomagania umierała ? Autko ma najechane dopiero 165 tyś ...

No i w krańcowych pozycjach kierownicy tez słychać takie metaliczne tykanie.

Pozdr

SL

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego sprawdz sobie sprzegielko alternatora (koło pasowe alternatora)...

mialem podobne objawy przy zepsutej w/w czesci... wymienilem i wszystko teraz jest ok ;)

mozna sprawdzic mechanicznie, czy wlasnie ta czesc nie jest zepsuta :) podjedz do jakiegos mechaniora to bedziesz wiedzial;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mechanik już patrzył na to, co prawda nie na alternator ale nasłuchiwał tego buczenia, dochodzi ono z podszybia a więc bardziej z maglownicy niż z pompy, ale powiedział również że jak pompa jest słaba to buczenie może się przenosić na maglownicę... a w ogóle to w środku bardziej słychać niż na zewnątrz i że nie ma się czym na razie przejmować...

A jak sprawdzić to sprzęgiełko na alterku ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie powiem ci ale albo na forum znajdziesz albo mechanik powinien wiedzieć jak to sprawdzić. Sam nie wiem bo u mnie mechanik to sprawdzał na moja prośbę i okazało się to było problemem. Płyn też warto sprawdzić jak kolega wyżej pisał;)

Wysłane z mojego S3 za pomocą tapatalka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie miałem takie same stuki.. drążek kierowniczy był krzywy i stukał w określonej pozycji - to Jeśli chodzi o stuki w trakcie jazdy. Na postoju miałem takie same mruczenie + stuki. Wymieniłem maglownice i mruczenie ustało ale te stuki pozostały. Diagnoza padła na krzyżak ale wiąże się to z wymianą całej kolumny kierowniczej. Na razie dałem spokój. Pozdrawiam

Mario721 daj znać czy wyeliminowałeś w jakiś sposób te stuki przy kręceniu na postoju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój problem to brak wspomagania na wolnych obrotach... wymieniłem płyn i nic nie pomogło....przy skrecaniu na postoju płyn normalnie przepływa przez zbiorniczek.... pompa chodzi normalnie.... Co może być nie tak? dodam tylko ze robiłem rozrząd i uszczelke pod głowica może cos jest zle złożone ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy w zbiorniczku płyn sie pieni czy nie?i czy szarpie ci kierownicą po dodaniu gazu i próbie skrecenia kier.? bo jesli tak to znaczy kolego że masz zapowietrzony układ!Sprawdz czy jest szczelny i spróbuj go porządnie odpowietrzyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie pieni sie i nie szarpie poprostu na postoju na zapłonie jedną reka nie przekrece fajery :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pasek PK i kółko na pompie jest ok ? Nic się nie ślizga ? Przewody nie są gdzieś zagięte albo sklepane ? Możliwe, że zaworek ciśnieniowy w pompie nie funkcjonuje jak powinien.. Nie jeździłeś z za małym stanem płynu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...