iwan88 0 Opublikowano 30 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2013 Dlaczego miałby wyskoczyć błąd grzałki skoro sondy nie będzie? zmierze jeszcze raz opór jak ostygnie ---------- Post dopisany at 15:07 ---------- Poprzedni post napisany at 14:16 ---------- ok jeszcze silnik całkiem nie ostygł i mierząc mam opór 3,9:kwasny: ---------- Post dopisany at 16:13 ---------- Poprzedni post napisany at 15:07 ---------- Łukasz a czy po wyłączeniu 2 sondy nie masz żadnych problemów z autem?, najwyżej jak nie podziała pomysł który opisałem wcześniej to wyłącze sobie 2 sondę i zobacze wtedy co za błędy będą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalcycu 0 Opublikowano 2 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2016 Witam mam ten sam problem z tym błędem jestem po wymianie katalizatora i po przejechaniu 2000km znów zapaliła się kontrolka i teraz nie wiem co robić. http://allegro.pl/audi-a4-1-6-1-8t-2-0-b6-b7-katalizator-komplet-24h-i5143447001.html Taki zamontowany jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziku90 1 Opublikowano 14 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2016 Witam mam ten sam problem z tym błędem jestem po wymianie katalizatora i po przejechaniu 2000km znów zapaliła się kontrolka i teraz nie wiem co robić. http://allegro.pl/audi-a4-1-6-1-8t-2-0-b6-b7-katalizator-komplet-24h-i5143447001.html Taki zamontowany jest Udało Ci się rozwiązać problem? Miałeś jakieś objawy typu szarpanie przy przyśpieszaniu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darayus 3 Opublikowano 20 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2020 U mnie też się pala te 2 błędy. Nie wiem dlaczego, ale czasami same znikają, ostatnio po zatankowaniu. Wkrótce pewnie znów się pojawi :-\ sugestie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 21 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2020 Pierwsza sonda się kończy, do tego katalizator tak samo. Czasami te błędy spowodowane są źle wystrojonym lpg. Jakbyś porobił logi 2+33 statyczne i dynamiczne na obu paliwach to byś się dowiedział coś więcej. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się