Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Odcina turbo, wysokie spalanie, błąd sondy


ehyx1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

jestem już po regeneracji turbiny, usunieciu nieszczelnosci układu wydechowego, wymianie sady oraz elektro zawór turbiny

cały czas powracaj brak mocy oraz weysokie spalanie

błędy wskazane przez vag 208.1

17956 P1548 4624 Zawór regulacji Turbo (TC) - otwarty obwód

17965 P1557 462D Ciśnienie turbosprężarki (TC) - przekroczona granica > podłączenie węża

17521 P1113 4471 Sonda Lambda 1 (HO2S), bank 1 - wysoka rezystancja grzałki

oraz

1314 - - - - - 0522 Szyna danych CAN > sterownik silnika (ECM)

nie wiem gdzie już szukać, nie jestem specjalista w diagnostyce ale postanowiłem wziaść sprawe w swoje rece gdyż słynny "gładysek z krakowa" po zainkasowaniu 307 zł i błędnej diagnozie umywa rece od tego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok 1 krok już poczyniliśmy, puki co tylko ty pomogłeś, wiem że odeślesz mnie do jakiegos tematu, ale nie wiem jak wykonac logi , da rade to zrobic przy pomocy vag-com 208.1?

---------- Post dopisany at 19:02 ---------- Poprzedni post napisany at 18:33 ----------

ok juz wiem jak zrobic Audi A4 - Zrob to sam - VAG Przepływka i Turbo - YouTube

jutro powalcze i wkleje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszukaj vaga 3.11 w pełnej wersji najlepszy do logow.

Wysłane z mojego S750L przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie napisalem ze sie nie nadaje mozesz sprobowac, a 3.11 to w zasadzie nie wiem czy dziala na 7, zatrzymalem sie na xp :-)

Wysłane za pomoca sputnika.

---------- Post dopisany at 19:32 ---------- Poprzedni post napisany at 19:28 ----------

Ten pierwszy bład dotyczacy zawotu turbiny wraca zaraz po kasowaniu czy pozniej sie pojawia?

Wysłane za pomoca sputnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

VAG COM 311 śmiga na 7, ale na 64bit są z nim problemy. Poszukaj sobie VCDS Lite 1.2 i będzie git.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najlepiej jak bedziesz robił po 1 bloku ale jak bedziesz robił po 2 bloki to bedzie ok. pamietaj ze logi sie robi na 3 biegu od 1500- 6500 obr z noga w podłodze .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w filmiku pisało ze do 4500 :P

zrobilem naraz z 2 bloku 20, 31 i takie cos wyszło

o to chodzi?

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

zaraz bedzie wiecej

---------- Post dopisany at 20:32 ---------- Poprzedni post napisany at 20:19 ----------

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

jak robnilem 115/118 to czuc było że turbo nie padło, powtórzyć?

---------- Post dopisany at 20:40 ---------- Poprzedni post napisany at 20:32 ----------

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

teraz takie cuda wyszły

padła bateria jak cos to jutro poprawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto po programie ,przed robieniem loga skasowales bledy? Bo wychodzi ze jest w trybie awaryjnym i obcina doladowanie.

Wysłane za pomoca sputnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto po tzw. Chiptuningu, niestety nie osiaga zadanego doladowania, przed logowaniem nie bylo zadnych bledow w sterowniku tak? Przed pierwszym logiem auto bylo nagrzane?

Wysłane za pomoca sputnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeplywka dziala, tylko cos dlugie czasy wtryskow na wolnych sa, zrob 002+115 i 033+118 do odcinki.

Wysłane za pomoca sputnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przepływke i czasy wtrysku zostawcie narazie w spokoju bo turbo nie ma sterownia i dlatego jest w trybie awaryjnym . sprawdz jakie jest napiecie na kosce od n75 miedzy pinem 1 a masa powinienes miec 12v a opornosc n75 mieszy 25-35 omów .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej na 3, a jak tip to moze tlumaczyc wieksze obciazenie na wolnych, zostaje ci sprawdzic to co napisal german i zrobic logi

Wysłane za pomoca sputnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak pozatym. Znacie kogos z krakowa kto podjął by sie profesjonalnej - skutecznej diagnostyki? sadze ze jutro koło dwunastej/piętnastej pojade na obwodnice i zrobie logi

---------- Post dopisany at 23:47 ---------- Poprzedni post napisany at 22:52 ----------

pytanie... czy poprawnie wykonam logi jesli na wlaczonym zapłonie skasuje błedy, odpale auto i wcisne start log przy 1500 obr na 3 biegu? a jak by dac logi od 1,2,3 do odciecia? co w przypadku jak błąd wywala po lekkim przegazowaniu? a własciwie po paru depnieciach ? uda sie wykonac zabieg?

---------- Post dopisany 22-12-2013 at 02:48 ---------- Poprzedni post napisany 21-12-2013 at 23:47 ----------

musi byc do odcinki? to jest nie odpowiedzialne uwzgledniajac obecne warunki pogodowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...